Mikä sekopää täällä koko ajan kirjoittaa jotain pahaa n. 20-vuotiaista?
Mitä ihmeen katkeruutta on, kun pitää itkeä koko ajan, että ei sen ikäiset sitä tai tätä ???
Kommentit (15)
Ei, vaan tämän ikäerohullun mies on lähtenyt nuoremman mukaan. Mies on 36, uusi vaimo parikymppinen... Jatkunut jo kuukausia itkeminen ja jankuttaminen. Vittumaisempi trolli kuin aborttibloggari ja aspergerhullu. Tulee ikävä psykomammaa.
Mulla on IHANA 21-vuotias lapsi - fiksu, kaunis, opiskelee yliopistossa. Miten luoja soi meille tällaisen ihmeolennon? Kiitos!
Luultavasti sama mamma, jolla on joku pakkomielle Pipsan blogiin. Varmaan omasta iästään toitottaa että "ikä on vain numero!" :D
Varmaan sama hiekkav''''u, joka haukkuu opettajia, lähäreitä, kotiäitejä, työssäkäyviä äitejä, lääkäreitä, yh-äitejä, kirjastonhoitajia, kaupankassoja, päiväkodin opeja jne jne jne
jollakin vaan on vaikeeta
Nostetaanpa tämä, kun tuo sama sekopää vaan jatkaa kirjoittelujaan...
No sehän on vaan tuo meidän Ikäerohullu. Onneksi olen jo 25, joten minut voi kai jo nykyään laskea ihmiseksi. Mitähän tapahtuu kun Ikiksen eksän nyksä täyttää 25... Sitten varmaan kaikki alle kolmekymppiset on aivan lapsia.
Ikishän se tosiaan, sen mies lähti nuoremman matkaan (enkä yhtään ihmettele miksi). Välillä esittää, että on sen nuoren tytön äiti ja haluaa estää niiden seurustelun. Kerran sitten paljasti, että aikoo hakea yksinhuoltajuutta, koska alle 25 on keskenkasvuinen sekä epäkelvollinen äidiksi, kun nuo aivotkaan ei ollut vielä kehittynyt kokonaan.
häntä kutsutaan ikäerohulluksi, parempi kun ei vastaa sen alotuksiin ollenkaan, sama nauha pyörii aina vaan, ei ole kaikki kototona tuolla tyypillä.
Nostetaanpa taas, kun ei tuo tyyppi vaan jätä meitä rauhaan.
Olen pyytänyt että modet bannaisivat tyypin, mutta vissiin modeissakin on katkeria vanhoja akkoja kun mitään ei tapahdu. :/
Nostetaan taas, kun tuo vaan jatkaa edelleen...
Hyvä kun nostettiin. Se on flipannut täysin.
Minusta tuo tyyppi on hauska joka kirjoittelee aspergerista ja vauvoista ja Eppu Epelistä.
Mammaa jurppii, kun tytär on naimisissa hieman vanhemman miehen kanssa, ja vauvakin on tulossa.