Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään äitiä, joka olisi lähtenyt baariin/juomaan melkein heti vauvan synnyttyä?

Vierailija
10.07.2006 |

Tuli mieleen kun yhdessä vauvalehdessä tai 2plussassa oli kerran juttu pariskunnasta, jotka lähtivät yhdessä juhlimaan kun vauva oli 10pv vanha!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ketään joka on lähtenyt kuntosalille tai kampaajalle viettämään omaa aikaa?

Vierailija
2/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan poika 6viikkoinen... Ja ihan hyvin kyllä olin mielestäni iltani ansainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen?? Mitä oikein tarkoitit?

Vierailija
4/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai ole ryypänneet niin pian synnytyksen jälkeen? Mites imetys?

Vierailija
5/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla oli paha koliikki, ja oli pää hajota. Toisaalta sitten sen jälkeen en ole pahemmin käynytkään, poika nyt 6kk.. Yhden illan nollaus riitti mulle.

Vierailija
6/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ette kai ole ryypänneet niin pian synnytyksen jälkeen? Mites imetys?

Vierailija
7/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa siis että nollasin rasittuneen olotilani lähtölukemiin, kun olin yhden illan poissa huudon keskeltä ja vedin muutaman drinksun. Sitten kun meni kotiin, ja nukkui sikeästi seuraavaan aamuun, stressi oli nollattu, ja kun mutsi toi vauvan takaisin meille, pystyin aloittamaan ns. puhtaalta pöydältä.

t. 10

Vierailija
8/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiaan käy sääliksi, kun äidille se oma napa kaiken a ja o. Mennään ja tullaan miten halutaan, vaikka on oma kullannuppu jo olemassa. Mutta niinhän se tässä maailmassa menee nykyään. Nuoret äidit varsinkin asettavat oman etunsa lapsen edun edelle. Ryypätään ja tupakoidaan, vaikka vauva vielä mahassa. Ja kun se sitten on syntynyt, niin viedään jo muutaman viikon iässä kavereille hoitoon:( Joskus juodaan kotona ja pyydetään tupa täyteen sakkia. Näitä on niin paljon lähipiirissä.

Vierailija
9/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli paha masennus erittäin lähellä.

t. 10/14

Vierailija
10/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän paljon tuollaisia! Ovat kaikki teiniäitejä tai parikymppisiä ja vauvat vahinkolapsia.

Vierailija
11/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minäkin tiedän paljon tuollaisia! Ovat kaikki teiniäitejä tai parikymppisiä ja vauvat vahinkolapsia.

Vierailija
12/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi trendi näkyy erinomaisen hyvin näilläkin sivuilla: ensin kuumeillaan sitä pikkuista niin kovasti, että koko elämä on yhtä ovistikkua ja tärpin odottamista, ja kun lopulta saadaan pissattua se kauan kaivattu plussa, ollaan innosta piukeina vaunukaupan ovenrivassa roikkumassa, pieni pää täynnä ruusuisia kuvitelmia vauva-arjesta. Sitten kun se pikkuinen saapuu eikä arki olekaan pelkkiä vaunulenkkejä auringonpaisteessa hyväntuulisen pikkuisen hymyillessä uusissa potkareissaan, kirjoitellaan täällä suu ihmetyksestä ymmyrkäisenä, kuinka rankkaa on, kun vauva heräilee öisin syömään ja vaatii päivisinkin niin paljon huomiota. Sitten onkin hyvä syy voikin lähteä purkamaan ahdistustaan lasin äärelle, kun elämä lapsen kanssa on niiiiiiiin paljon vaikeampaa kuin kukaan koskaan voisi kuvitella. MENKÄÄ ITSEENNE IHMISET.

Vierailija
13/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroon mulle..täällä on jo 6 lasta mut mahtuu vielä, eikä ollaan käyty ulkona 3een vuoteen. Nuorin 2,5v.

Vierailija
14/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näitä on niin paljon lähipiirissä.

Vierailija
15/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon antoisampaa, ainakin mulle oli, kun pääsi ulos syömään ja vaikka leffaan. Tai ennemmin ne baariin menevät rahat laittoi hierontaan, kampaajalle tms missä oikeasti rentoutui/nollasi tilanteen.

Vierailija
16/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvissa käytiin kun esikoinen 4kk,

oli siis hoidossa 2,5tuntia isovanhemmillaan.

en kanssa ymmärrä näitä heti baariin lähtijöitä!

(lukuunottamatta tietty tän yhden kaltaisia yksittäistapauksia joka täällä edellä kirjoitteli " nollauksestaan...)

Vierailija
17/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kysymys, mitä se ketään nyppii missä se äiti sen pari tuntia rentoutuu, jos kuitenkaan ei ole sillä hetkellä lapsensa luona? Turhaa taivastelua, ei mun lapsi ainakaan ole siitä pyrähdyksestäni mitenkään kärsinyt, ja kuten sanottua, sen jälkeen en ole ollut viiteen kuukauteen missään. Mutta joo joo, huono äiti enkä rakasta lastani... jep jep.

t. 10

Vierailija
18/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v äippä mulle naureskellen kertoi kuinka oli lähtenyt ryyppäämään ja maito oli baarissa roiskunut tissiliivien läpi:( Lapsi oli ollut mummolassa ja oli silloin ollut 3 viikon ikäinen. Ja yksi 15v teiniäippä oli kutsunut talonsa täyteen porukkaa kun vauva oli ollut muutaman kuukauden ikäinen ja nukkunut omassa sängyssään. Oli tää teiniäippä vielä uhannut kännipäissään hypätä ikkunasta ulos kun kaikki niin paskaa hänen elämässään. Viimeisillään oli kaatuillut kännissä mahansa kanssa ja joi joka viikko silloinkin kunnon perskännit.

Vierailija
19/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmettiä minä siellä baarissa teen kun on ukko jo valmiina ja maailman ihanimmat lapset!!!?Mulla on kaikki mitä mä tarvitsen täällä kotona!

Vierailija
20/59 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse ei ole leikki-ikäisistä jotka jo osaavat haluta yökylään vaan vauvoista,

miksi se on niin vaikeaa asennoitua siihen että on kotona/vauvan kanssa liikkeellä kun sen vauvan on kerran halunnut.

Voihan siellä baarissa tietenkin olla vaikka ihan selvinpäinkin mutta miksi sinne on pakko mennä kun vauva on ihan pieni? Siis kyllä ne pysyy pystyssä vaikka sulla olisi 8kk tauko ja oikeat kaverit ymmärtävät sen myös.

Mikä ihmeen velvollisuus on isovanhemmilla/sukulaisilla hoitaa jälkikasvuanne joka viikko? Kyllä se lämmin suhde isovanhempiin kehittyy vaikka ei ihan 2kk vanhana yökylään antaisikaan ja monelle vanhalle voi olla rankkaa se yöheräileminen, eivät vaan kehtaa sitä teille sanoa.

Ja päivällä ne isommat lapset on hereillä niin miksi pitää jättää joka kerta yöksi, taitaa olla oma lehmä ojassa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi