Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta ihmistä on jättänyt vastaamaan minun kaveripyyntöön fb:ssä!

Vierailija
24.04.2013 |

No minä olen sitten varmaan niin huono ihminen etten kenelekään kelpaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:14"]

No minä olen sitten varmaan niin huono ihminen etten kenelekään kelpaa!

[/quote]  siis vastaamatta. En osaa edes kirjoittaa! ap

Vierailija
2/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaveripyyntöihin vastata. Joko toinen hyväksyy sinut Facebook-kaverikseen, jolloin saat siitä ilmoituksen, tai sitten hän ei hyväksy, jolloin et saa mitään ilmoitusta. Vaikuttaa siltä, että sinua ei tosiaan haluta lisätä kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle niitä pyyntöjä olet laittanut? Jotkut hyväksyy vain läheiset tutut, toiset taas hyväksyy puolitututkin, jotkut jopa tuntemattomia, tuttujen tuttuja. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, oletko hyvä vai huono ihminen, turha tuntea itsensä torjutuksi. Vaikka toisaalta, eihän tunteilleen mitään voi, mutta fb kaveruus ei nyt kuitenkaan ole mikään oikea kaveruuden mitta.

Vierailija
4/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:17"]

Ei kaveripyyntöihin vastata. Joko toinen hyväksyy sinut Facebook-kaverikseen, jolloin saat siitä ilmoituksen, tai sitten hän ei hyväksy, jolloin et saa mitään ilmoitusta. Vaikuttaa siltä, että sinua ei tosiaan haluta lisätä kaveriksi.

[/quote] höm, siis joidenkin nimien kohdalla lukee "kaveripyyntö lähetetty" ja sellainen status on ollut siinä pitkään (siis tosi pitkään) eli tarkoittaa, että niihin ei ole sanottu juuta eikä jaata...

ap

Vierailija
5/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:18"]

kenelle niitä pyyntöjä olet laittanut? Jotkut hyväksyy vain läheiset tutut, toiset taas hyväksyy puolitututkin, jotkut jopa tuntemattomia, tuttujen tuttuja. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, oletko hyvä vai huono ihminen, turha tuntea itsensä torjutuksi. Vaikka toisaalta, eihän tunteilleen mitään voi, mutta fb kaveruus ei nyt kuitenkaan ole mikään oikea kaveruuden mitta.

[/quote]  No osa niistä ihmisistä on hyväksynyt muita sellaisia ihmisiä, jotka ovat HEILLE yhtä tuttuja kuin minäkin...(tiedän tämän)

ap

Vierailija
6/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama juttu vain harva on hyväksynyt vaikka osa on sukulaisia tai hyviä tuttuja yms

Vierailija
7/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmiset ovat nykyään tarkempia ketä ottavat kavereikseen. Silloin fb:n alkuhuumassa hamuttiin kaikki mahdolliset puolitutut. Nyt moni harmittelee sitä kun kavereita on liian paljon mutta eivät kuitenkaan karsi kaverilistojaan ettei kukaan vain vedä hernettä nenään. Voi olla että yhteiset tuttunne on hyväksytty kavereiksi jo aikoja sitten. Nyt on vain linja tiukentunut. Ja jos fb aiheuttaa sinulle pahaa mieltä niin suosittelen profiilin poistamista. Itse en ole enää fb:ssa.

Vierailija
8/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripyynnöt voi myös ohittaa, niihin ei tarvitse vastata. Monesta tuntuu ikävältä sanoa suoraan ei, joten pyyntö saa roikkua siellä. Ihan niin kuin tosielämässäkin. :)

Vierailija
9/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:29"]

Minusta ihmiset ovat nykyään tarkempia ketä ottavat kavereikseen. Silloin fb:n alkuhuumassa hamuttiin kaikki mahdolliset puolitutut. Nyt moni harmittelee sitä kun kavereita on liian paljon mutta eivät kuitenkaan karsi kaverilistojaan ettei kukaan vain vedä hernettä nenään. Voi olla että yhteiset tuttunne on hyväksytty kavereiksi jo aikoja sitten. Nyt on vain linja tiukentunut. Ja jos fb aiheuttaa sinulle pahaa mieltä niin suosittelen profiilin poistamista. Itse en ole enää fb:ssa.

[/quote]

Aamen!

Monilla on tiukat kriteerit kaveripyyntöjen hyväksymiseen. Kyseessä ei välttämättä ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan.

Kuulosti vähän siltä että nämä kenelle olet pyyntöjä lähetellyt, eivät tosiaan ole sinulle kovin läheisiä? Ehkä et vaan istu noihin kriteereihin.

Vierailija
10/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä vastaamatta jättäneet ovat itse kyllästyneet fb:n käyttöön? Ehkä he haluavat mieluummin nähdä sinua livenä? 

Vierailija
11/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kenties  pyytänyt jotain työpaikaltasi tuttua ihmistä (muttei siis varsinaista työkaveriasi)  kaveriksesi? Itse en hyväksynyt yhtä FB-kaveripyyntöä, ku työpaikkani toiselta osastolta tuttu tyyppi pyysi. En vaan halua kaikkien kanssa olla telemisissä.

Vierailija
12/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 14:38"]

Kaveripyynnöt voi myös ohittaa, niihin ei tarvitse vastata. Monesta tuntuu ikävältä sanoa suoraan ei, joten pyyntö saa roikkua siellä. Ihan niin kuin tosielämässäkin. :)

[/quote]

Toi kuulostaa tosi julmalta :( 

Vierailija
13/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei välttämättä käy siellä FB:ssä kovin usein

Vierailija
14/14 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää, varsinkin jos käly on yksi heistä. Mutta ota tämä kasvun paikkana, äläkä anna ihmisten tylyyden sua masentaa! Toisia et voi muuttaa, ainoa jota voit muuttaa olet sinä itse. Enkä tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa, vaan ettei kannata ottaa henkilökohtaisesti kaikkea. Itsellenikin on välillä tullut surua ja loukkaantumisen tunteita fb.in takia, mutta yritän ajatella, etten itse mahda sille mitään. Olen mitä olen, ja jos se ei kelpaa, niin ei sitten. Toki yritän ottaa myös opikseni joistakin sosiaalisista kömpelyyksistäni,nmitä on tullut tehtyä tai sanottua... Enimmäkseen fb tuo iloa ja on kiva kuulla joistakin ihmisistä, joista ei muuten kuulisi. Ja voi kätevästi sopia ryhmätapaamisia jne..

Tsemppiä!