Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäkymppisellä tennarit ja pillifarkut.

Vierailija
23.04.2013 |

Eli siis mulla. Pitkä neuletakki, t- paita ja väriin sopivat asusteet (huivit, korut). Mitä ajattelet tämän ikäisen valinnoista? Entä veikkauksia ammatista? (Joo mulla on nyt vähän tylsää..)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:34"]

Itse koen nuorekkuuteen liittyvän juuri tietynlaisen tyylitajun ja trendien seuraamisen. Pillifarkut yhdistettynä vaikkapa converseihin ovat sitä, korkkareihin ja tiukkaan paitaan taas eivät.

[/quote]

Kiitos vastauksesta, mutta aika kurjaa, jos niiden pillifarkkujen kanssa on aina pidettävä tietynlaisia kenkiä ollakseen sekä nuorekas että trendikäs... Siis, että pelkät korkkarit "tuomitsisivat" henkilön epämuodikkaaksi. Mutta ymmärrän kyllä, että tätähän muoti juuri on: pitää olla kaikki osa-alueet oikein. Ei riitä, että osa vaatteista on trendikkäitä.

Vierailija
42/47 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei välttämättä! Minun korvaani otti enemmänkin se tiukka paita.

Ja korostan että en tiedä miltä tämä tekonahkatakkitäti näyttää, voi olla että olin alkuperäisessä kommentissani aivan väärässä ja hän onkin trendikäs kuin mikä. Sanoin alunperinkin että ei kuulosta nuorekkaalta yhdistelmältä.

Sitten sanoin että "niukka paita kuulostaa jo kuvaukseltaan epätoivoiselta". Edelleenkin on olemassa poikkeuksia, kerroin vaan miltä nämä kuvauksena kuulostavat, en siis tiedä miltä näyttävät.

Ja jotkut ovat muutenkin pukeutujina sellaisia että saavat järkyttäväkin rytkyt toimimaan yhdessä ja näyttämään yllään hyvältä. Tämän palstan kirjoitusten perusteella en voi siis yhtään sanoa, kuka todellisuudessa on nuorekas ja kuka ei.

Mutta tosiaan, mielikuvani tuosta ylimmän naisen kuvailuista perustuu tälle tiukalle paidalle ja pillifarkkujen+korkkareiden yhdistelmälle.

Ja vielä, palataanpa ketjun aloittajan asusteisiin. Hän kysyi, onko yhdistelmä pillifarkut+tennarit nuorekas. On. Lähes automaattisesti. Jos verrataan tennareita ja korkkareita nuorekkuudessa, tennarit voittavat. En silti sano etteivät korkkarit voi ikinä olla nuorekkaat.

[/quote]

"Tekonahkatakkitäti" Voi miten ärsyttävä tädittelyä. Sinustakin tulee nelikymppinen pikemmin kuin huomaatkaan, haluatko tulla täditellyksi silloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ikää 40 ja omistan jokinen vuosi sitten Ellokselta tilatut, plyysisamettiset pinkit koristossut jotka ovat lempikenkäni :D käytän pillifarkkuja, pitkän mallilsia neuleita neuletakkeja ja toppeja sekä tekonahkaista, mustaa prätkärotsia by h&m. niin ja kynsikkäitä rakastan myös!

tiedostan silti ikäni, massu piiloon eikä liikaa meikkiä

Vierailija
44/47 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta iän liittäminen tiettyihin vaatteisiin on naurettavaa. Puhuisin enemmin vartalotyypistä. Parikymmpinen pullukka on todella naurettava tiukissa farkuissa mutta hoikka nelikymmppinen voi olla samoissa pöksyissä hyvinkin tyylikäs.

Vierailija
45/47 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:11"]

Minusta iän liittäminen tiettyihin vaatteisiin on naurettavaa. Puhuisin enemmin vartalotyypistä. Parikymmpinen pullukka on todella naurettava tiukissa farkuissa mutta hoikka nelikymmppinen voi olla samoissa pöksyissä hyvinkin tyylikäs.

[/quote]

Juuri näin. 

Vierailija
46/47 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:11"]

[/quote]

Ihan samaa mieltä!

Juuri näin. 

[/quote]

Vierailija
47/47 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit on aivan älyttömän mukavat kengät. Kyllähän niitä pitää paljon mielummin kuin korkkareita ainaskin tämä 40+ nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi