Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät. Mielenkiintoiset juhlat.

Vierailija
22.04.2013 |

Itse tehtynä saa edullisesti. Hieman olisin tehnyt toisin. Hieno mekko morsiolla. Kivat korut ja tiara. Hiuksiin olisi voinut panostaa enemmän.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:18"]

En minäkään ole samaa mieltä kaikista asioista, joista he ohjelmassa puhuivat, mutta en tuomitse sen perusteella. Tämä pari on onnensa ansainnut, kaikkea hyvää heille! 

[/quote]

Juuri näin. Minä ainakin pystyn jopa pitämään ihmisistä, jotka ajattelevat eri tavalla kuin minä. Enkä sitäpaitsi huomannut, että parikunta olisi ollut erityisen tuomitsevainen.

Vierailija
42/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida tuntea noita ihmisiä katsomalla yksi ohjelma heidän häistään, mutta mun on sanottava, että nämä häät ovat niitä harvoja Satuhäitä, jotka ovat jääneet mieleen.

Tämä pari vaikutti niin rakastuneilta ja toisiinsa tukeutuneilta, että se teki vaikutuksen. Olivat myös vaatimattomia, mikä on harvinaista.

Toivon heille kaikkea hyvää ja tietysti myös heidän lapsilleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:55"]

Mun miestä vajakeiksi, paskamutseiksi yms haukkuminen kertoo enemmän siitä henkilöstä joka tällä tavalla puhuu.

[/quote]

Taidat olla itse vajakki jos pidät noita vastuullisina vanhempina. Sun mielestä varmaan Laamasen Sirpakin oli tosi fantsu.

[/quote]

Höpöä. Eihän tuossa tullut mitään sellaista ilmi, etteivätkö olisi nykyään (sic!) ihan vastuullisia vanhempia.

[/quote]

Kuinka todennäköistä on tulee ero ja repsahdus ja taas otetaan lapsia huostaan?

Toivon ettei niin käy. Todella harhainen täytyy ihmisen olla jos haluaa kuvitella, että tuon parin mahdollisuudet huolehtia lapsistaan olisivat samat kuin ns. normaalin menneisyyden omaavien.

Ärsyttää tuollainen kaksinaismoralismi. Ensin yhteiskunnan heikompi aines ottaa valtiolta apua vastaan mutta sitten vaatii ettei heitä saisi pitää heikompana aineksena. Se on joko tai. Jos olet niin heikko ettet pärjää yksin, niin sitten myönnät sen etkä ala nillittämään mitään. Tai jos haluat, että sinua kohdellaan muiden kanssa tasavertaisena, niin sitten otat itse vastuun elämästäsi (ja maksat joka pennin mitä ne huostaanotot ovat tuleet maksamaan. Ei taitais sit olla varaa tatskoihin).

Vierailija
44/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:55"]

Mun miestä vajakeiksi, paskamutseiksi yms haukkuminen kertoo enemmän siitä henkilöstä joka tällä tavalla puhuu.

[/quote]

Taidat olla itse vajakki jos pidät noita vastuullisina vanhempina. Sun mielestä varmaan Laamasen Sirpakin oli tosi fantsu.

[/quote]

Höpöä. Eihän tuossa tullut mitään sellaista ilmi, etteivätkö olisi nykyään (sic!) ihan vastuullisia vanhempia.

[/quote]

Kuinka todennäköistä on tulee ero ja repsahdus ja taas otetaan lapsia huostaan?

Toivon ettei niin käy. Todella harhainen täytyy ihmisen olla jos haluaa kuvitella, että tuon parin mahdollisuudet huolehtia lapsistaan olisivat samat kuin ns. normaalin menneisyyden omaavien.

Ärsyttää tuollainen kaksinaismoralismi. Ensin yhteiskunnan heikompi aines ottaa valtiolta apua vastaan mutta sitten vaatii ettei heitä saisi pitää heikompana aineksena. Se on joko tai. Jos olet niin heikko ettet pärjää yksin, niin sitten myönnät sen etkä ala nillittämään mitään. Tai jos haluat, että sinua kohdellaan muiden kanssa tasavertaisena, niin sitten otat itse vastuun elämästäsi (ja maksat joka pennin mitä ne huostaanotot ovat tuleet maksamaan. Ei taitais sit olla varaa tatskoihin).

[/quote]

Hei Hitler! Tsemppiä sulle. Puheesi heikommasta aineksesta lämmitti tätä maanantai-iltaa.

Vierailija
45/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pointti, jäin pohtimaan, että mihin nämä ihmiset käytännössä työllistyisivät kun ei tunnu töitä olevan "normaaleillekaan" täyden työhistorian omaaville ihmisille..

Vierailija
46/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun vajakeiksi, paskamutseiksi ja heikommaksi ainekseksi haukkujat ovat kiusaajia, jotka kiduttavat uhrinsa henkisesti henkihieveriin.

Vierailija
47/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä (tabua) ei saisi ehkä täällä sanoa, mutta voi olla että tätä paria haukkuvat pitkäaikaisesti ja tahattomasti lapsettomat ihmiset.

Vierailija
48/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:50"]

Tämän ketjun vajakeiksi, paskamutseiksi ja heikommaksi ainekseksi haukkujat ovat kiusaajia, jotka kiduttavat uhrinsa henkisesti henkihieveriin.

[/quote]

Hah hah haa. Jos totuus sattuu, niin vika ei ole totuudessa. Paitsi sun mielestä.

Vierailija
49/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 00:04"]

[/quote]

Hah hah haa. Jos totuus sattuu, niin vika ei ole totuudessa. Paitsi sun mielestä.

[/quote]

Haha itsellesi. Minulle on opetettu ettei ihmisiä solvata. terv, maisteri ja työssäkäyvä nainen.

Vierailija
50/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Katos, Sarasvuokin viihtyy AV:lla. :)

Vierailija
51/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa itse jakson 5 loppuminuuttia ja sanokaa, minkä vaikutelman saatte. Kuka modisti suomalaiset kukkahatut oikein valmistaa, kun ne järjestään kiristää päätä?

Vierailija
52/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että ihminen taustastaan huolimatta voi muuttua ja saa uuden mahdollisuuden. Se oli äärettömän hienoa ja positiivista jaksossa. Sen sijaan pidin täysin käsittämättömänä suvaitsemattomuutta ja julmaa asennetta esim. homoseksuaalisuutta kohtaan - tuon kaltainen raamatulla päähän lyöminen, varsinkin "armon" itse kokeneena, kertoo yksilön kypsymättömyydestä ja pohjattomasta ymmärtämättömyydestä. Paljon on opittavaa vielä, toivottavasti elämä kantaa. Kaikkea hyvää pariskunnalle.

Itse häätilaisuudesta - kukin tyylillään. Oli kylläkin tosi surullista nähdä osallistujakato. Toisaalta, lähtemällä mukaan tuon tyyppiseen tv-ohjelmaan (joka toki on siistiytynyt huomattavasti aika kornista ja kauheasta alusta huolimatta) voinee tuota odottaakin. En ihan ymmärrä, rahastako ihmiset tuollaiseen vapaaehtoisesti lähtevät vai ihan vain siksi, että on "kiva päästä telkkariin" ?

Niin, ja ainoa todella nolo juttu ohjelmassa oli persu kansanedustaja. Hänen motiivinsa luonnollisesti oli selkeä. Mutta hänkin tyylillään.

Vierailija
53/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi tehdään lisää lapsia vaikka entisetkin on huostaanotettuja? Ja kuinka surullinen ilme sillä sijaiskodissa asuvalla pikkutytöllä oli siellä häissä:( Hänestä tuntuu varmaan tosi kurjalta kun on äidillä uudet lapset ja häntä ei kelpuuteta mukaan perheeseen vaan saa asua muualla, oma äiti hyljännyt.

Vierailija
54/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämän tyylisiin tositv-ohjelmiin lähde muut kuin tietyntyyppiset ihmiset.

Vierailija
55/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ohjelmahan on uusinta jo ties kuin monennen kerraan, mutta hyvä että näytetään monta kertaa. Pääsevät sitten useimmat näkemään ja toteamaan, millaista on kun heikkolahjaiset pölvästit lisääntyvät. Täytyy vaan toivoa, että tuo lisääntyminen on jo loppunut, ei tässä maassa riitä sijaiskoteja kaikikille niille. Vastenmielistä porukkaa.

Vierailija
56/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin järkyttävää katsottavaa... en ymmärrä miten noin vajaat saavat edes lisääntyä. Lapsista ei huolehdita, koti oli kamalassa kunnossa, lasten vaatteet kirpparilta... se nainenkin näytti huomattavasti ikäistään vanhemmalta. kuinka paljon parempi olisi että tällaiset elämässä epäonnistujat esimerkiksi tekisivät itsemurhan?

Vierailija
57/57 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:31"]

Surullinen jakso - kaiken kaikkiaan. On niin vieraantunut omassa maailmassaan, etten ees tajunnut, että tollasia ihmisiäkin on. Suomenkin kaltaisessa sivistysvaltiossa. Toivottavasti pärjäävät.

[/quote]

Ekaa kertaa mammapalstalla? Täällä se totuus sivistysvaltiosta saanee lisää sävyjä ja ulottuvuuksia.