Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko kaunis vai ruma?

Vierailija
23.04.2013 |

Tuttuilta ei kehtaa tälalista ksyyä eikä nettiin laittaa kuvaa arvioitavaksi.

Mistä voisi päätellä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni ihan ok:n näköisenä. Mutta tähän on vaikuttanut tosi paljon se palaute mitä olen saanut muilta ihmisiltä elämäni aikana.

Teininä pidin itseäni rumana. Inhosin lyhyitä jalkojani ja hieman pottumaista nenääni, josta sain äidiltänikin kuulla kuittailuja. Mutta lukioon mennessäni aloin saamaan niin paljon huomiota pojilta, että käsitykseni muuttui.

Erityisesti nuorempana kuulin usein kehuja kauniista silmistäni/kasvoistani ja muutenkin olevani kaunis/hyvännäköinen. Miehet pysähtyivät kadulla kehumaan ja lähestyivät eri paikoissa. Naisiltakin sain paljon kehuja. Olen kuulemma sellainen jonka huomaa, kun hän tulee huoneeseen (toki tämä voi tarkoittaa muutakin!). Myös vartalostani olen saanut paljon kehuja.

Edelleen 35-vuotiaana saan huomiota miehiltä silloin harvoin kun lähden ulos. Aiemmin ajattelin, että kaikki saavat huomiota, mutta tätä palstaakin lukiessani olen oppinut että ilmeisesti niin ei välttämättä kuitenkaan ole.

Aikani nautin saamastani huomiosta, mutta täytyy kyllä sanoa että en kaipaa sitä enää yhtään. Mielummin kuulen kehuja esim persoonastani tai tyylistäni. Se että joku kehuu kauniiksi on kärsinyt inflaation. Mitä väliä olenko jonkun mielestä kaunis?

Vierailija
22/28 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on juuri niin kaunis kuin tuntee olevansa. Tämä viisaus on ainakin minulla pitänyt paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunille ihmisille tulevat usein ihan vieraat ihmiset kertomaan julkisilla paikoilla, että hän on todella kaunis. Eikä vaan mitenkään iskumielessä, vaan myös eri-ikäiset ja eri sukupuolia edustavat. Vanhus saattaa esim. Sanoa, että sinun pitäisi kyllä osallistua missikisoihin, kun olet niin kaunis. Jos ei tällaista ole koskaan tapahtunut, et ole kaunis. Voit silti olla tosi hyvännäköinen ja viehettävä.

Vierailija
24/28 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunille ihmisille tulevat usein ihan vieraat ihmiset kertomaan julkisilla paikoilla, että hän on todella kaunis. Eikä vaan mitenkään iskumielessä, vaan myös eri-ikäiset ja eri sukupuolia edustavat. Vanhus saattaa esim. Sanoa, että sinun pitäisi kyllä osallistua missikisoihin, kun olet niin kaunis. Jos ei tällaista ole koskaan tapahtunut, et ole kaunis. Voit silti olla tosi hyvännäköinen ja viehettävä.

Juu ei ole koskaan tapahtunut tuollaista.

Vierailija
25/28 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtuu etenki ennen tollasta, myös pyöreänä. Jotenki kai säteili.. Laittaudu in ehk enemmän ja oli mies joka sai mut säteilemään jne. Positiivinen asenne. Nykyään jotkut kehuu, mut ei niin paljoa kuitenkaan 😊oon myös toivon ettei mua huomattais, kyl se voi olemuksestaki olla että kelle jutellaan kelle ei. Mulle on moni tuntematon kyl tullu kehuu kaupungilla, opiskeluissa yms.

Vierailija
26/28 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti jollain siitä, mitä kauniille ihmiselle sanotaan. Mäkin tunnen pari päräyttävän kaunista naista, ja kyllähän heille helposti sanois siitä. Täydelliset piirteet herättää kyllä huomiota.

Oon itse päätynyt ajattelemaan olevani nätti/seksikäs. On kehuttu kauniiks tuntemattomien taholta, naisetkin joskus, mut naisetkin on selkeesti olleet iskumielellä. Sellasta neutraalilta tuntuvaa kohteliaisuutta en oo saanut, eikä kehu mummot tai lapset. Kai toikin on tavallaan positiivinen ominaisuus, mut välillä vähän ahdistavia sellaset nälkäisenoloset kehut, etenkin, kun tulevat yllättävässä paikassa enkä esim. pukeutumisellani pyri erityisen seksikkääseen ulkomuotoon.

Vierailija
27/28 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä? Eikö ole tärkeintä itse hyväksyä se peilistä näkyvä kuva? Mielipiteet on kuin peräreiät, jokaisella on omansa. Yhden mielestä kaunis voi toisen mielestä olla vähemmän kaunis

Vierailija
28/28 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut siinä käsityksessä että suunnilleen kaikki naiset saavat näitä kommentteja, joten en ole niiden perusteella tehnyt johtopäätöksiä. Missikommentteja olen kuullut useammalta eri ihmiseltä, mutta itse en todellakaan koe sellaiselta näyttäväni. Luulen että jotkut sanovat näitä kohteliaisuuttaan, kun haluavat saada vastaanottajassa aikaan hyvän fiiliksen, vaikka oikeasti ajattelisivat jotain ihan muuta.