Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi formulamekaanikoilla on kaikilla MASKIT?
04.07.2020 |
Niistähän ei THLn mukaan ole mitään hyötyä. Joten miksi kaikilla tuolla formula-kisakuvissa on maski kasvoilla?
Kommentit (4)
THL:llä ei ole minkäänlaista vaikutusvaltaa Suomen rajojen ulkopuolella. Siksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nuo kuten melkein kaikkialla muualla maailmassa muutkaan eivät ole älynneet kysyä thl:n asiantuntijoiden mielipidettä.
Mikä säästö jos yhtä suurta olisi asiantuntemus suomen rajojen ulkopuolella. Pitääpä lähettää twiitti noille. Turhaa pidätte noita maskeja.
Alue: Aihe vapaa
Miten niistä siellä on mitään hyötyä?