Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen ei välitä koronasta eikä ilmastonmuutoksesta

Vierailija
04.07.2020 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006561649.html

Sen kuin vain varataan lentomatkoja etelään - vaikka korona ja ilmastonmuutos uhkaa. Suomalainen on kenties maailman itsekkäin juntti kusipää. Minä minä minä ja minä....

Tämän maan kansa pitäisi vaihtaa järkevämpiin ihmisiin. Maa on kaunis, mutta ihmiset itsekkäitä paskoja!

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAHDON PORSIMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
62/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TAHDON KORONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kädet korville ja huudan nii lujaa ku pystyn että EI OO MITÄÄ ILMASTONMUUTOSTA!!!!!

Suomalaisten päästöt o nii vähäsiä koko maailmaan nähden ja mä oon suomalainen.

Hah, minä olen suomalainen ja tehnyt paljon enemmän ilmaston eteen kuin joku klimpissä istuva ugandalaine.

Vierailija
64/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en matkustele kuin kotimaassa ja tämän valinnan olin tehnyt jo kauan ennen koronaa. Omaa autoa en ole omistanut vuosiin, mutta nyt koronaepidemian jatkumisen takia tulen oman auton taas hankkimaan. Lapsia en ole koskaan halunnut enkä siksi myöskään tehnyt. En syö punaista lihaa kuin kerran/kaksi vuodessa (joulukinkku/grillimakkara juhannuksena) ja muutenkin ruokavalioni on kasvispainotteinen.

Olen siis hyvinkin ilmasto- ja koronatietoinen ja aidosti vihreä luontoihminen, mutta ikuinen ja pesunkestävä perussuomalainen ja minua sieppaa suuresti ihmisten kaksinaamaisuus ja "somemuodikkuus" jonka vuoksi ollaan olevinaan niin sitä ja tätä suureen ääneen julistaen (ja muita haukkuen) mutta todelliset teot/elämäntapa on jotain ihan muuta. Mikä siinä on, että jos tykkää reissata ja kuvata varpaitaan erilaisilla kaukorannoilla niin sitä ei voi reilusti myöntää? Tekeekö se ihmisestä jotenkin huonomman? Ja jos tekee, niin miksi sitten ei voi jatkossa elääkin kuin sellainen "parempi" ihminen, jota kovasti haluaa tällä hetkellä esittää? Ei samaa kakkua voi syödä sekä säästää.

N43

Vierailija
65/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon:

a) koronan

b) vauvan

c) porsia

d) matkustella

e) auton

f) ison asunnon

g) lihaa

h) turhaa krääsää

i) turhia vaatteita

j) huonopalkkaisen työn

k) rikkaan miehen

Vierailija
66/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi välittää? Molemmat suuria huijauksia, oikein puhalluksia, joilla saadaan typerät ihmiset stressaamaan itsensä hen gil tä ja vietyä rahat hyvesignaloivalta keskiluokalta.

Kummankin ympärillä on paljon huijareita. Se ei muuta tosiasioita - ilmasto muuttuu ja korona jyllää.

Vierailija
67/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ja suomalaisten vaikutus ilmastonmuutokseen on hyvin vähäinen. Koronakriisin aikana uskallettiin ekaa kertaa myöntää, että ei lentomatkustustuksen melkein totaaliloppuminen vaikuttanut ilmastoon juuri mitenkään. Eli turhaan on tästäkin syyllistetty.

Mutta sulaa hulluutta on lähteä matkoille nyt kun pandemia edelleen jyllää. Odotin myös eri maiden hallituksilta sitä että nyt ne vihreät ajatukset on helppo toteuttaa ja hillitä matkustamista, mutta ei.. raha on se millä on vain ja ainoastaan merkitystä.

Sotket nyt ehkä vähän. Toivottavasti et tarkoituksella. Päästöt vähenivät selkeästi, mutta tuossa ajassa ei ilmastonmuutos vielä vaihda suuntaa. Mikä pitkältä ajalta kertyy, ei hetkessä katoa.

Vierailija
68/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset yks hyttysenpaska valtameressä, mene ap Intian tai Kiinan vauva palstalle, on jotain ideaakin ininässäsi.

Vierailija
69/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ja suomalaisten vaikutus ilmastonmuutokseen on hyvin vähäinen. Koronakriisin aikana uskallettiin ekaa kertaa myöntää, että ei lentomatkustustuksen melkein totaaliloppuminen vaikuttanut ilmastoon juuri mitenkään. Eli turhaan on tästäkin syyllistetty.

Mutta sulaa hulluutta on lähteä matkoille nyt kun pandemia edelleen jyllää. Odotin myös eri maiden hallituksilta sitä että nyt ne vihreät ajatukset on helppo toteuttaa ja hillitä matkustamista, mutta ei.. raha on se millä on vain ja ainoastaan merkitystä.

Sinullakin muuttuu vielä ääni kellossa, kun sinä ja läheisesi jäävät työttömäksi ja lama alkaa kunnolla. Vain sen takia, että kahdeksan- ja yhdeksänkymppiset sekä monisairaat saisivat elää pari viikkoa tai vuotta pidempään. Pandemia - suuri huijaus.

Mikä sinusta pandemiassa on huijausta? Ja kuka huijaa ketä?

Vierailija
70/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Mikään ei voisi kiinnostaa vähempää kuin ilmastonmuutos.

Rahastusta, joka keksittiin jo 90 luvulla.

Zinc

Tai varmaan keksittiin jo 80 luvulla, mutta käärmettä alettiin ajamaan pulloon 90 luvulta alkaen ..

Keksittin kyllä jo 60-luvulla, mutta tuli laajempaan tietoisuuteen 70-luvun alussa.

Vierailija
71/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentämisestä pitäisikin tehdä niin kallista, että vain varakkailla on siihen rahaa. Lentoasemat olisivat sitten kaikki kuin nyt business lounget - kaikki ilmaista. Lentokoneissa olisi isot tilat, sohvia, baaritiski jne. Ei köyhät eikä edes keskituloiset matkustaneet vaikka 50 vuotta sitten. Köyhät vois mennä laivoilla ja junilla.

Köyhempien ja keskituloisten lisääntyneet mahdollisuudet kuluttaa, on koko ilmastonmuutoksen syy. Jos ainoastaan rikkaimmat kuluttaisivat, riittäisi maapallon resurssit kaikille. Sääty-yhteiskunnan elvyttäminen olisi parasta ilmastonmuutoksen vastaista taistelua. Ei ole normaalia, että joku tehdastyöläinen tai virkamies matkustaa perheineen toiselle puolelle maapalloa - ei niin ole ollut koskaan ihmiskunnan historiassa. Tai että edes samainen perhe hankkii auton.

Nyt ollaan asian ytimessä. Kuinka absurdia onkaan vaikkapa vihervasemmistolta vaatia luonnonsuojelua ja taistelua ilmastonmuutosta vastaan, kun he samaan aikaan peräänkuuluttavat tasa-arvoa, haluavat kaventaa tuloeroja, jne. Eihän ekosysteemi kestä sitä, että KAIKILLA on mahdollisuus kuluttaa yhä vaan enemmän ja enemmän.

Ymmärtääkseni "vihervasemmisto" pyrkiikin siihen, että kaikki kuluttaisivat yhtä vähän.

Rikkain eliitti ei koskaan tule luopumaan oikeudestaan kuluttaa! Ei koskaan! Ennemmin he vaikka hävittävät koko työväen- ja keskiluokan, mikäli ilmastonmuutos uhkaa. Ja niin tulee tapahtumaankin, kunhan tekoäly ja robotit tekee sen työn, johon nyt tarvitaan duunareita vielä. Siitä tulee ihmiskunnan hirvittävin teurastus, jonka rinnalla saksalaisten toisen maailman hirmutyöt kalpenee. Vihervasemmisto on vain eliitin hyödyllinen idiootti.

Näinhän se on. Eliittiä varmasti ärsyttää, kun ensimmäisen maailmansodan kaltainen työväen ja alemman keskiluokan joukkoteurastus ei ole enää mahdollinen. Sillä sitähän se oli - duunareita oli liikaa, ja automatisaatio sekä mekanisaatio olivat jo alkaneet, joten kaikille ei riittänyt töitä.

Eikä mikään uhkaa yhteiskuntarauhaa samalla tavalla kuin iso joukko työttömiä, tyytymättömiä nuoria miehiä! Siinähän olisi voinut käydä kalpaten eliitille ja monarkeille. Joten sota ja väestönvähennys piti saada aikaan keinolla millä hyvänsä.

Nii-i, ja nyt niitä kiusaa kaiken maailman metoo-kampanjat ja intersektuaaliset seksin vaatijat. Pitäis tasa-arvon nimissä naida trans-ihminen. Ei ole nuoren miehen elämä helppoa.

Vierailija
72/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden puheenjohtaja ja sisäministeri kanniskelee painavaa kultakelloa ranteessaan, aika arveluttavaa ympäristön ja heikko-osaisten hyvinvoinnin kannalta. Kullankaivaminen on yksi eniten saastuttavista teollisuuden aloista, puhumattakaan ihmisoikeuksista.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/10/07/ulkolinja-vaarallinen-kulta-ja…

Hyvä esimerkki ”tiedostavasta valinnasta”.

Vierailija
73/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos? Vieläkö joku jaksaa tästä länkyttää...

Vierailija
74/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hirveeeeeetä et täällä vielä jaksetaan puhua jostai matkustelusta ym miehistä ym pentikistä ym kakaroista ym saastuttimista ym kaulasta ym peuroista ym painetasoista ym ruosteesta ym fantasta niiiiin seitketlukuuuu.........:(((((((((((((((((((((((

Vierailija
75/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kädet korville ja huudan nii lujaa ku pystyn että EI OO MITÄÄ ILMASTONMUUTOSTA!!!!!

Suomalaisten päästöt o nii vähäsiä koko maailmaan nähden ja mä oon suomalainen.

Hah, minä olen suomalainen ja tehnyt paljon enemmän ilmaston eteen kuin joku klimpissä istuva ugandalaine.

Itse laitoin tänään se vessapaperihylsyn ihan itse pahvinkeräykseen eikä mies ees auttanu yhtään.

Toisin näillä u*****laisilla, tuskin niiden kieli edes sisältää koko kierrätys-sanaa :DD Sen kun vain sikiävät menemään. Viis lasta per muija, huh huh, eikä ekologisuudesta tietookaan.

Vierailija
76/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto suomalainen kokoomuksen tai persujen äänestäjä ei välitä kuin itsestään. Valkosta paskaa ja roskaa kaikki tyynni.

Älä nyt jaksa, 90% suomalaisista ei välitä kuin itsestään ja samanlaisia oman edun tavoittelijoita on myös paljon muissa puolueissa, myös niissäkin joita sinä kannatat

Vierailija
77/77 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto suomalainen kokoomuksen tai persujen äänestäjä ei välitä kuin itsestään. Valkosta paskaa ja roskaa kaikki tyynni.

Täällä persujen äänestäjä, jota ei voisi vähempää kiinnostaa ulkomaanmatkailu tai lentäminen metalliputkessa, jossa kuljetetaan henkilö- ja asiakaskunnan eritteitä maanosasta toiseen.

Valkoisuuden mainitseminen taitaa olla rotusyrjintää. Mistäs olet tänne tullut ilmaista rahaa nauttimaan?