Kokemuksia sivuilta: allposters.fi
Ensi kertaa selailen allposters.fi -sivustolla. Mistä maasta nuo tuotteet lähtevät? Jenkeistä vai Hollannista? Eli tuleeko tuotteiden hintaan lisäksi tulli Jenkeistä?
Pitävätkö toimitusajat paikkansa? Onko kanvaasivedos hintansa väärti? Entäs"ensiluokkainen giclee-vedos"? Kannattaako ottaa kehystettynä vai kehystää itse? Kokemuksia?
Kommentit (27)
Tilasin sieltä joskus leffajulisteita, tulivat melko nopeasti ja todella upean näköisiä ja laatuisia. Ja valikoimahan on vailla vertaansa.
Jatkokommenttia aiempaan viestiini... tilasin kuitenkin luottokortilla, ei näyttäisi olleen mitään ihmeellistä siinä. Tilasin kolme julistetta, joista kaksi lähetettiin tilausta seuraavana päiväna ja tulivat viikossa perille. Noudin ne postista ja olivat vahingoittumattomina pakkauksessa. Kolmatta, isokokoista julistetta ei ole vielä lähetetty.
Kait Hollannista tulevat... sivustolla on todella hienoja juttuja myytävänä ja itsekin tilasin seinätarran. Lupaavat sivuillaan toimituksen kestävän max viikon, mutta nyt kuukausi kulunut eikä näy ITSE SEINÄTARRAA.
Olen laittanut asiasta viestiä asiakaspalveluun ja asiakaspelvelijat ovat kyllä todella mukavan tuntuistia ja kiittävät kärsivällisyydestäni ja tekivät lähetyksestä uudelleenlähetettävän ilmaiseksi. Sain paketin suoraan postilaatikkooni ja kun avasin paketin, siellä oli pelkkä pahvilaatta, eikä sisällä ollut tilaamaani tuotetta (?!)
Olen kiitollinen itselleni, etten maksanut suoraan pankkikortilla heidän tilille, vaan valitsin laskutavaksi sähköisen paperilaskun. (ei tule rahan kanssa turhaa sumplimista) Aion siirtää maksun eräpäivää, kunnes olen saanut itse tuotteen OIKEASTI perille.... Hieman pettynyt, mutta odottavainen, jospas se tilaamani tuote löytäisi perille.... :)
Tilasin juuri julisteen, mutta tajusin äsken ettei minulta kysytty, mihin noutopisteeseen paketti toimitetaan. Onko ihan normaalia? Olen kyllä aikaisemminkin tilannut AllPostersilta ja kaikki on sujunut hyvin. En enää muista, kysyttiinkö tuolloin, mistä postista/kaupasta haluaisin noutaa lähetykseni...
Oletteko ostaneet muuta kuin julisteita? Entä t-paitoja? Onko ollut häikkää? Harkitsen t-paita tilauksen tekemistä.
Tilasin allposter.com ista taulun joka maksoin 80e. Taulun piti lähteä USASta. Maksoin tullimaksun ohjeiden mukaan. Taulun tulo kesti , seurasin sitä netin postin seurannan kautta. Kolmen kuukauden kuluttua soitin postiin kun aloin ihmettelemään miksei taulu tule määränpäähän mistä voisin sen hakea. Postissa sanottiin että en ole maksanut tullausta. Soitin tulliin siellä sanottiin että maksu on hoidettu ja vika on postissa. Soitin postiin ja siellä tarkistettiin että taulu on lähtenyt takaisin koska vastaanottajaa ei ole ja sanottiin että voin soittaa taulun lähettäjälle. Sanoin että postin pitäisi hoitaa se koska on mokannut. Postissa alettiin luettelemaan pykäliä ja lyötiin luuri korvaan. Tein ilmoituksen kuluttajaasiamiehelle. Siellä sanottiin että en tule enää koskaan saamaan taulua koska postin kanssa ei kannata käydä oikeutta.menetin yli 100 euroa koska posti munasi kaiken, koska ilmoitusta perilketulosta ei tullut koskaan. Muistan mainostaa postia koko loppuelämäni ajan. Kiitos vielä postille.
me ollaan myös tilattu eikä mitään valittamista ollut. Julkat olivat hyvälaatuisia, ovat olleet jo kolmisen vuotta kehyksissä seinällä ja värit edelleen hyvät. Kehyksiä ei kyllä tilattu, ostettiin ihan Anttilasta muistaakseni...