Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät. Mielenkiintoiset juhlat.

Vierailija
22.04.2013 |

Itse tehtynä saa edullisesti. Hieman olisin tehnyt toisin. Hieno mekko morsiolla. Kivat korut ja tiara. Hiuksiin olisi voinut panostaa enemmän.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen jakso - kaiken kaikkiaan. On niin vieraantunut omassa maailmassaan, etten ees tajunnut, että tollasia ihmisiäkin on. Suomenkin kaltaisessa sivistysvaltiossa. Toivottavasti pärjäävät.

Vierailija
22/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen jakso - kaiken kaikkiaan. On niin vieraantunut omassa maailmassaan, etten ees tajunnut, että tollasia ihmisiäkin on. Suomenkin kaltaisessa sivistysvaltiossa. Toivottavasti pärjäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään menis häihin, jotka näytetään telkussa. Ehkä osa perui sen takia.

Vierailija
25/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:31"]

[/quote]

Tulikohan varmasti kaikille nyt selväksi?

Vierailija
26/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kauhean epämukavan näköiseen pukuun puettu vauvarukka. Ja kamalan rumakin asu oli, kuten myös pikkupojan irokeesi.

Vierailija
27/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:31"]

[/quote]

Suomenkin kaltaisessa sivistysvaltiossa on kaikenlaisia tarinoita. Puhut heistä jotenkin ylenkatsoen. Pari näytti aidosti rakastavaisilta ja todella sympaattisilta. Ja vaikka en äänestäkään perussuomalaisia, sai Mika Kiikko multa pointsit ollessaan parin bestman.

Vierailija
28/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kauhean epämukavan näköiseen pukuun puettu vauvarukka. Ja kamalan rumakin asu oli, kuten myös pikkupojan irokeesi.

Vierailija
29/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sulhanen on ollut joka ohjelmassa, johon on naamansa saanut. Mennyt maku, vaikka pitää tietenkin toivoa heille kaikkea hyvää.

Vierailija
30/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä törkeisiin pahoinpitelyihin syyllistynyt linnakundi ja paskamutsi, jotka tuomitsevat homot ovat hirmusymppiksiä . 

Vierailija
31/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisen oloinen pari ja perhe. Rakkaus näytti aidolta eikä elämässä ollut turhaa pinnallisuutta. Ihanat häät.

Vierailija
32/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Kiikko oli tosi nolo. Ja mitä ihmeen annettavaa jollain vajakin oloiselta uskoon hurahtaneella narkkari-rikollisella olisi politiikassa. Uusi Hakkarainen puolueeseen vai?

Vierailija
33/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:41"]

kyllä törkeisiin pahoinpitelyihin syyllistynyt linnakundi ja paskamutsi, jotka tuomitsevat homot ovat hirmusymppiksiä . 

[/quote]

En mä yksinkertaistaisi juttua ihan noin.

Vierailija
34/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä vajakeiksi, paskamutseiksi yms haukkuminen kertoo enemmän siitä henkilöstä joka tällä tavalla puhuu.

Vierailija
35/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo. Tyypeillä on tuollainen menneisyys mutta lisää lapsia vaan pusataan maailmaan. Ja oliks niillä vielä koirakin? Noilla spekseillä ei kyllä ole paljon varaa tuomita muita, esim. homoja. 

Vierailija
36/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:55"]

Mun miestä vajakeiksi, paskamutseiksi yms haukkuminen kertoo enemmän siitä henkilöstä joka tällä tavalla puhuu.

[/quote]

Taidat olla itse vajakki jos pidät noita vastuullisina vanhempina. Sun mielestä varmaan Laamasen Sirpakin oli tosi fantsu.

Vierailija
37/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen tekee täyskäännöksen elämässään, niin kuinka kauan hän on  huono ihminen. Vuosikymmenen? Lopun elämää?

Ja miten se koira nyt mihinkään liittyy? Morsiammella oli vuosia jatkunut harrastus. Mut hui kamala kun koirat nyt vaan on niin wt?

Vierailija
38/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:01"]

[/quote]

Taidat olla itse vajakki jos pidät noita vastuullisina vanhempina. Sun mielestä varmaan Laamasen Sirpakin oli tosi fantsu.

[/quote]

Miksi mä edes viitsin vastata tähän? Mä en puhuisi Laamasesta ja Tarkista edes samassa lauseessa tämän parin kanssa. Sä olet paha ihminen.

Vierailija
39/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:01"]

[/quote]

[/quote]

Höpöä. Eihän tuossa tullut mitään sellaista ilmi, etteivätkö olisi nykyään (sic!) ihan vastuullisia vanhempia.

Vierailija
40/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole samaa mieltä kaikista asioista, joista he ohjelmassa puhuivat, mutta en tuomitse sen perusteella. Tämä pari on onnensa ansainnut, kaikkea hyvää heille!