Miten joku voi perustella lihavuuttaan sillä että on muka isot luut?
Ei kai kenenkään luut ole niin valtavat että se aiheuttaisi ylipainoa tai edes saisi näyttämään lihavalta?
Kommentit (16)
Mun luut painaa 10 kg enemmän kuin muilla samanpituisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun luut painaa 10 kg enemmän kuin muilla samanpituisilla.
Tiheä luumassa.
Isot luut vaativat isommat sidekudokset ja lihakset ympärilleen - siitä korkeampi paino. Tämä ei tietenkään selitä runsasta ylipainoa tai lihavuutta.
No sehän on vitsi, ja vanha sellainen. Eikä kukaan semmoista tosissaan väitä.
Ainahan ylipaino johtuu jostain muusta kuin liikaa syömisestä.
Ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita. Itsellä on lyhyet käsivarret, mutta pitkät jalat. Näytän vähän Kippari-Kallelta. Pääni on myös poikkeuksellisen iso. Tiedän kun olen harrastanut moottoripyöräilyä, tarvitsen valtavan kypärän aina, ihan suurimman aina mitä mallistosta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ylipaino johtuu jostain muusta kuin liikaa syömisestä.
No toisinaan johtuukin. Suoliston mikrobikanta on yksi tekijä, muiden ohella.
En ole koskaan kuullut kenenkään tosissaan väittävän tuollaista. Mutta ihmetelen puolestani sitä, miten monilla ihan normaalipainoisilla ihmisillä on tarve jatkuvasti ihmetellä toisten painoa tai ruumiinrakennetta. Jos sinulla itselläsi ei ole ongelmaa asian kanssa, niin ole tyytyväinen ja jätä muut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vitsi, ja vanha sellainen. Eikä kukaan semmoista tosissaan väitä.
No ei kai ap:n tyyppisille kusipäille, jotka tunkee nokkansa muiden yksityisasioihin, mitään järkevää ja asiallista sanotakaan.
Ylipainoinen tuskin koskaan ottaa itse painoaan esille missään keskusteluissa, kyllä siihen on aina muut puuttumassa, joten oma vika jos ei vastaus miellytä. Parempi siis vain huolehtia siitä omasta painostaan ja omista asioistaan, niin ei tarvitse nillittää näillä palstoilla ulisemassa.
Miksi pitäisi puolustella omaa kokoaan mitenkään?
Jokaisella on luovuttamattomat ihmisoikeudet.
Jokaisella on oikeus elää ja saada osakseen kunnioittavaa kohtelua.
Eric Cartman sanoi noin joskus mitä, 25 vuotta sitten? En ole kuullut kenenkään livenä sanovan tuollaista, enkä edes tv:ssä pitkiin aikoihin.
Minulle aikanaan sanottiin että luiden painoero samanpituisilla voi olla korkeintaan 2 kg.
Painoin silloin 44 kg, pituus 161 cm, yritin perustella hennoilla luilla, koska söin paljon sekä ruokaa että makeaa.
Vatsanympärysluusto voi olla erittäinkin roteva.
Ylipainoisilla onkin ulkoinen tukiranka.
Miksi ihmiset nyt yleensäkin haluavat selitellä valintojaan? Koska se on inhimillistä.