Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on liikaa rahaa. Vinkatkaa hyväntekeväisyyskohteita!

Vierailija
22.04.2013 |

Eipä tässä muuta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 17:20"]

Onko Kivasta vinkanneella omia kokemuksia asiasta? t. ap

[/quote]

Mulla on kans kokemusta, eli kolmelle olen lainannut ja palautunut on rahat. Eli sinne voi laittaa vaikka 150€ ja sitten jakaa sitä viidelle tyypille ja sitten jakaa taas eteenpäin kun on rahat palautuneet. Näin voi pienelläkin summalla auttaa muita.

Itse tuon Kivan lisäksi olen mukana eläinsuojeluyhdistyksen jutuissa, niissä on ainakin huutava pula rahasta jolla hankkia löytöeläimille ruokaa.

[/quote]

täällä myös. Laitoin kerran tonnin, n 15 - 20 hakijaa valitsin, en katsonut maksoiko kaikki takas, näin että jotain kyllä tuli.

Nyt aion seuraavassa kuussa laittaa Lastenklinikalle.

Ensi kodille annoin kerran, mutta kun kävin kylässä sain niin nuivan vastaanoton etten toista kertaa vie. Mutta tiedän monta jotka vievät jatkuvasti jatkuvasti lasten vaatteita Ensi Kodille ja näkevät kuinka aina lahjoitukset menevät käyttöön. Olen siis ainoa, jolla on huono kokemus yhtiöstä.

Äitinä haluan tukea yrittäjä-naista tai lapsia. Vuoron perään.

Vierailija
22/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita paikalliseen vanhainkotiin viriketoiminnan ja ulkoilun  järjestämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole perhettä. Ikää minulla sen sijaan on jo niin paljon, että olen ostanut hautapaikan ja tehnyt haudanhoitosopimuksen 10 vuodeksi.  Kivi on jo valmiina, kunhan nimen kaivertaa. Uurnahautaus ja mahdollisimman yksinkertainen toimitus. Sukulaisia saattaa ilmaantua, kun huhu kuolemastani sitten aikoinaan leviää. Nyt heitä ei ole. Luulevat köyhäksi.

Omaisuutta on kertynyt kohtuullisesti (n. 4 miljoonaa). Valtiolle en sitä halua antaa tuhlattavaksi kaikenmoisiin turhanpäiväisyyksiin. Olen muutoin terve kuin pukki, mutta lääkärit eivät halua korjata kulumia, joten kävelen kuin rampa ankka.

Luonteeltani olen auttavainen. En kuitenkaan heitä vitosta laitapuolen Arskalle, vaikka hän näkee nälkää. Raha riittäisi juomiseen, mutta nälkää se ei veisi. "Oikein teit poikaseni, kun rahallasi viinaa ostit etkä sitä leipään tuhlannut."

Olen täällä tutustuakseni sellaisiin kohteisiin, joissa apua menisi perille eikä jäisi matkalla jo lähtöpisteeseen.

Vierailija
24/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta jokin yritys johon voit työliistää mt-kuntoutujia, ihan oikeeta työtä ja oikeeta palkkaa.

Vierailija
25/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisterveysliitto ASTE ry

Vierailija
26/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen luonnonperintösäätiö

Vierailija
27/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät. Työskentelevät provisiopalkalla jatkuvassa paineessa kun pomo hengittää niskaan ja valittaa, jos et puolen tunnin välein saa mitään myydyksi! Vaikka tekisit parhaasi. Suomen talous ja ahkera myyjä kiittävät.

Vierailija
28/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa auttaa toista ihmistä ei sitä tarvitse erikseen kysellä jossain mammasivulla.

ap taasen porvoosta. hups hups.

Vierailija
29/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rahat menee laskuihin. Kiva ois ostaa lapsille jotain näin lomalla.

Saa laittaa tulemaan.

Vierailija
30/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole seitsemässä vuodessa löytänyt kohteen....Kuka näitä ketjuja nostaa?

Vierailija
31/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirrän siskon lapsille kuukausittain tietyn summan. Menee kyllä tarpeeseen. 

Vierailija
32/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M a a h a n m u u t t o a vastustavat järjestöt tarvitsevat rahaa.

Vierailija
33/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD Myötähäpeäannos vuosien takaa.

Vierailija
34/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa lahjoittaa tai lainata.

Maksan takaisin kun saan perinnön.

T. Köyhä.

Vierailija
35/36 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkon ulkomaanapu, Pelastusarmeija ja Hursti. Apu menee perille eikä ole kallista hallinto- ja keräyskoneistoa syömässä keräysvaroja!

Eiköhän ME OLLA ulkomaan apua annettu jo tarpeeksi: 2mrd Kreikkaan, 7mrd Italiaan ja noin 100mrd afrikkaan.

Vierailija
36/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki muija tai entinen muija. Nainen on pohjaton rahareikä eikä omillaan toimeen tulevaa naista ole. Mulla menee joka kk tililtä "apuraha" exälle ja nyxälle.