Tositarinoita ryyppäämisestä
Kerro lyhyesti tai pitkästi jotain, mitä sinulle tulee mieleen juomisesta.
Voi olla joku hauska tarina, tai nolo, tai joku muu tilanne.
Kommentit (19)
Frankfurtin lentokentällä ulostin housuun ja paiskasin paskaiset kalsarit roskikseen. Sipasin nivusiin lahjaksi ostamaani parfyymiä peittämään pahimmat hajut. Vessaan ei ehtinyt pesulle, koska olin jo myöhästyä lennolta.
Olin aivan lärvät kun ajoin polkupyörän sellaiseen isoon pensaaseen. Jäin sinne pyörän kanssa pystyyn. Vasta sitten maltoin taluttaa pyörää. Sitä ennen olin hokenut pääni sisällä taluta, taluta sä olet ihan liian kännissä kun tie ei riitä. Idiootti jatkoi polkemista ajatuksista välittämättä.
Olisi mennyt edes muisti mutta ei. Monesti olen epäillyt että osa ihmisistä valehtelee kun sanovat etteivät muista känni töppäilyjä. Osa ei halua muistaa ja joillakin katkeaa filmi ihan ihmeellisen vähästä.
Täytin 1,5 L colapullon paskalla + fairyvedellä ja heittelin ihmisten päälle Hansa-korttelissa.
Olen yrittänyt myydä työkavereille itseäni kännissä. Ja aina kun olen jossain ryyppäämässä alan ehdottelemaan miehille maksullista seksiä
Itse olen joskus stripannut julkisesti.. ja kävellyt kaupungin kaduilla alasti
Täällä myös pskantanut lattialle. Oli niin humalassa, että ajatteli kyllä menevänsä vessaan mutta humalatila teki tepposet. Kauhea sotku.
Tapahtui mitä tahansa, mutta lopputulos huono olo
Oon varastanut baarin takahuoneesta kallista viinaa
Mennyt pokaamaan naapuria muistamatta siitä myöhemmin mitään yksityiskohtia joten välttelin häntä sitten aina siihen asti kunnes muutin pois
Saanut jotenkin kakkaa takin hihalle paskoessani ravintolan vessassa
Unohtanut työpuhelimen jonkun ryyppykaverin kämpille muistamatta missä se on ja etsinyt sitten paniikissa sitä pari päivää. Löyty kuitenkin
Soitellut ex työpaikkoihin jutellakseni mukavia
Oksentanut bussiin ja joka paikkaan
Kussut rappukäytävään
Ollut hirveässä krapulassa töissä
Ottanu pikavippejä jatkaakseni tinttaamista kesken illanvietton
En viitsi edes kertoa enempää, hävettää niin hitosti pahimpien tempausten muisteleminen
Minäkin olen soitellut ties kelle kännissä. Ja laitellut ääniviestejä. Hävettää
Paskasta puheenollen, olen vain krapulassa paskonut housuuni. Tuli niin kova vatsakramppi edellisillan ryyppäämisestä, että tavara vain tuli pihalle enkä pystynyt pidättää. Kumppanini oli vieressä. Tosi kiva
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt myydä työkavereille itseäni kännissä. Ja aina kun olen jossain ryyppäämässä alan ehdottelemaan miehille maksullista seksiä
Maksuton seksi kelpaisi kiitos.
Olin nuorena käymässä ystäväni luona paikkakunnalla, jossa olin aiemmin asunutkin vähän aikaa. Oltiin perjantaina ystävän + miehensä kanssa baarissa, ja lauantaina läksin yksin päivällä terassille, mutta innostuinkin naukkailemaan koko päivän... Baarit meni kiinni ja mä hoipertelin sen reilun kilsan kylältä niiden rintamamiestalolle. He olivat nukkumassa yläkerrassa, joten minä keksin, että kiipeän sisään olkkarin raollaan olevasta tuuletusikkunasta. Jotenkin se onnistui ja kömmin sohvalle. Hauskinta asiassa oli, että heillä oli silloin koira, pystykorvasekoitus, joka oli tosi kiltti, eikä se haukahtanutkaan mun sisääntulolle, vaikka oli mua vastassa ikkunan alla:-)
En kerro.