Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia sivuilta: allposters.fi

Vierailija
24.04.2013 |

Ensi kertaa selailen allposters.fi -sivustolla. Mistä maasta nuo tuotteet lähtevät? Jenkeistä vai Hollannista? Eli tuleeko tuotteiden hintaan lisäksi tulli Jenkeistä?

Pitävätkö toimitusajat paikkansa? Onko kanvaasivedos hintansa väärti? Entäs"ensiluokkainen giclee-vedos"? Kannattaako ottaa kehystettynä vai kehystää itse? Kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita julisteita siellä ainakin on, ja valinnanvaraa löytyy. En ole vielä tilannut, joten minäkin kuuntelisin mielelläni toisten kokemuksia toimituksista ja laadusta.

Vierailija
2/27 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin oon kahtellu sivuja monedti mutta postareista päätellen tulee jostain jenkeistä.. en raaskinutka tehdä tilausta.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kuukausi sitten, ei ole näkynyt tilausta, eikä sähköposteihin vastata... Maksettukin on jo.

Vierailija
4/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin kertaan olen tilannut. Ensimmäisellä kerralla toimitus tuli nopeasti ja tilaamieni julisteiden lisäksi siellä oli jonkun toisenkin julisteet. Eli minulle siitä ei ollut haittaa, mutta mahtoi jotakuta toista harmittaa.

Toisella kertaa toimitus viivästyi, mutta sain asiasta sähköpostia. Toimitus tuli sitten kyllä vieläkin muutaman päivän myöhässä.

Julisteisiin olen ollut tyytyväinen. Kehyksiä en ole tilannut, koska ne on järkyttävän hintaisia. Mielestäni julisteelle riittää edullisemmat kehykset. Itse tilasin muistaakseni jostain HooPeesta.

Vierailija
5/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen tilannut sieltä valmiiksi kehystetyt taulut. Molemmilla kerroilla kaikki sujui ongelmitta. Myös luvatut toimitusajat pitivät ja toimitus oli kotiovelle. Olin kotona molemmilla kerroilla kun taulut tuotiin. En tiedä miten toimittaisiin silloin, jos ketään ei ole kotona.

Vierailija
6/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julisteet täytyy ilmeisesti maksaa luottokortilla? Onko ollut mitään ongelmia? Löysin jenkkikeskustelupalstan jossa kerrottiin luottokorttien kanssa jotain häikkää... Amerikassa siis, tietoje luovutettu muille tahoille tai ylimääräisiä veloituksia korteilta... kuulosti pahalta. Miten lie Euroopassa?

Löysin todella ihanan julisteen allpostersista enkä ole sitä muualta löytänyt. En vaan tiedä uskallanko nyt luottokortillani tilata!

Vierailija
7/27 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kyllä vaihtoehto pankkisiirtoakin varten.

Vierailija
8/27 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vaan hyvä kokemuksia.

Kannattaa muuten odottaa alennuksia, esim. siellä on jatkuvasti kampanjoita, esim. ilmaiset postikulut, 50% alennukset jne.

Silloin ne pk ei ole niin isot, ja tosiaan välillä saa ilmaisen postituksen kokonaan.

Vierailija
9/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itse itselleni:

Viivytys saapumisessa oli Suomen Postin syytä. Tänään sain II-saapumisilmoituksen. Näistä julistetilauksista ei ilmeisestikään tule mitään tekstiviesti-ilmoitusta, vaan paperinen. Eli eka saapumisilmoitus, joka hakemani pakkauksen merkintöjen mukaan on ollut 23.12. (ja toimitus 17.12., eli aika nopea kuitenkin), on kannettu väärään paikkaan. Ja jostain syystä sen saaja ei ole vaivautunut tiputtamaan sitä minun luukkuuni, jos on joku naapureista ollut, jolle väärin kannettu. Todennäköisesti mennyt muutakin postia sitten sinne, vähän siltä tuntuu. Eikä ollut eka kerta kun SAAPUMISILMOITUS on kannettu väärin, kerran nimittäin tunnollinen naapuri sellaisen illalla tiputti minun luukustani. Ja huom. SAAPUMISILMOITUKSET menevät väärin!

Mutta jos kaikki olisi mennyt oikein, niin viikossa olisi paketti tullut. Eli nopea. Ja hyvin pakattu, kunnollinen kartonkiputki ja juliste vielä pakkauspaperin sisään kääritty. Kaikki siis ok, paitsi SUOMEN POSTI!

Vierailija
10/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Postilla (ent. Itella jne jne) on ilmeisesti ollut joulun alla isoja toimitusongelmia. Me odotamme edelleen kahta Amazon-tilausta, jotka on tehty joulukuun puolivälissä, ja tavarat ovat lähteneet Suomeen saman tien.

Allposters.fi toimii hyvin, ja ihana valikoima heillä.

Vierailija
11/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hirveän kalliita. Tilaukset tulivat ongelmitta vaikka kuljetus kestikin hiukan enemmän kuin ennen

Vierailija
12/27 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ison maisematapetin 12.4.2015 ja maksoin sen samantien luottokortilla. Tilaus meni perille ja postitettiin Hollannista jo seuraavana päivänä. Luulin sen saapuvan postissa kuten aikaisemminkin tilaamani julisteet. Eipä tullut. Parin viikon odotuksen jälkeen löysin seurantalistan netistä. Siitä selvisi että se oli tullut Turun kautta Vantaalle kuriirilähetyksenä. DPD (postnord). Lähetti toi lähetyksen 16.4. Kerrostaloni alaovessa on sähkölukko ja kappasta vaan kun poitsu ei päässyt sisään. En muista olisinko edes ollut kotona silloin. Ruudinkeksijäfirma ei edes yrittänyt tavoittaa minua vaan lähettivät tavaran heti takaisin Hollantiin. 

DPD puhelinnumero löytyy mutta Allpostersin ei! Joten sähköpostia kummallekin. Vasta useiden yritysten jälken on tullut vastausta. Saan joko rahat takaisin tai paketti lähetetään uudestaan minulle. Valitsin tilaamani tuotteen. Olen nyt ilmoittanut alaoven sähkölukon koodin ja selittänyt heille (Allposters % DPD) tilanteen sekä ilmoittanut tuon ovikoodin ja puhelinnumeroni. Useamman kerran!!!!

Nyt 15.5 ei ole kuulunut mitään muuta kun parisen e-mailiä molemmilta. Tilaamani tuotetta tai palautettuja rahoja ei ole näkynyt.

Tarkistin juuri lähetysseurantalistaa (Tracking) ja sieltäkin minun tilaukseni on poistettu.

Tilaamani maisematapetti ja 109,89€ ovat ilmeisesti menneet Kankkulan kaivoon. Maksumahdollisuutta mukan tulevalla laskulla ei ollut mahdollista.

Onko tässä raakaa vedätystä ja huijausta vaan vain todella törppöä lähettitoimintaa?

Kannatta varoa moisia firmoja!

Mitä seuraavaksi? Kuluttaja-asiamies vai varoituskirjoittelu nähin julkisiin medioihin?

Vierailija
13/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut ihan julisteita, ne ainakin tulivat hollannista. Tuskin postittavat jenkeistä, siinähän tulisi tullit ym. päälle.

Tyytyväinen olin :)

Ja veikkaan, että kannattaa kehystyttää vasta jälkikäteen.

Vierailija
15/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin julisteita, jotka tulivat rullalla ja ne piti hakea lähipostista. Samalla tilasin myös canvas-tauluja, jotka olivat todella hyvin pakattuja (kuplamuoviin ja pahviin) ja tulivat kotiovelle. Hollannista tulivat kaikki.

Nopea toimitus, hyvin pakattuja, hintavia (ainakin canvas-taulut).

Olen tyytyväinen.

Vierailija
16/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tilata vaikka mitä mut postarit oli 110e tilauksessa lisäksi yli 60e ni jäi tilaamatta :(

Vierailija
17/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:20"]

Piti tilata vaikka mitä mut postarit oli 110e tilauksessa lisäksi yli 60e ni jäi tilaamatta :(

[/quote]

Olit sit varmaan vahingossa Jenkkien allposters sivuilla? Pitäkää huoli, että olette .fi päättyvällä sivustolla. Eli allposters.fi niin silloin tuote näköjään tulee Hollannista eikä jää tulliin.

Vierailija
18/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä useamman kerran ja suosittelen. Tilamaani valmiiksi kehystetyt taulut olivat erittäin laadukkaita vaikka ne halvimmat olenkin ottanut. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa ja tosiaan sieltä hollannista tulevat.

Ainoa miinus on isot postikulut, mutta niihin löytää helposti kampanjakoodeja kun vähän etsii. Minäkin olen tilannut yleensä silloin kun on ollut joku tarjous jolla on saanut ilmaiset postikulut.

Vierailija
19/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri nyt tilaus sisällä. Joulukuun puolessavälissä lähettivät toimitusilmoituksen. DHL oli laitettu kuljettajaksi. Olen tilannut vain yhden julisteen. Mietinkin nyt, miten tuo toimitus täällä Suomessa tapahtuu. Automaattinen oletukseni oli, että Postista noudan, kun se juliste on sinne tullut. Mutta tämä DHL... sehän on kuriiripalvelu, eli tuovat kotiin asti.

Aikaisemmista viesteistä tässä keskustelussa huomasin, että joku noutanut julistetilauksensa Postista. Useat kuitenkin kertovat tuodun kotiin asti.

No jaa, näkee sitten kun se juliste joskus ilmaantuu... Vastahan tässä on mennyt parisen viikkoa, kaikkine juhlapyhineen. Mitään seurantakoodia ei ole annettu...

Vierailija
20/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman julisteen ja kaikki on sujunut hyvin. Rullat ovat tulleet postiin. Postissa on kestänyt max pari viikkoa. Kehykset olen ostanut halvemmalla muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi