Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä hammastahnaa käytät?

Vierailija
21.04.2013 |

+ kuinka usein harjaat hampaasi?

Käytätkö myös muita suunhoitotuotteita? Mitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:09"]

NIin ja poistetaanko amalgaamipaikat kunnallisella, vai joudummeko me niitä saaneet menemään yksityisellä niitä poistattamaan ja mitä se maksaa?

[/quote]ei niitä kannata poistaa. Juuri paikattiin ja pyysin amalgaamia koska on parasta jos ei kultaan tai keraamiseen ole varaa. Muovipaikat tuhoaa hampaan parissa vuodessa

Vierailija
2/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsodentin vihreetä.

Mitään hammaskiillettä vaurioittavia miroraetahnoja en todellakaan käytä. Kunhan on fluoritahnaa niin passaa. Tuo pepsorentti on raikasta.

Hampaat on aika kauniit perushampaat. Ei mikään ns. missihymy, muttei huomiota herättävä negatiivisestikaan. Suurimmalla osalla jotain vinoutumia tms. löytyy, mulla yks alahammas pidempi ja korkeammalla kuin muut. Se joskus hiertää kieltä ja häiritsee. Voikohan sille tehdä jotain. Hammasluu on vähän keltainen, mutta ei toivottavasti silmiinpistävästi. Ainakin on vahvat hampaat.

Purenta on hammaslääkärin täydellinen, mistä oon tosi onnellinen. Viisurit nätissä rivissä, hyvin mahtuivat. Kaksi reikää kerran paikattu (näkymättömät paikat, eli siis valkoiset).

Pesen aamuin illoin ja kotoa jonnekin lähtiessä. Hammaslankaimella periaatteessa päivittäin, käytännössä usein muutaman päivän välein tulee puhdistettua. Tässä pitäis petrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 17:29"]

Pepsodentin vihreetä.

Mitään hammaskiillettä vaurioittavia miroraetahnoja en todellakaan käytä. Kunhan on fluoritahnaa niin passaa. Tuo pepsorentti on raikasta.

Hampaat on aika kauniit perushampaat. Ei mikään ns. missihymy, muttei huomiota herättävä negatiivisestikaan. Suurimmalla osalla jotain vinoutumia tms. löytyy, mulla yks alahammas pidempi ja korkeammalla kuin muut. Se joskus hiertää kieltä ja häiritsee. Voikohan sille tehdä jotain. Hammasluu on vähän keltainen, mutta ei toivottavasti silmiinpistävästi. Ainakin on vahvat hampaat.

Purenta on hammaslääkärin täydellinen, mistä oon tosi onnellinen. Viisurit nätissä rivissä, hyvin mahtuivat. Kaksi reikää kerran paikattu (näkymättömät paikat, eli siis valkoiset).

Pesen aamuin illoin ja kotoa jonnekin lähtiessä. Hammaslankaimella periaatteessa päivittäin, käytännössä usein muutaman päivän välein tulee puhdistettua. Tässä pitäis petrata.

[/quote]Fluori on myrkkyä.

Vierailija
4/12 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsodent white now. Sitä käytän, Harjaan aamuin ja illoin, Nyt näin mainoksen, että on tullut pepsodent white gold, jota on sanottu paremmaksi niin kokeilen sitä seuraavaksi,.

Hamamslääkärillä käyn parin vuoden välein. Kontrolli ja aika hoitoon. Hoidatan hampaani vain ja ainoastaan nukutuksessa.

Vierailija
5/12 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä (halutessanne) myös muuta hampaisiin liittyvää, esim. mitä "operaatioita" sinulle on tehty, kuinka usein käyt hammaslääkärin vastaanotolla, oletko tyytyväinen hampaisiisi, jne. :)

Vierailija
6/12 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, samaa tavaraa kaikki kauoan tuotteet, mutta mua kiinnostaisi, miten valkaista hampaat kotona helposti? Apteekissa myydään valkaisevaa tahnaa kalliilla, mutta valkaiseeko se? Tai onko netin valkaisupaketeista apua?

Huomasin, että hampaani ovat keltaiset, mutta ei olisi varaa kalliisiin valkaisuihin.

T:ohis

Vierailija
7/12 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Luomua. Hammastahanallahan ei ole oikeastaan mitään lääketieteellistä pointtia.

Vierailija
8/12 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:55"]

Käytätkö myös muita suunhoitotuotteita? Mitä?

[/quote]Ei suuta tarvi hoita millään tuotteilla. Peset sen ja se on kunnossa

Vierailija
9/12 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin ja poistetaanko amalgaamipaikat kunnallisella, vai joudummeko me niitä saaneet menemään yksityisellä niitä poistattamaan ja mitä se maksaa?

NÄyttää kaikilla nuorilla olevan kokovalkoiset hampaat paikkauksista huolimatta ja se tuntuu vähän pahalta, kun itsellä niitä amalgaameja takahampaissa, eikä ole varaa poistattaa missään yksityisellä niitä.

Vierailija
10/12 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Äitini kävi juuri vaihdattamassa mustat vanhat paikkansa uusiin! Ihan kunnallisella hoitui, ainakin hänellä.

Itselläni ei toistaiseksi ainuttakaan paikkaa suussa (rei'iltä vältytty), onneksi. Ientulehdukset ovat ajoittain vaivoina ja h.lääkäri suositteli käyttämään tuolloin Listerineä ns.kuurina.

Minulle on iskenyt viime aikoina jokin "hammasvimma" ja olen alkanut huolehtia viime aikoina paremmin suun terveydestä.

Käyn säännöllisesti suuhygienistillä & tarkastuksissa, pesen hampaani 2-3 kertaa päivässä. Käytössä valkaisevat tahnat Yotuel all-in-one, sekä Opalescence + perus päivittäisessä käytössä Pepsodent white now, sekä Colgate sensitive pro-relief. Niitä käytän vaihtelevasti.

Lisäksi hammaslankaa.

Vierailija
11/12 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yotuel ei ole hyvä,ainakin minulle. Sen sijaan Rembrand Plus,tavallinen Denivit,Sensodyne sensitive ja Emmelle ovat parhaat. Plus hammaslääkäri ja suuhygienisti ja valkoisevat Oral B harjapäät. Valkoisu on kamalaa vihlontaa aiheuttava toimipide,jota käytän max. kerran vuodessa.

Vierailija
12/12 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsodent White Now mulla käytössä tahnana. Tuli joskus pikkupurkkina hammasharjan kyljessä ja mun mielestä selkeesti tuli valkoisemmat hampaat. Hitto pakko ostaa sähköhammasharja kun mulle ei ole ollut sellaista enää vuosiin ja tuntuu et oon tosi laiska harjaamaan hampaita nykyään :(