Jes painotavoite saavutettu!!
Oon nyt laihtunut 12kg ja painan 70kg. Normaalipainoisen bmi lähestyy kovasti, mutta tämä oli minun tavoitteeni ennen kesää. Nyt tavoitteena on pitää tämä paino elokuuhun asti, jolloin yritän rykäistä loputkin pois.
Kommentit (11)
Painan 66kg, 12 kiloa lähtenyt minultakin. Tavoite 62kg.
Tänään kokeilin housuja, jotka olivat liian tiukat kesällä. Nyt ne roikkui päällä. Tajusin miten iso olen ollut. Ja se tuntui surulliselta.
Kerrotko salaisuutesi, eli miten sait painoa pudotetuksi noin hyvin? :)
Mulla aikalailla sama meininki:
- Painoin tänä aamuna tasan 70 kg
- 11.2. lähtöpaino 76,7
- tavoitteena 65 (ennen lapsia painoin 58, sitä en enää haikaile, uskon että 65 tuntuu hyvältä, jos ei, niin sitten jatketaan). Alunperin asetin tavoitepäivämääräksi 1.6., mutta se ei ole realistinen, kesän aikana viimeiset kilot!
- minä "vannon" Kiloklubin ja liikunnan lisäämisen nimeen. Toiminut mulla loistavasti!
Jep, onnittelut. Itseltä lähtenyt vasta 6 kg, vielä pitäisi jotain 4 kg ehkä tiristää (70 -> 60 kg). Noo, mikäs kiire tässä...
Onnittelut!!!!
Täälläkin tippuu kilot. Ruokaremontti tehty. Syön kaikkea, annoskoot ovat pienentyneet.
Wow, onnea! Järkevästi suunniteltu laihdutus sulla!
Onneksi olkoon, ja tsemppiä tasapainon löytymiseen!
Onneksi olkoon :) Ja varoitus, kovin urakka taitaa olla vielä edessä, eli opetella syömään oikein normaalipainoisena, ettei pikkuhiljaa lipsu takaisin vanhoihin tapoihin.
Kiitos. Tavoitteena ei ole jojottelu vaan pysyvä painonpudotus. Siksi pidän taukoja. Ärsytti kun kaikki kysyivät edellisen taukoni välillä että onko painoa pudonnut vielä. Ei pudonnut, mutta eipä myöskään noussut kuin 1kg 4kk aikana. Mun mielestä se on ihan ok vielä.
Nyt kesällä tulee liikuttua enemmän kuin talvella, joten tässä painossa pitäisi olla helpompi pysytelläkin elokuulle asti. Aion palkita itseni viikonloppuna jollain leivoksella tai kakulla.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 08:36"]
Wow, onnea! Järkevästi suunniteltu laihdutus sulla!
[/quote]
Hei!
Paljon onnea! Hieno saavutus, ja tsemppiä jatkoon!
Mulla sama projekti menossa, viime syksynä tiputin 20 kiloa ja nyt olis vielä noin 10 kiloa tiputettavaa. Tavoitteena on 65 kiloa. Miten olet tottunut uuteen kehoosi? Itse olen aina ollut reilusti ylipainoinen ja tähän nykyiseen kokoon on todella vaikea tottua? Ja se tuli yllätyksenä, että minua palelee aina, onneksi on kesä tulossa.
Mä oon tottunut hyvin. Oon ennen lapsia ollu paljon laihempi kuin nykyinen kroppa, joten vaikeampi on ollut paksuna. Vaatteet vaan menneet uusiksi.
ap