Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät ruokailutavat.

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni hermot koetuksella, kun sukulaiseni syödessään, kolisuttaa ruokailuvälineitä todella kovaa lautaseen. Kamalaa kolinaa ja kilinää. Lisäksi ryystämisen ääni juodessaan. En kestä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka suussa puhuminen on ylivoimaisesti kamalin. Sen vielä jotenkin ymmärtää, jos on pakko vastata jollekin juuri silloin kun on ruokaa suussa, koska muuten tulis omituinen pitkä tauko väliin, kun toinen ensin jauhaa suunsa tyhjäksi. Sitä en ymmärrä, kun eräs sukulainen joskus saattaa hiljaisuudessa yhtäkkiä kysyä jotakin suu täynnä ruokaa, niin että kysymyksestä ei yleensä saa edes mitään selvää ja ruoka ja sylki roiskuu ympäri pöytää. En tajua, miksei sen kysymyksen kysyminen voi odottaa siihen kun suu on tyhjä, vai pelkääkö unohtavansa kysymyksen, jos ei heti kysy. Käsittämätöntä.

Vierailija
22/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskutus ja hörppääminen. Röyhtäily ruoan jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi. Iäkäs isäni nuolee joskus lautasensa. En voi syödä hänen kanssaan samaan aikaan.

Vierailija
24/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ärsyttää kun aikuinen kommentoi toisen ruokailutapoja.

Minua ärsyttää tuo Lapista lähtöisin oleva tapa käyttää minulla-sanaa väärin.

Ei liity tähän ketjuun tuo näpäytyksesi. Taidat olla eri mieltä lainaamasi kanssa?

Vierailija
25/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lukiossa luokkakaveri, joka työnsi kielensä aina ulos suusta, kun oli työntämässä sinne lusikkaa tai haarukkaa. Ei ehkä itse edes tajunnut tekevänsä niin. Todella yököttävää. Terveisiä Merjalle Jäkeen.

Vierailija
26/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen pelkästään haarukkaa käyttäen.

Vierailija
27/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tähän ketjuun tuo näpäytyksesi. Taidat olla eri mieltä lainaamasi kanssa?

Sivusta kommentoin, että tuollainen minulla-sanan käyttö on niin ärsyttävää, että se vie täysin huomion sanotusta asiasta.

Vierailija
28/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissisteinien tapa ottaa ruoka haarukasta hampailla töröhuulin.

Varmaankin ettei huulipuna tai -kiille tärväänny. Ja sitten pureskella ruoka avosuin.

Vierailija
29/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näykkäistään hampailla haarukasta ruoka. Ja maiskuttaja on super ärsyttävä.

Vierailija
30/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näkee suomalaisissa ja etenkin brittien reality tv-ohjelmissa ihan järkyttäviä syömistapoja, nuoret ihmiset eivät osaa käyttää haarukkaa ja veistä ollenkaan. Haarukkaan tartutaan kuin lapioon, käsi nyrkissä. Jos joutuvat syömään sekä veitsellä että haarukalla, ovat ihan hukassa, haarukan piikit ylöspäin ja veitseen tartutaan aivan terän juuresta omituisessa asennossa ja ranne mutkalla. Näkee, että noita välineitä ei ole useinkaan käytetty, eihän niitä ruokailuvälineitä hampurilaisia ja kebabeja syödessä tarvita.

Vierailija
31/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhot,pyylevät naiset musuttaa kaikia ilmasta: Pulaa kesiä karkkia ja saman hengen vetoon en laihdu.Syön vain yhden kerran ruokaa illalla.

Vierailija
32/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiton syöminen niin että imemällä ilmeisesti se neste yritetään saada kitusiin siitä lusikasta. Sluyyyrrppps. Tämä niin monta kertaa että keittolautanen on tyhjä. Newsflash, sen keittolusikan voi viedä suuhun ja kallistaa siitä se keitto perille asti, ei tarvitse ryystää.

Ähkäisy juomisen jälkeen, aah ja lasi kolauttamalla pöytään.

Maidon juonti aikuisella ja maitoviiksien pyyhkäisy hihaan.

Lusikan kilkatus esim jugurttia syödessä kulhon reunaan kymmeniä kertoja kulhon tyhjennysprosessissa. Muilla korvat soi, kil kil kilkilkil kil kil ja loput reunoista vielä kilkilkilkil.

Maiskutus. Slurputus. Mässytys. Kaikki syömisäänet.

Voimakas nenähengitys ruokaillessa koska suu on toisaalta niin tiukasti kiinni syödessä.

Pihvin tms syönti niin että veitsellä leikatessa kirskautetaan lautasta kiiiirsk joka palan kohdalla. Eikö nämä ihmiset kuule korkeita ääniä?? Moni ravintolareissu mennyt pilalle kun kaikki karvat pystyssä tuosta äänestä ja suunnilleen ikeniä vihloo.

Ruoka suussa puhuminen niin että yrittää peittää että suussa on ruokaa, eli se ruokamöntti piilotetaan poskeen tms. Äitini tekee tätä.

Joka kertainen ruuan määrän päivittely ja että otetaan vain puolikas pala. Ja hetken päästä vähin äänin se toinen puolikas.

Toinen ääripää - rynnitään ensimmäisenä apajille ja kaupastaan pokkana vaikka puolet lohifileestä omalle lautaselle. Isäni tekee puolestaan tätä.

Itse asiassa muiden kanssa syöminen on aika tuskaa. :D

Vierailija
33/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että syödään kadulla kävellessä tai paikallisliikenteessä. Näin naisen lusikoivan jogurttia metrossa. O tempora, o mores.

Vierailija
34/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maiskutus ja ryystäminen. Mieheni on tehnyt tuota koko sen ajan kun ollaan oltu yhdessä eli 25 vuotta. Olen kyllä jo tottunut, niin en aina huomaakaan sitä enää.

Syön nopeammin kuin mieheni, jotta pääsen äänten ulottumattomiin.

Vierailija
35/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mie en ymmärrä mikä siinä kuuluu ruokailuun. Mulla vaikea tietää.

Vierailija
36/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri soittaa ja kuin käskystä alkaa raapimaan lusikalla lautasta.Siis syö ja raaputtaa että se ottaa korviin.Olen usein kysynyt miksi aina meteli kun soittaa.Jos ei tiskaa, syö tai istuttaa kukkia ja napsii poikki lehtiä saksilla. Tai ompelee koneella .........

Nyt olen oppinut sanomaan että soita kun olet syönyt. 

Vierailija
37/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että keittoa slurpitaan tauotta kuin nälkäiset koulupojat, vasen käsi kyynärpäätä myöten pöydällä maaten, viimeiset lusikalliset latkitaan lautanen ilmassa.

Mihin on niin kamala kiire!

Vierailija
38/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa misofoniasta. Ehkä vika onkin teissä eikä siinä mässytyksessä?

Vierailija
39/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että syödään kadulla kävellessä tai paikallisliikenteessä. Näin naisen lusikoivan jogurttia metrossa. O tempora, o mores.

Muutama päivä sitten näin nuoren miehen syövän metrossa jugurttia tms. pakastusrasiasta. Päälle joi termosmukista jotain. Eikö aamiaista oikeasti ehtisi nauttimaan jossain muualla kuin metrossa?

Vierailija
40/63 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuosi sitten alkoi yhden Vantaan lentokenttähotellin aamiaisella oikeasti v.tuttamaan kun meidän pöytään änkäsi kaksi kiinalaismummoa ja alkoivat ryystämään ja mässyttämään kuin siat. En tiedä, miksi ne meidän pöytään änkäsi vaikka tyhjillään olisi ollut vaikka miten monta pöytää. No vaihdettiin itse yhteen sellaiseen sivummalle.

Jatkossa olin sitten jo fiksumpi ja levitin hakemani sapuskat pöytäni vapaille paikalle ettei ainakaan kiinalaiset tunge samaan pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi