Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa hiilareita, nyt Väsyttää..Apuaa, mikä avuksi?!?

Vierailija
24.04.2013 |

Millä voi "neutralisoida" liian hiilihydraatin elimistöstä? Olen nyt syönyt liikaa hiilareita, josta aiheutuu kamala väsymys ja uupumus...Mitä ihmettä nyt voin tehdä, etttä energiat palautuisivat??? Töihin pitäisi lähteä, mutta vain sänky kutsuu... =(((. Auttakaa mua! Vasta-aine hiilareille, please!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juot ensin pari kuppia kahvia ilman sokeria ja sitten odotat pari tuntia. Kyllä se siitä.

Vierailija
2/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lenkille kuluttamaan ne hiilarit pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insuliini tai joku diabeteslääke.

Vierailija
4/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 11:07"]

Millä voi "neutralisoida" liian hiilihydraatin elimistöstä? Olen nyt syönyt liikaa hiilareita, josta aiheutuu kamala väsymys ja uupumus...Mitä ihmettä nyt voin tehdä, etttä energiat palautuisivat??? Töihin pitäisi lähteä, mutta vain sänky kutsuu... =(((. Auttakaa mua! Vasta-aine hiilareille, please!!

[/quote]

Onneksi olkoon! Todennäkösesti koko päivän typerin viesti mitä tänne tullaan lähettämään. Ole ylpea itsestäsi.

Vierailija
5/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pikainen kotijumppa!

Vierailija
6/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 12:28"]

[/quote]

Onneksi olkoon! Todennäkösesti koko päivän typerin viesti mitä tänne tullaan lähettämään. Ole ylpea itsestäsi.

[/quote]

Mitä typerää tuossa nyt oli että pitää alkaa haukkumaan toista. Opettele itse ensin kirjoittamaan ja koeta sitten uudestaan. Minusta on tyhmää tull aukomaan päätään asian vierestä, jos ei ymmärrys riitä niin kannattaa pysyä hiljaa.

MItä itse aiheeseen tulee niin liiat hiilarit aiheuttaa mullkein ähkyn, turvotusta ja jotenkin koko ajan nuutuneen olotilan, tai oikeammin aiheuttivat. Muutin ruokailutottumuksiani terveellisemmiksi jättämällä nopeat hiilarit kokonaan pois ja ongelma helpotti. Kannatta rajoittaa ylimääräisen hiilarin syömistä ja korvata ne oikealla ruoallla.

Ei ap

Vierailija
7/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 13:27"]

[/quote]

[/quote]

Mitä typerää tuossa nyt oli että pitää alkaa haukkumaan toista. Opettele itse ensin kirjoittamaan ja koeta sitten uudestaan. Minusta on tyhmää tull aukomaan päätään asian vierestä, jos ei ymmärrys riitä niin kannattaa pysyä hiljaa.

MItä itse aiheeseen tulee niin liiat hiilarit aiheuttaa mullkein ähkyn, turvotusta ja jotenkin koko ajan nuutuneen olotilan, tai oikeammin aiheuttivat. Muutin ruokailutottumuksiani terveellisemmiksi jättämällä nopeat hiilarit kokonaan pois ja ongelma helpotti. Kannatta rajoittaa ylimääräisen hiilarin syömistä ja korvata ne oikealla ruoallla.

Ei ap

[/quote]

Olin sittenkin väärässä. AP sai ainakin kilpailijan päivän tyhmimmän titteliin. Ja se on hyvä arvostella toisen kirjottamista, kun ei itse osaa vielä edes tavata kunnolla :-).

Vierailija
8/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 13:27"]

[/quote]

[/quote]

Ei ap

[/quote]

Olin sittenkin väärässä. AP sai ainakin kilpailijan päivän tyhmimmän titteliin. Ja se on hyvä arvostella toisen kirjottamista, kun ei itse osaa vielä edes tavata kunnolla :-).

[/quote]

Tyhmä. Ei mitään kompetenssiä osallistu keskustelun, pelkää henkilöön käyvää räksytystä.

Vierailija
9/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle tappelemaan, nulikat.

Vierailija
10/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppipaskaa. Hiilariöverit saa hyperaktiiviseksi. Proteiniähky on se joka väsyttää.

Vierailija
11/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin elämäni ekat 40 aina väsynyt, koulun/töiden jälkeen piti ottaa päikkärit jne. Kunnes sitten tuli se karppausboomi ja voi että olen niin energinen.

Kerran kylässä söin kohteliaisuudesta pizzaa, ja meinasin nukahtaa kotimatkalla rattiin. Ei enää hiilareia minulle kiitos, kuin vain kohtuudella. Ja en tiedä mikä auttaisi neutralointiin. Ehkä tosiaan kunnon juoksulenkki tai kahvakuulan heiluttelu.

Vierailija
12/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rankka liikunta polttaa ensin hiilarit ja sitten vasta muut energiaravintoaineet (hh, prot, rasva).. Tai jos olet kännissä, alkoholi palaa ihan ensimmäisenä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi