Siis täh? Kuinka monella ei siis oo nykyään älypuhelinta??
En tunne yhtäkään kenellä ei olis. Mutta täällä niitä ollaan haukuttu turhiksi, siis hä? Käyttääks jotkut siis niiku oikeesti muka viel tyyli simpukkapuhelimii tai sellasii? Siis jos ei puhuta rikollisista?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinä, kaikki eivät tarvitse älypuhelinta uskotellakseen olevansa älykäs.
:D
Et taida tietää mitä älypuhelin tarkoittaa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84lypuhelin
Siitä voi lukea :)
Ei ole minulla älypuhelinta siviilikäytössä.Töissä on työpuhelimena älykännykkä , mutten vapaalla sellaista tarvi.Kotona on tietokone, se riittää.
Minulla on Nokia C2-05 niin kauan kuin se toimii - jatkoa sitten katsotaan...
Mulla ei ole. En tarvitse sitä yhtään mihinkään. Ehkä jos nykyinen puhelin menee rikki, joudun harkitsemaan uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinä, kaikki eivät tarvitse älypuhelinta uskotellakseen olevansa älykäs.
Siitä voi lukea :)
Kyllä minä tiedän. Tampio ei vaan ymmärtänyt pointtia.
En usko, että mummoni on rikollinen. Aika harva yli kuusiikymppinen hallitsee nykylaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä voi lukea :)Kyllä, minä,,,, tiedän. Tampio, ei vaan,,,, ymmärtänyt pointtia.
Jaahas...
Voimia!
Minä tunnen yhden. Hyvin pärjää eikä ole aikomustakaan vaihtaa älypuhelimeen. Itselläni on myös töissä vanhanaikainen näppäinkännykkä.
Sellaista vauhtia palvelut ottavat sovelluksia osakseen, että älypuhelin alkaa olla perusvarustusta.
15% Suomessa ei omista. En itsekään, tietokoneet on kotona ja duunissa. Riittää.
Mulla vanha Nokia. Netti ainoastaan pöytäkoneessa.
Ei ole eikä tule. Silkka väline, jolla jaetaan kaikki tieto ulkomaisille firmoille.
Minulla ei ole älypuhelinta, minusta älypuhelin aikuisella kertoo hänen älyllisestä tasostaan, tyhmät ja epävarmat selailevat puhelimiaan jatkuvalla syötöllä. En tarvitse somekanavia mihinkään, eikä minua kiinnosta seurata mitään turhanpäiväisiä ihmisiä jotka esittelevät elämäänsä somessa. MInulla on ihan oikea elämä ja elän sitä.
Nainen50
Kaupassa on myynnissä edelleen myös noita ei-älypuhelimia, joten kaipa niilläkin myyntiä on.
On tabletti,läppäri ja perusluuri,ei älykännykkää. Missä minä kulloinkin kuljen,ei kuulu paskaakaan kuukkelille tai muille ihmisten yksityisyyden urkkijoille. Riittää, että nettikäytäytyminen jo piirtää minusta hyvin tarkan profiilin,antakaa minun jumaliste mennä edes metsään rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla vanha Nokia. Netti ainoastaan pöytäkoneessa.
Samat sanat, Nokian näppäinpuhelin ja netti pöytäkoneessa.
Vierailija kirjoitti:
On tabletti,läppäri ja perusluuri,ei älykännykkää. Missä minä kulloinkin kuljen,ei kuulu paskaakaan kuukkelille tai muille ihmisten yksityisyyden urkkijoille. Riittää, että nettikäytäytyminen jo piirtää minusta hyvin tarkan profiilin,antakaa minun jumaliste mennä edes metsään rauhassa!
... :(
Ei kukaan sua vakoile, siis haloo!?! Suosittelisin rentoutusta ja mahdollisesti aivojenkutistajaa.
Mutta siis tajuutteko te tietsikka perustajat, että kunnon älypuhelin on tietsikka? Olis kaks kärpästä yhellä iskulla.