Kuinka mulkku muusikon pitää olla, että lakkaat kuuntelemasta hänen musiikkiaan? Eli missä menee raja?
Kommentit (340)
Paleface on otsikossa kuvatun tyypin kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele enää Sillanpäätä enkä Loiria.
Mikä vika Loirissa on?
Loirista tulee nykyään valitettavasti ensin mieleen se omaan spermaan liukastuminen.
Olisi jättänyt kertomatta.
T. Eri
Kaksi vuotta sitten luin tuon kirjan. En olisi muistanut tuota liukastumista ollenkaan, jollet olisi muistuttanut.
Jo edesmenneestä mallista, jonka kanssa tämä häntäheikki aikansa vehtasi, muistetaan varmaan vain tämä liukastuminen - kiitos Loirin (joka oli Speden tavoin sovinisti).
Vierailija kirjoitti:
No Pyhimys uusimpana, joskin en ole hänen musiikistaan aiemminkaan välittänyt, mutta nyt en edes "kaverin seuraksi" lähtisi keikalle tmv.
Vanhemmista Apulanta, minulle punk ja kokoomuslaisuus ei sovi yhteen. Pidin bändistä paljon, mutta jo vuosia olen ollut kuuntelematta, sen jälkeen kun Sipe istui vaalistudiossa kokoomuksen riveissä slipoveri päällä, olisi edes ollut bändipiadassa tmv. tuli mieleen että feikkaa yhtä ja on ihan toista.
Myöhemmin myös Jannica B:n tumppaaminen joka paikkaan (Vain Elämää ja noin miljoona muuta ohjelmaa) ja se ettei ymmärretä ettei ketään kiinnosta, tuolla mediahuomiolla hänen pitäisi olla jo Suomen eturivin artisteja JOS rahkeita olisi, mutta kun ei ole.
Apulanta ja Kokoomus!! Molemmat täyttä paskaa.
Riippuu siitä onko sen mulkku 85 asteen kulmassa tai yli
Mulla on EI aina. Jos koen että on harmonista ja hyvä lähde, katsotaan uudelleen. Luomua. Mutta koneesta tuleva on aina sähköinen ääni. Itse soitettu kilkutus luonnollisempi tai luonnon ääni.
Vierailija kirjoitti:
Jari Sillanpää. Sami Inkinen.
Onko Sami Inkinen muusikko? Toivottavasti ei vielä sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Paleface on aivan hirveä ihmisenä tosin "musiikki" yhtä hirveää,
Ainoa räppäri suomessa jolla on jotain sanomaa,muut tyhjänpäiväisiä herutus paskoja.
Mikä sanoma? Tekopyhyys?
Pedarissa menee raja. Sillanpäät jne.
Semmoinen kuin Lauri Tähkä. Kaikin tavoin epämiellyttävä hyypiö. Huutosuoli joka epäilyttävästi muistuttaa persua, tiedä vaikka olisikin heil-tyyppi :(
Itse erotan teoksen ja tekijän. Kuuntelen esimerkiksi monia bändejä, joiden jäsenten nimiäkään en kysyttäessä muista. Muusikoiden yksityiselämä ei kiinnosta minua vähääkään. Jos tykkään tekemästään musiikista, minulle on yksi lysti, millaisia ovat ihmisinä. Ainoa syy, miksi jättäisin jonkun bändin/muusikon kuuntelemisen olisi plagiaatiksi paljastuminen tai jos ilmenisi, että musiikki on tekoälyllä tehtyä, mutta sitä ei ole avoimesti kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä pärähtää radiosta, niin eikö muka nytky pää ja aurinkolasit valahda alemmas samalla kun pureskelet purkkaa itsetunto napissa, kun otat tamppaavia askelia rakennustyömaalla piukat farkut jalassa ja muut osallistuu jammailemaan askelkuvioihisi. Rokkan rollah rokkah. Koko työmaa pysähtyy hetkeksi tamppaamaan bootseissa rokkan rollahia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä pärähtää radiosta, niin eikö muka nytky pää ja aurinkolasit valahda alemmas samalla kun pureskelet purkkaa itsetunto napissa, kun otat tamppaavia askelia rakennustyömaalla piukat farkut jalassa ja muut osallistuu jammailemaan askelkuvioihisi. Rokkan rollah rokkah. Koko työmaa pysähtyy hetkeksi tamppaamaan bootseissa rokkan rollahia.
Ennen vanhaan miehet oli luonnollisesti hoikkia ja näytti reenatuilta.
Ei näy nykyään tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kannattaa kovaan ääneen jotain BLM:ää, antiwhite-syyllistämistä tai feminismiä niin sitten lähtee levyt myyntiin.
Kysyttiin mulkkuudesta, ei ihmisoikeuksien ja tasa-arvon kannattamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaa miksi noi on mulgguja. Eli Paleface ja Ritchie B. En oikeasti tiedä.
Väärät mielipiteet riittää tuomitsemaan mulkuksi, jos olet itse joku herkkänahkainen oikeistolainen
Vakavat rikokset kuten seksuaalirikokset, väkivalta tai eläinten satuttaminen.
Yleinen ylenmääräinen diivailu ja ylimielisyys, siis jos puhutaan sellaisesta toistuvasta vuosien aikana kertyvästä toimintamallista ja maineesta, yksittäisiä huonoja päiviä voi olla kyllä kaikilla ja täytyy myös tiedostaa että esim vaikea masennus tai muu psyykkinen oireilu jossain tosi vaikeassa mt vaiheessa voi näyttäytyä huonona käytöksenä jos tunteiden säätely yhtäkkiä pettää. Siispä tässä sitä on itsekin vähän varovainen ihmisten kanssa että miten hyvin voi toista arvioida tuntematta. Mutta sanottakoon että eräästä suomalaisesta naisartistista jäi kyllä pysyvä nihkeä mielikuva kun palvelin häntä ravintolassa ja oli kyllä ihan törkeä diiva. Mutta nimeä en mainitse enkä muutenkaan tilanteesta enempää.
Poliittiset mielipiteet jotka selkeästi sotii omia tärkeimpiä arvoja vastaan. Ja painosanalla tärkeimpiä. Pienemmissä jutuissa voi olla hajontaa mutta suuret perusarvot jo merkitsee. Ja ehkä ennemmin myös se miten artisti itseään ilmaisee. Joku ttwitterissä riitely ja räyhääminen tai kärkkäiden nasevien mielipiteiden heittely ei ole hyvä, kaikenlainen asiallinen ja ajatuksen kanssa käyty keskustelu uppoaa paremmin sitten puolueesta huolimatta.
Musiikki on musiikkia. Ei vaikuta mikään muu kuin musiikki. Paska no paskaa jne.
Muusikon jutut ei liity mitenkään musiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki on musiikkia. Ei vaikuta mikään muu kuin musiikki. Paska no paskaa jne.
Muusikon jutut ei liity mitenkään musiikkiin.
Mielestäni moraalinen selkäranka pitää musiikin kuuntelijallakin olla, ja siitä tässä on kysymys.
Jos ovat vassareita niin en kuuntele.
Artistin mulkkuus ei vaikuta kuunteluvalintoihini vaan biisit.
En ole niin kranttu.
Katsoin kerran dokumentin italialaisesta säveltäjäjästä Carlo Gesualdosta joka oli hirvittävän häiriintynyt mies joskus 1500-1600- lukujen taitteessa, mm murhasi vaimonsa ja tämän rakastajan, tarinan mukaan myös antoi rouvansa vauvan nääntyä kuoliaaksi, ja väitetysti kärsi teoistaan niin että antoi hakata koko metsäisen laakso paljaaksi. Ostin heti tämän hiippari madrigaalilevyn.