Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvamahan muoto erilainen jos vauva eri sukupuolta kuin edelliset?

Vierailija
21.04.2013 |

Vai onko mahanmuoto sama joka kerralla riippumatta vauvan sukupuolesta? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli ihan samanlainen maha molemmilla kerroilla. Ensin tuli poika, sitten tyttö.

Vierailija
2/16 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihan samanlainen maha molemmilla kerroilla, eka oli poika, toinen tyttö.

Kaverin maha oli ihan erinäköinen tokassa raskaudessa, sai toisen pojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen kohdalla 2:)

Vierailija
4/16 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöstä levisin, turvotti ja olin vaan lihavan näköinen. Pojasta tuli tohon eteen vaan maha, ei turvotuksia, en levinnyt. Selkeästi olivat eri malliset.

Vierailija
5/16 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon:)

Vierailija
6/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vauvan sukupuoli voisi äidin odotusvatsan muotoon vaikuttaa? Kuvittelitko ehkä, että pippeli tekisi siihen jonkin ylimääräisen ulokkeen?

Vierailija
7/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövauva meni oikean osoitteeseen,hänestä tule älyttömän kaunis nainen joka voittaa kalpean sian luomuksia menen tulen! Lisää kauniita naisia kiitos!

Vierailija
8/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ollut erilaiset mahat. Kaikista pojista tullut eteen ja tytöistä levinnyt myös sivulle.

Vierailija
9/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt on näitä vanhana kansan eukkojen juttuja, kun piti tehdä itseään tärkeäksi leikkimällä ennustajaa.

Vierailija
10/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ainakin on sanottu mahan mallista (leveä) että on tyttö. Kohta tiedetään onko. En tosin ole lihavan näköinen... Kaverilla oli ekasta leveä (tyttö) ja pojasta pallo edessä (vaikka hoikka ja urheilullinen on ollut koko ajan), toinen kaveri odottaa esikoistaan pallona edessä (poika) vaikka on pitkä ja hoikka. Toisen pitkän ja hoikan esikoismaha oli sitten taas puolestaan leveä (tyttö). En tiedä mistä johtuu, mutta meilläpäin on menty näin viime aikoina.

Vierailija
11/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi poikaa ja maha oli potkupallo, jotenkin nätin näköinen. Nyt oli ultran mukaan tyttö, ihan erilainen raskaus kaikkine vaivoineen ja maha on jotenkin ruma, varsinkin selälleen maatessa leviää sivuille. Ja jotenkin seisaaltaankin ollessa se roikkuu ihmeellisesti eikä ole niin nätin potkupallomainen. Ja maha pienempi kuin edelliset, vaikka paino nousee samaan tahtiin kuin toisessa raskaudessa. Liekö sitten tyttö...:-) Mukavahan näitä on arvuutella!

Vierailija
12/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan saman mallinen maha kuin muissakin raskauksissa. Nyt kuitenki ultran mukaan tulossa tyttö poikakatraan jatkoksi. 

Vierailija
13/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uskomus. Sitä on tutkittu ja tulokset oli 50-50. Meillä on kaksi vauvaa, molemmat tyttöjä ja kaikki toitottanut molempien raskauksien aikana, että selvästi tulee poika, kun vatsa on niin edessä, eikä leveä.

Vierailija
14/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että olisi tytöstä leveä maha ja pojasta enemmän edessä. Mutta mutta, selittäkääpä joku minulle miten se muka olisi mahdollista, kun kyseessä on yksi ja sama kohtu ja uskoisin että vauvatkin ovat suunnilleen samanmuotoisia. Eli mikä muka saisi mahan kasvamaan erilaiseksi?

Minulla on kaksi poikaa, toisesta oli sellainen edessä oleva maha ja toisesta leveämpi. Mutta vain siitä syystä, että olin ensimmäistä odottaessani paljon hoikempi. Eihän se kohtu sinne kylkiin kasva, kyllä se taitaa ihan läskiä olla. En toki mene sanomaan voisiko tyttövauva sitten jotenkin vaikuttaa hormonaalisesti niin että kylkiin kerääntyy enemmän rasvaa. Nyt kolmatta odottaessa olen taas hoikempi kuin viime raskaudessa, ja maha on taas pieni ja edessä. Eli ihan menee painonvaihtelun piikkiin minulla, en tosin tiedä kumpi sieltä on tulossa.

Vierailija
15/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs raskaus mulla menossa viikolla 30. 1 poika ja 2 tyttöä, nyt tulossa poika. Kaikista mahat olleet eteen tulleita palloja, missään raskaudessa ei juurikaan takaa päin huomaa että olisin raskaana. Nämä mahan muodosta vauvan sukupuolen tietävät ovatkin niin saaneet nenilleen kun tietäväisesti tyttöjä odottaessani sanoivat että poika sulta on tulossa, IHAN SELVÄSTI. Juu, tyttö kyllä odotan ultran mukaan että siihen malliin.

Vierailija
16/16 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kaunis pieni elämä bloggaaja on tosi hyvä esimerkki sitä,miksi jollekulle on annettu tytöt:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi