Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä olisitte tällaisesta palvelusta?

Vierailija
24.04.2013 |

en tiedä mahtaako tällaista palvelua olla olemassa, mutta ideana siis että vauvojen äidit (miksei myös isätkin) voisivat sopia yhteisen vaunulenkkitapaamisen asuinpaikkakunnan ja sopivan päivän mukaan? tietenkin keskustelupalstoillakin voi näitä sopia, mutta joku keskitetty paikka tällaiseen voisi olla kiva. vai ovatko suomalaiset liian ujoja tapaamaan tuntemattomia mammoja netin kautta, riittävätkö avoimet päiväkodit tms? mitä olette mieltä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä tässä olisi se palvelu?

miten se toimisi?

mitä se maksaisi?

mitä sillä rahalla saisi?

Vierailija
2/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että toimii. Toki voit kokeilla, eihän tuon tekeminen harrastuksena maksa mitään. Siinä sen sitten näkee miten sitä kiinnostusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellainen nettisivu, mihin voisi kirjautua ja etsiä omalta asuinalueeltaan seuraa vaunulenkille tai jättää ilmoitus omasta lenkistä, jonne kaipaisi seuraa. kirjautuneet täyttäisivät profiiliin vähän taustatietojaan (esim. ikä, sukupuoli ja lapsen/lasten iät, että löytyy samanhenkistä seuraa. kun sopiva seura löytyy, voisi palvelun kautta viestiä ja sopia tapaamisen. maksuton palvelu, eli mainosrahoitteisesti katettaisiin kustannukset... 

Vierailija
4/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssä varmaan toimisi parhaiten. Ei ihmiset jaksa enää tehtailla yhtään ylimääräisiä profiileja mihinkään.

Vierailija
5/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ehkä se kysymys onkin, että onko vaunulenkkiseuran löytäminen hankalaa, ja tarvttaisiinko siihen tällaista palvelua? nuo profiilit ja muut yksityiskohdat varmasti saataisiin ratkeamaan, jos tälle oikeasti olisi kysyntää.

Vierailija
6/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisi olla kysyntää sellaisella alueella, jossa ei ole paljon lapsiperheitä tai esim. seurakunnan tapahtumia missä voi tavata toisia äitejä.

Itse olen niin onnellisessa tilanteessa että paras ystäväni asuu lähellä ja hänellä on melkein saman ikäinen vauva, eli itselleni tällaiselle sivustolle ei olisi tarvetta. :)

Vierailija
7/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan uskaltais mennä tapaamaan jotin tuntematonta vauvan kanssa

Vierailija
8/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on nettitreffien kanssa, sopii tapaamisen julkiselle paikalle ja jos on joku psykopaatti tai 55-v jorma niin lähtee pois! :D Minun mielestä toi vois toimiakin, on noita vaunulenkki-ilmoituksia täälläkin joskus näkynyt.

Vierailija
9/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä voisin kokeilla tällaista jos ois ilmainen

Vierailija
10/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme jos ei tällaista jo ole?

Vierailija
11/11 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaailmaKylässä tapahtuma, perheen lapset näkee kaikki isät kerralla.