Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis täh? Kuinka monella ei siis oo nykyään älypuhelinta??

Vierailija
03.07.2020 |

En tunne yhtäkään kenellä ei olis. Mutta täällä niitä ollaan haukuttu turhiksi, siis hä? Käyttääks jotkut siis niiku oikeesti muka viel tyyli simpukkapuhelimii tai sellasii? Siis jos ei puhuta rikollisista?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule.

Vierailija
22/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis tajuutteko te tietsikka perustajat, että kunnon älypuhelin on tietsikka? Olis kaks kärpästä yhellä iskulla.

No ei todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin > Tabletti > Läppäri > TV > Lankapuhelin > Matkapuhelin > Pöytätietokone.

24/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon suurimman osan ajastani tietokoneen äärellä, aika turhake toi luuri...

Vierailija
25/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni teksti noissa puhelimissa.

Vierailija
26/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis tajuutteko te tietsikka perustajat, että kunnon älypuhelin on tietsikka? Olis kaks kärpästä yhellä iskulla.

No ei todellakaan ole.

Nykyajan älypuhelimet on paljon tehokkaampia kuin 2000-luvun alun tehokkaimmat tietokoneet.

Vierailija
27/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä äypuhelinta tarvitsee, jos on läppäri tai tietokone?

Useilla on myös pieni omalla sim-kortilla varustettu halpa tabletti.

Vierailija
28/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

70v isälläni. Ei ole myöskään koskaan käyttänyt tietokonetta. Pankkikortinkin hankki vasta toissa vuonna kun pankki käytännössä pakotti.

Vierailija
29/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Nokia C2-05 niin kauan kuin se toimii - jatkoa sitten katsotaan...

Itselläkin oli tuo. Kun tuli siihen häikkää, niin ostin ekan älypuhelimen. Jos olisi pysynyt kunnossa, en olisi ostanut. Äidilläni ja,siskollani edelleen tavalliset puhelimet.

Vierailija
30/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on älypuhelin, mutta ainoatakaan sovellusta en ole siihen ladannut.

Vierailija
31/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole.

Nykyajan älypuhelimet on paljon tehokkaampia kuin 2000-luvun alun tehokkaimmat tietokoneet.

No shit, Sherlock, kas kun et verrannut helmitauluun.

Vierailija
32/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on älypuhelin, mutta ainoatakaan sovellusta en ole siihen ladannut.

Lataa 112.

Vierailija
33/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perus puhelin, jolla voin soittaa ja lähettää viestiä.

Mulla on myös suht.koht. tuore pöytätietokone tulostimineen.

Lapset ovat ostaneet minulle pienen tabletin vai miksi sitä nyt kutsutaankin.

Tuossa tabletissa on oma hankkimani sim-kortti, joten voi käyttää sitä matkoilla.

Suurimman osan asioista hoidan sähköpostilla ja koska olen uutisfriikki, tuosta tabletista on ollut minulle on ollut minulle paljon iloa ja hyötyä.

Sen näyttö on myös paljon suurempi kuin lapsilla ja lastenlapislla näkemieni älypuhelimien näytöt, joten olen todella tyytyväinen tähän saamaani lahjaan.  Enpä olisi moista vehjettä itse osannut itselleni ostaa.

Vierailija
34/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Pari kertaa olen ollut työsuhteessa, jossa on tyrkätty työluuriksi älypuhelin. Niitä käytin vain töissä, työasioiden hoitamiseen.

Tämmöisellä "kapula-Nokialla" pärjää varsin hyvin!

Ps. Olen kolmekymppinen nainen :D

Vierailija
35/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tabletti,läppäri ja perusluuri,ei älykännykkää. Missä minä kulloinkin kuljen,ei kuulu paskaakaan kuukkelille tai muille ihmisten yksityisyyden urkkijoille. Riittää, että nettikäytäytyminen jo piirtää minusta hyvin tarkan profiilin,antakaa minun jumaliste mennä edes metsään rauhassa!

... :(

Ei kukaan sua vakoile, siis haloo!?! Suosittelisin rentoutusta ja mahdollisesti aivojenkutistajaa.

Älypuhelimen käyttäjä hyväksyy yhden jos toisenkin käyttösopimuksen.. Yleensä niitä lukematta :p

Vierailija
36/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut älypuhelin niin kauan kuin niitä on ollut. Ymmärrän silti varsin hyvin, ettei a) kaikilla ole tarvetta sellaiseen tai b) riittävää kykyä opetella sellaisen käyttöä.

Vierailija
37/128 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipäs tämä taas kaikilla tunteisiin... Anteeksi paljon. Suosittelen, että kuitenkin miettisitte käytöstänne, ennen kun aloitatte henkisen väkivallan käytön ihan uteliasta henkilöä kohtaan. On se kuitenkin hyvä, että jotkut osaavat kysyä kysymyksiä? Ei siis ollu tarkoitus olla ilkeä, mutta silti minut pahoinpideltiin.

T: AP ;(

Vierailija
38/128 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mutta en käytä niin paljoa. Facebookissakaan ei tuu käytyä mutta laitan aina viestiä kavereille jos on asiaa. Kyllä se tekee hyvää kun ei nää somessa kaikkien vali vali jäkäjäkä päivityksiä. Tarkotan Facebookia.

Vierailija
39/128 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ylpeenä aina kertoo, mulla on peruspuhelin jolla voi soittaa, ja se riittää. Sitten katsovat tekstareitaan tuhat kertaa päivässä, ehkä jotain tulisi.

Vierailija
40/128 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole.

No todellakin on. Tällaiset kommentit kertoo kyllä osuvasti älypuhelimittomien älyttömyydestä. No, eipä se ole keltään muulta pois jos haluatte larpata jotain teknoluddiittia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme