Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söit tai syöt lounaaksi?

Vierailija
22.04.2013 |

Itsellä 2 pussia lämmin kuppi kanakeittoa ja seuraksi kaksi näkkäriä juustosiivulla. Helppo, nopea ja aika kevyt. Vähän vaihtelua normaaliin salaattiin tai sosekeittoon tms.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kasa sekasalaattia, ruokalusikallinen auringonkukansiemeniä, 1 rkl raejuustoa ja oliiviöljyä, pieni pala kalaa ja 2 rkl pähkinä-kasvis-couscousia. Lasi rasvatonta piimää ja desi puolukkarahkaa. Kahvin kanssa pala tummaa suklaata.  

Illalla sitten marjarahkaa kotona, tänään ei tarvitse laitella ruokaa kun mies on reissussa ja lapsi harrastuksissa ja syö loput mitä eiliseltä jäi.

Vierailija
22/25 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:18"]

-26kg jo poissa. Pieni rutistus enää ja sit se on siinä. SItten alkaa se painonhallinta. Tosin sitäkin jo harjoiteltu hyvällä menestyksellä. Olen ylpeä siitä mitä olen tähän asti saavuttanut. Ja kaikista edellisistä kokemuksista tietäen niin nyt olen onnistunut ja onnistun loppuun asti. Kaikki asiat kohdillaan.

ap

[/quote]

Aivan mahtavaa! En tiedä sopiiko tästä edes onnitella kun ei kai tuossa onni ole kyseessä vaan oma kova työsi! Tosi hieno juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:13"]

Oiskos 2:lla laittaa sitruunapeston ohjetta jakoon? ;) Rakastan kaikkea sitruunaista!

[/quote]

Muuten ihan perus vihreä pesto, mutta joukkoon raastetaan sitruunankuorta ja voi sitä mehuakin sinne vähän puristella. Oman maun mukaan.

Vierailija
24/25 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:21"]

Olin tänään huono äiti ja syötiin tytön kanssa valmisruokaa lihaperunasose laatikkoa, hävetti oikein kaupassa ostaa mutta kun oli tarjouksessa. Ensi viikolla laskettu aika ja olen koko ajan ihan väsynyt niin en jaksanut tehdä ruokaa :(

[/quote]

No älä kuule häpeile tuommoista. Kun kerran on valmista ruokaa kaupassa olemassa, miksi sitä pitäisi itseään rääkätä ruuanlaitolla.

Ja en harrasta eineksiä muuten kuin äärimmäisessä hädässä mutta eikö tuo nyt ole sellainen :)

Vierailija
25/25 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, jossa oli kurkkua tomaattia, paprikaa, ruocolaa, itse marinoituja broilerin fileesuikaleita, kastikkeena balsamicoviinietikkaa. Tuntuu, että olen ainaisella laihiksella, vaikka kyse onkin vain "painon hallinnasta". Lähinnä viikonloppuisin syön lämmintäruokaa, muuten elän salaateilla. Mutta minkäs teet, kun olet pienikokoinen nainen toimistohommissa.