Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinäkö se olit, joka toiselle mammalle juttelit lapseni takana?

Vierailija
22.04.2013 |

Lapsellani, 13v on pitkät, paksut ja (omakehu haisee) tosi kauniit takapuoleen asti ulottuvat hiukset. Hänelle on laitettu 10cm mittainen pinkki väri latvoihin. Ihan hauska ja lapsi itse tykkää. Sellaista pesussa ajankanssa pois lähtevää väriä.

Nyt lapsi kertoi, että joku nainen oli kovaan ääneen hänen takanaan jutellut toiselle, että kuka äiti antaa lapsensa pilata noin kauniin tukan tuollaisella väriraidalla?  Ihan luonnottoman näköinen!

WOW, lapsi olisi antanut sinulle puh. numeroni jos olisit sitä pyytänyt. Olisin kertonut sinulle nimeni ja vaikka sen, että ei se lasta muuta pahaksi tai minuakaan sen kummemmaksi. Kunhan saa lapsi kokeilla jotain ja sillä hyvä.

Kannattaako tuollainen arvostelu? Mitä hyödyit siitä? Onko nyt hyvä mieli?

Ei ihme, että nuoret tekee samoin, kun vanhemmat on tuollaisia.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mina. Ei tulisi mieleenkaan arvostella kaunista hiustenvaria.

Vierailija
2/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut minä mutta olisin kyllä ajatellut samoin.Ehkä en ääneen kuitenkaan.Tyylikästä jos näen,saatan kehua ääneen mutta pinkit tai yleensä epäluonnolliset värit ei nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 19:52"]

En ollut mina. Ei tulisi mieleenkaan arvostella kaunista hiustenvaria.

[/quote]

No hyvä, ehkä se oli joku muu sitten. ap.

Vierailija
4/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä se olin, karmean näköinen pissitukkaväri.

Vierailija
5/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 19:55"]

En ollut minä mutta olisin kyllä ajatellut samoin.Ehkä en ääneen kuitenkaan.Tyylikästä jos näen,saatan kehua ääneen mutta pinkit tai yleensä epäluonnolliset värit ei nappaa.

[/quote]

Tuossa ei tavoilteltukaan mitään luonnollista. Jokaisella on oma makunsa.

En nyt usko, että 13v haluaa laittaa jotain ruskeaa vaakaraitaa muuten blondiin tukkaansa? ap.

Vierailija
6/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se minä ollut! Älkää minua syyttäkö! Ruma tukkahan tuollainen outo väriraitatukka on, mutta en ikimaailmassa sanoisi sitä ääneen.

Vierailija
7/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 19:57"]

Joo, minä se olin, karmean näköinen pissitukkaväri.

[/quote]

Ahaa, no jokaiselle sallitaan oma mielipide, mutta ei ole kovin kohteliasta sitä sanoa ääneen. ap

Vierailija
8/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ap, onko nyt menty haukkumaan sun pissikses "paksua" ja "pitkää" tukkaa?

Vierailija
9/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 19:59"]

En se minä ollut! Älkää minua syyttäkö! Ruma tukkahan tuollainen outo väriraitatukka on, mutta en ikimaailmassa sanoisi sitä ääneen.

[/quote]

Juu, sellaiset tasaisen punaiset/kupariset kananpersetukat on paremmin suomalaisten naisten makuun. Ne ne on kauniita... ohis

Vierailija
10/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mielipidepoliisi sinä olet. ruma on ruma ja sillä sipuli. saa siitä keskustella.

Vierailija
11/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tyypillinen suomalainen tukka :(

http://i570.photobucket.com/albums/ss141/juskan/tukka-2.jpg

Vierailija
12/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 20:05"]

mikä mielipidepoliisi sinä olet. ruma on ruma ja sillä sipuli. saa siitä keskustella.

[/quote]

Eihän ap. tyrmää toisten mielipiteitä! Ei vaan tykänny kun lapselle suoraa sanottiin. Luetteko te ees noita juttuja? ohis.

Vierailija
13/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mää! Mitä erikoisemman värinen tukka, sitä mukavampi katsella. Tukka on uusiutuva luonnonvara, sillä voi leikkiä, sekä leikkauksella, että väreillä.

Vierailija
14/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 19:59"]

[/quote]

Juu, sellaiset tasaisen punaiset/kupariset kananpersetukat on paremmin suomalaisten naisten makuun. Ne ne on kauniita... ohis

[/quote]

Jos pystyit lukemaan tuon viestistäni, pitää sinun varata aika lääkärille. Ei nyt ehkä heti päivystykseen mutta huomenissa kuitenkin.

Vierailija
15/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 20:07"]

Ei vaan tykänny kun lapselle suoraa sanottiin. Luetteko te ees noita juttuja? ohis.

[/quote]

Hihii, keltähän oli avaus lukematta!

Vierailija
16/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tukka lasta pahenna! Luulisi jokaisen aikuisen tajuavan, että teineillä on useinmiten erilainen tyyli, kun meillä mammoilla :) Tukan värjääminen tai vaikka kaljuksi leikkaaminen on aikas vaaratonta kokeilua. En ymmärrä, kun tädit arvostelevat teineille heidän tyyliään, luulen etteivät teinitkään pidä tätien tyylistä, mutta fiksuina pitävät sen omana tietonaan.

Vierailija
17/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on se kamala tyyli, mikä ap.n lapsella on.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lykqrso8dL1rou4apo1_500.jpg

Vierailija
18/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Kamalaa kailotella tuollaisia kommentteja niin, että kohde kuulee. SAATI sitten varhaisteini, joilla on muutenkin ihan liikaa kaikenlaisia tyhmiä ulkonäkökomplekseja. Kurja juttu sun tyttärellesi :-(

Ihan viis siitä, onko se tukka nätti vai ei, sitä ei haukuta niin että lapsi kuulee!

Vierailija
19/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko joku muka suoraan lapselle jotain? Ei, vaan aikuinen haukkui lapsen selän takana tämän hiuksia. Ja vielä tuollaisella raukkamaisella tavalla, mihin ei voi oikein vastata mitään.

Vierailija
20/57 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun nyt näitä vastauksia olen lukenut, olisihan sieltä voinut tulla pahempaakin...

Onneksi lapseni kertoi asiasta minulle ja voitiin vaan yhdessä naureskella niille mammoille ja heidän sanomisilleen. Tytöllä on oikeasti kauniit hiukset, olen tosi kade, minulla on tavalliset ohuet Suomi liurut. Ei hänen maailmansa tuosta kaatunut, mutta tottakai oli ollut ikävä juttu ja halusi sen minulle kertoa. 

Me ei arvostella toisia, saatte olla ihan minkä näköisiä tahansa. Ehkä se senvuoksi olikin kurjempi juttu, kun tyttö ei siedä sitä, että hänen kavereitaan joku arvostelee, menee ja huomauttaa arvostelijalle, ettei tuo ollut kivasti sanottu. 

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi