Kuinka mulkku muusikon pitää olla, että lakkaat kuuntelemasta hänen musiikkiaan? Eli missä menee raja?
Kommentit (340)
Vain Elämää puhdistaa mulkummankin muusikon. Kannattaa katsoa ohjelmaa jos ette muuten usko!
IsoD on irstaileva isovaari, en kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele enää Sillanpäätä enkä Loiria.
Mikä vika Loirissa on?
Ääni.
Mulukkuus menee mutta vasemmistolaisuus on red flag.
Pyhimyksestä ja Tuomas Enbuskesta tulee keskenään samat (epämiellyttävät) vibat. Lisäksi Pyhimyksen laulujen sanoja kun kuuntelee niin toksisuus ei jää pelkäksi vibaksi. Plussana sekoilu sekopää-Iidan kanssa ja nyttemmin sekoilut keikoilla. Jos on vielä naimisissa niin säälin vaimoa.
Kusipäisyys ei ole rikos. Harkitsisin musiikin kuuntelemista uudestaan vasta jos artisti on tuomittu rikoksesta länsimaisen oikeuden mukaisesti.
Tähän voi vaikuttaa se, että minulla on taidelukiotausta ja tiedän jotain luovuudesta. Kusipäisyys tulee usein luovuuden mukana. Siinä on kyse siitä, kun omat hienot ideat vievät helposti huomion muilta asioilta.
Vierailija kirjoitti:
Kusipäisyys ei ole rikos. Harkitsisin musiikin kuuntelemista uudestaan vasta jos artisti on tuomittu rikoksesta länsimaisen oikeuden mukaisesti.
Tähän voi vaikuttaa se, että minulla on taidelukiotausta ja tiedän jotain luovuudesta. Kusipäisyys tulee usein luovuuden mukana. Siinä on kyse siitä, kun omat hienot ideat vievät helposti huomion muilta asioilta.
Se, mitä ruokkii, kasvaa. Jos kyllästää itseään kusipäiden taiteella, se vaikuttaa omaan sieluun. No thanks.
Olen hyvin tarkka siitä, millainen muusikko on ihmisenä. Jos esim. polttaa tupakkaa, käyttää alkoholia tai huumeita, kiroilee, syö punaista lihaa eikä liiku riittävästi, omaa heteronormista poikkeavaa seksuaalista käyttäytymistä, ei usko pyhään henkeen, niin tuskin voisin kuunnella tällaisen artistin musiikkia lainkaan.
Joku maailmaparannus on aika turn-off, tyyliin Sting ja Bono.
Kai te samoista syistä jätätte 90% Hollywood tuotannosta katsomatta, muutenhan näissä boikoteissa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimyksestä ja Tuomas Enbuskesta tulee keskenään samat (epämiellyttävät) vibat. Lisäksi Pyhimyksen laulujen sanoja kun kuuntelee niin toksisuus ei jää pelkäksi vibaksi. Plussana sekoilu sekopää-Iidan kanssa ja nyttemmin sekoilut keikoilla. Jos on vielä naimisissa niin säälin vaimoa.
Minä taas lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mikae Gabriel kun jäi kamasta. Ei kiinnosta hänen musa tai mikään muukaan.
Siinähän oli kyse vain miedosta päihteestä ja tuostahan on aikaa joku 15 vuotta? Ja se sua vieläkin kaihertaa... Tietäisitpä vaan mitä tynnyrin ulkopuolella tapahtuu.
No siis kaveri todisti minulle muutamalla googlen haulla että Bob Marley olikin narkomaani. Eli käytännössä osa kappaleista kertoi pössyttelystä tai lähes kaikki.
Lensi siltä istumalta levyt jätelavalle.
Kynnys aika korkea itselläni. Joku pedari ei varmaan enää menisi. Enkä tykkää Jumalaa pilkkaavasta musiikista, joten aika iso osa esimerkiksi metallista jää pois. Muuten kuuntelen vaikka feministiä, kommunistia, jopa juutalaista!
Jos se ei osaa oikeasti laulaa että sanoistakin saa selvää, miksi ne ulvovat suu auki niin että kitarisat näkyy, kuin Husky tai susi ulvoisi.
Huumeet ja antisemitismi. Ja vasemmistolaisuus, tietenkin.
Ainoa on ehkä Gary Glitter, joka olikin pedo.
Päinvastoin kävi Tom Waitsin kanssa. Joutui syyttömänä poliisien rökittämäksi, ja kävi läpi pitkän oikeusjutun, ihan vain oikeustajun takia. Tekee mieli kuunnella enemmän, kun on rehti mies.
Popeda meni boikottiin aikoinaan, kun Pate oli keikoilla niin känässä, ettei laulamisesta tullut mitään. Nyt uusi solisti ja freesi meno, tykkään. 👍
Kuuntelen edelleen Michael Jacksonia, Marilyn Mansonia ja Rammsteinia. Kultakaivajat yrittää rahastaa menestyksekkäiden ja taidokkaita kustsäannuksella, se on aina kuulunut goldigger opportunistien toimintatapaan.
Otan musiikin musiikkina, eikä siihen vaikuta artistien perseilyt millään tavalla. Ne eivät edes kiinnosta minua yhtään. Enemmän kiinnostaa sen pikku Pedro, joka valmistaa pikku kätösin mulle vaatteita ja muita hyödykkeitä. Sen puolesta voinkin käydä boikottiin.