Vain lapset ja urpot syö välipaloja
Viisaat syö ruokaa ruoka-aikana. Pysyvät terveinä ja hoikkina.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeriahan sun lettusi kuitenkin on, vaikka yrität selittää mitä siinä ei ole. Syö mun puolesta ihan mitä haluat, mutta älä itsellesi viitsi valehdella.
Mihin unohtuivat ne esimerkit paremmista välipaloista?
Nykyisten suositusten mukaan 45-60% päivän energiasta tulisi saada hiilihydraateista.
Parempia välipaloja ei ole, koska välipaloja ei aikuinen tarvitse.
Suositukset tosiaan hehkuttavat runsasta sokerin määrää. Mitään järkeä siinä ei ole, mutta hölmöt näihin valitettavasti uskoo.
Kyllä moni aikuinen tarvitsee terveyssyistä. On ihan typerää jankata tästä asiasta, kun moni sekoittaa mielipiteen ja faktan.
ohis
Terveyssyitä ajatellen välipalat voisi jättää pois ja syödä ruoka-aikoina oikeaa ruokaa.
Välipalat ovat oikeaa ruokaa. Sinä et tiedä muiden terveydestä mitään, joten neuvojen antaminen on ainoastaan typerää.
En ole kiinnostunut sun terveydestä. Tervehän et voi olla kun välipalatkin on oikeaa ruokaa.
Mitä sitten kommentoit typeryyksiä? Mitä väliä sillä on, syönkö välipaloja vai en, kun minulla ei ole paino-ongelmia? Ratkaiset kaikki terveysongelmat välipalojen syömättömyydellä?
Ehkä näin. Kun syö muuten hyvin ja ravitsevaa ruokaa, niin ei tarvitse välipaloja. Terveyskin säilyy hyvänä.
Sinun kohdallasi näin. Muiden kohdalla ei. Välipalohen väliinjättö parantaa syövän? Aidsin? Koronan? Migreenin? Ms-taudin? Tulehdukselliset suolistosairaudet? jne. Joku raha typerehtimiselläkin...
Aiheuttaako välipalojen syönti ihan oikeasti tuollaista typeryyttä??
Sinähän itse sanoit, että kaikki sairaudet paranevat, kun vain jättää välipalat syömättä. Älä kommentoi typeriä, jos et hal6a muiden tarttuvan niihin.
Oikea ravinto ylläpitää terveyttä. Välipalat ei kuulu oikeaan syömiseen. Niitä ei vain tarvitse.
Eli välipalojen syömättömyys auttaa kyseisissä sairauksissa tai ehkäisee niiden puhkeamista. Tämä selvä. Toki olet lääkäri etkä vain palstatrollukka?
Oikea ravinto ehkäisee myös sairauksia. Oikeaan ravintoon ei tarvita välipaloja.
Eli palstatrollukka. Oikeaan ravintoon voivat kuulua myös välipalat. Tiettyjä sairauksia ei voi ehkäistä millään ravinnolla.
Oikeaan ravintoon ei kuulu välipalat. Tiettyjä sairauksia pystyy ihan oikeasti ehkäistä ruokavaliolla.
Sinun mielipide, ei fakta. Suurinta osaa ei.
Onko sulla päinvastaista faktaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeriahan sun lettusi kuitenkin on, vaikka yrität selittää mitä siinä ei ole. Syö mun puolesta ihan mitä haluat, mutta älä itsellesi viitsi valehdella.
Nykyisten suositusten mukaan 45-60% päivän energiasta tulisi saada hiilihydraateista.
Suositukset tosiaan hehkuttavat runsasta sokerin määrää. Mitään järkeä siinä ei ole, mutta hölmöt näihin valitettavasti uskoo.
Kyllä moni aikuinen tarvitsee terveyssyistä. On ihan typerää jankata tästä asiasta, kun moni sekoittaa mielipiteen ja faktan.
ohis
Terveyssyitä ajatellen välipalat voisi jättää pois ja syödä ruoka-aikoina oikeaa ruokaa.
Välipalat ovat oikeaa ruokaa. Sinä et tiedä muiden terveydestä mitään, joten neuvojen antaminen on ainoastaan typerää.
En ole kiinnostunut sun terveydestä. Tervehän et voi olla kun välipalatkin on oikeaa ruokaa.
Minä olen kiinnostunut omasta terveydestäni. Se tarkoittaa mm. sitä, että syln välipaloja, kun ne ovat tarpeen. #trolli #urpo #terveysfasisti #idiootti
Jos joudut syömään välipaloja, niin muu ruokasi on huonoa ja terveydelle haitallista. Joten niin ja näin.
Tästä on varmaan muitakin todisteita kuin sinun sanasi?
Paljon sairaita ihmisiä.
Eli ei todisteita. Tämänhän jo tiesinkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Mitä sitten kommentoit typeryyksiä? Mitä väliä sillä on, syönkö välipaloja vai en, kun minulla ei ole paino-ongelmia? Ratkaiset kaikki terveysongelmat välipalojen syömättömyydellä?
Ehkä näin. Kun syö muuten hyvin ja ravitsevaa ruokaa, niin ei tarvitse välipaloja. Terveyskin säilyy hyvänä.
Sinun kohdallasi näin. Muiden kohdalla ei. Välipalohen väliinjättö parantaa syövän? Aidsin? Koronan? Migreenin? Ms-taudin? Tulehdukselliset suolistosairaudet? jne. Joku raha typerehtimiselläkin...
Aiheuttaako välipalojen syönti ihan oikeasti tuollaista typeryyttä??
Sinähän itse sanoit, että kaikki sairaudet paranevat, kun vain jättää välipalat syömättä. Älä kommentoi typeriä, jos et hal6a muiden tarttuvan niihin.
Oikea ravinto ylläpitää terveyttä. Välipalat ei kuulu oikeaan syömiseen. Niitä ei vain tarvitse.
Eli välipalojen syömättömyys auttaa kyseisissä sairauksissa tai ehkäisee niiden puhkeamista. Tämä selvä. Toki olet lääkäri etkä vain palstatrollukka?
Oikea ravinto ehkäisee myös sairauksia. Oikeaan ravintoon ei tarvita välipaloja.
Eli palstatrollukka. Oikeaan ravintoon voivat kuulua myös välipalat. Tiettyjä sairauksia ei voi ehkäistä millään ravinnolla.
Oikeaan ravintoon ei kuulu välipalat. Tiettyjä sairauksia pystyy ihan oikeasti ehkäistä ruokavaliolla.
Sinun mielipide, ei fakta. Suurinta osaa ei.
Onko sulla päinvastaista faktaa?
On.
Vain tyhmä provoilee ja haukkuu muita. Mitä hyötyä yästäkin ketjusta on?
Jaa. No esim. minulla kaikki syömiset koostuvat välipaloista. Terveys ei muuta salli. Sitå mennään niillä korteilla, mitkä on saatu.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No esim. minulla kaikki syömiset koostuvat välipaloista. Terveys ei muuta salli. Sitå mennään niillä korteilla, mitkä on saatu.
Olet siis pilannut terveytesi välipaloilla. Ja jatkat samaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää kommentoida näin tuntemattomalle ihmiselle. Olen eri kirjoittaja, mutta mulla esim. syöpä - ollut vastasyntyneestä lähtien. Siihen ei välipalat vaikuta tipan tippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteet tästä, trollipaskiainen?
ohis sivusta
Ok. Tunnen monta hoikkaa ja timmiä aikuista, jotka syö pari välipalaa niiden kolmen pääaterian lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ennen en syönyt välipaloja koskaan. Ei ollut tarvetta. Nyt on. Parempaa trollailua ensin kerralla😘
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tunnen monta hoikkaa ja timmiä aikuista, jotka syö pari välipalaa niiden kolmen pääaterian lisäksi.
Samoin. Ap ei ole järin hyvä esimerkki oikeanlaisesta ravinnossa, kun hän raivoaa maanisena vauvapalstalla!
Sori vaan. Diabeetikkona on pakko syödä.
Hei trollit, mainitkaa yksikin sairaus, jonka välipalojen syöminen aiheuttaa. Ja yksikin sairaus, jonka välipalojen syömättömyys parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei trollit, mainitkaa yksikin sairaus, jonka välipalojen syöminen aiheuttaa. Ja yksikin sairaus, jonka välipalojen syömättömyys parantaa.
Kakkostyypin diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut, jos hoidat diabetestasi diabetesliiton sokeripitosella ruokaohjeella.
Mutta, jos hoidat sairauttasi niin kuin pitää, niin välipalat on aivan turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyypin diabetes.
Aiheuttaa vai parantaa ja todisteet tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyypin diabetes.
Aiheuttaa vai parantaa ja todisteet tästä?
Mitä haluat todisteeksi? Viralliselta puolelta et saa. Diabetesliitto suosittelee sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyypin diabetes.
Ja mitään muita sairauksia ei ole kuin tämä?
Lisää typeryyksiä?
Paljon sairaita ihmisiä.