Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoon pitäisi ostaa kesärenkaat

Vierailija
24.04.2013 |

Menenkö liikkeeseen ja pyydän apua valintaan vai miten toimia? Aiemmin en ole rengaskaupoilla käynyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on tehtävä jos et saa ketään setää avuksi. Saattavat yrittää myydä turhan kalliit. Tosin niitä halvimpia kiinalaisia muovirenkaitakaan ei pidä ostaa.

Osta halvimmat "merkkirenkaat".

Vierailija
2/7 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyylini on seuraava:

Menen liikkeeseen ja sanon että tarvitsen parhaat mahdolliset renkaat mihin minulla on varaa, budjetti on xxx€.

Hymy naamassa, vähän flirttiä, nainen hädässä-rooli päälle - toimii taatusti. Tällä tyylillä olen tehnyt hyviä rengaskauppoja, saanut ilmaisen vaihdon alle, on vaihdettu pyyhkijän sulkia jne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:29"]

Oma tyylini on seuraava:

Menen liikkeeseen ja sanon että tarvitsen parhaat mahdolliset renkaat mihin minulla on varaa, budjetti on xxx€.

Hymy naamassa, vähän flirttiä, nainen hädässä-rooli päälle - toimii taatusti. Tällä tyylillä olen tehnyt hyviä rengaskauppoja, saanut ilmaisen vaihdon alle, on vaihdettu pyyhkijän sulkia jne :D

[/quote]

Huoh....

Tiedätkö mikä on keskimääräinen alennusprosentti kun ostat renkaita?

Ja aina kuuluu vaihto alle hintaan.

Vierailija
4/7 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä apua tarvit. Katso renkaista rengaskoko ja osta netistä vastaavat uudet.

Vierailija
5/7 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:32"]

Oma tyylini on seuraava:

[/quote]

Huoh....

[/quote]

Huoh vaan sullekin. Olen kyllä varsin tietoinen hinnoista jo ENNEN kun menen rengaskauppaan joten en tule höynäytetyksi. Muutamat renkaat olen ostanut ja ihan hyvät alet saanut. Ai alle laittaminen kuuluu hintaan aina vai? Vanhat pois vanteilta ja uudet tilalle ja alle? Meillä päin tälle työlle on kyllä ihan hinta olemassa, en ole törmännyt paikkaan missä tämä kuuluisi automaattisesti hintaan.

Vierailija
6/7 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat pois vanteilta kuuluu kyllä pakettihintaan.

Vierailija
7/7 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:32"]

Oma tyylini on seuraava:

[/quote]

Huoh....

[/quote]

Huoh vaan sullekin. Olen kyllä varsin tietoinen hinnoista jo ENNEN kun menen rengaskauppaan joten en tule höynäytetyksi. Muutamat renkaat olen ostanut ja ihan hyvät alet saanut. Ai alle laittaminen kuuluu hintaan aina vai? Vanhat pois vanteilta ja uudet tilalle ja alle? Meillä päin tälle työlle on kyllä ihan hinta olemassa, en ole törmännyt paikkaan missä tämä kuuluisi automaattisesti hintaan.

[/quote]

Sittenhän osaat sanoa mikä on keskimääräinen alennusprosentti mitä renkaista saa.

Millaisia alennuksia sinulle on tarjottu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän