Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käynyt armeijaa ja nyt en saa töitä

Vierailija
03.07.2020 |

Näin pääsi käymään. Mikä avuksi?
-m39

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä satakunnassa tietyn teollisuuspuiston firmat(miljardi luokan jättifirmat), eli ei pikkupuljut.. Povaavat kaikki tuota armeijan käymistä.

Eli ei todellakaan vain pikkupuljut..

Mulle kelpaa tää prosessinhoitajan homma kuuden kympin palkalla pelkästä istumisesta ihan hyvin joten en ole ruvennut loukkaantumaan kysymyksestä :l

Vierailija
22/26 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän työhaastattelussa saa kysyä, että onko käynyt armeijaa?

Silleen saa ihan laillisesti kysyä että onko asevelvollisuus (tavalla tai toisella) hoidettu.

Mutta kyllä mieshaastattelija usein toiselta mieheltä kysyy haluaako toinen kertoa aiheesta enemmänkin. Mitä alemmasta sosiaaliryhmästä ollaan, sitä enemmän inttijutut kiinnostavat. (Oma havaintoni, itse olen armeijan kiitettävästi käynyt ja mahdollisimman paljon viivakoodiakin hihaani saanut).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole käyny armeijaa. Vapautus kun ei voi sietää auktoriteettisia laitoksia. Ei missään työpaikassa ole edes kysytty olenko käynyt armeijaa ja olen ollut 10:ssä eri työpaikassa elämäni aikana ja yhdessä paikassa olin jopa pikkupomona.

Miksi olet saanut niistä potkut? Etkö kestänyt pomon auktoriteettia?

Vierailija
24/26 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olerko hakenut naisvaltaisille aloille? Niihin pääsee ilman sotaleikkikouluakin. 

Kuka mies muka haluaa naisporukan kanssa kahvittelemaan kampaviinerien kera ja juoruamaan "kavereiden" selän takana. 

Vierailija
25/26 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä DI joka hankki C-paperit, nykyään 32v ikäisenä palkka 4800 teknologiateollisuudessa joten hyvin menee. Päivääkään en ole ollut työttömänä.

Vierailija
26/26 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä satakunnassa tietyn teollisuuspuiston firmat(miljardi luokan jättifirmat), eli ei pikkupuljut.. Povaavat kaikki tuota armeijan käymistä.

Eli ei todellakaan vain pikkupuljut..

Mulle kelpaa tää prosessinhoitajan homma kuuden kympin palkalla pelkästä istumisesta ihan hyvin joten en ole ruvennut loukkaantumaan kysymyksestä :l

Nappikauppaa. Kun on päässyt rikkaan öljyvaltion firman palkkalistoille, heitä ei todellakaan kiinnosta onko finski käynyt intin vai ei. Joten saavat satakunnassa ihan vapaasti kysellä intistä, edelleen sanoisin "asiaton kysymys päälle kolmekymppiseltä, next".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän