Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos sukulainen levittää vielä salaista raskausuutistasi?

Vierailija
09.04.2013 |

Eräs sukulaiseni sai vahingossa tietää että olen raskaana ja pyysin ettei kertosi kellekkään sillä raskaus on vielä alussa. Ja tottakai haluan itse kertoa sitten kun on sen aika. Nyt kuitenkin selvisi että asiasta on tätä kautta saanut tietää jo useampi henkilö lähipiiristä. Olen vihainen ja pettynyt. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkaisin vihani ja pettymykseni vaikka hikoilemiseen. Muuta en tekisi. Kun asia tulisi puheeksi niiden kanssa jotka jo tietävät, sanoisin, että olisin mielelläni halunnut kertoa asiasta itse, mutta kun nyt kerran jo tiedätte, niin kiitos kovasti onnitteluista tms.

Vierailija
2/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vihainen ja pettynyt, kuten sinäkin ja lisäksi ottaisin asian juoruilijan kanssa uudestaan puheeksi, silläkin riskillä että välit menee.

Miehen serkun vaimo tuli raskaaksi hetki ennen heidän häitä, ja olisi halunnut pitää tiedon salaisuutena vielä häiden jälkeenkin. Mutta hänen ystävänsä juorusi siitä veljelleen, joka on minun mieheni siskon mies. Ja miehen sisko juorusi sitten meille, ja varmasti asiasta tiesi moni, moni muu. Minä olin jo tuosta vihainen raskaana olleen puolesta, saati sitten, jos kyse olisi minusta itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olinpa tyhmä kun itse lavertelin.

Vierailija
4/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattaisin kyllä napauttaa tälle sukulaiselle nasevasti asiasta.

Meillä levisi töissä työkaverin raskaus siltä yhdeltä uteliaalta akalta joka oli asiaa suoraan kysynyt ja luvannut, että ei kerro kenellekään ennen kuin työkaveri kertoo itse pomolle. Kaksi päivää tämän jälkeen minä kuulin asiasta ihan toiselta työkaverilta ja asia oli polttava puheenaihe kahvihuoneessa jossa pomokin oli. Tuli todella pahamieli työkaverin puolesta.

Niin joo ja eihän sille kysyjälle olisi ollut pakko mitään tunnustaa, toiset paljastaa näppärästi asian jo punastumalla.

Vierailija
5/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse en ole raskaana että ei mua häiritsisi.Jos mun ex ja hänen uusi odottaa onnea vaan hänelle!

Vierailija
6/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti SUUTTUISIN!
Kun itse odotin esikoistani, asiasta tiesi vain mieheni siihen asti kunnes minulla oli sellainen olo että tämä vauva on terve ja pysyy sisälläni. Me kerrottiin vasta neljännellä kuulla. En halua ikinä joutua tilanteeseen missä olen intoillut isolle joukolle vauvasta ja sitten se menee kesken ja saan selitellä isolle joukolle asiaa. Mielummin odotan vähän aikaan ettei ole niin iso riski mennä kesken.
Ja vaikka viikkoja olisinkin jo kertynyt (ettei raskaus olisi ihan alussa) loukkaantuisin silti verisesti jos joku minun puolesta asiaa levittäisiä. Eiköhän äiti ole se missä se lapsi kasvaa ja kuka siitä saa ensimmäisenä kertoa :)

Vierailija
7/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit viilenisi. Niin on käynytkin. Opin tuntemaan serkkuni vasta aikuisiällä kunnolla. Aluksi vaikutti todella ihanalta ihmiseltä, joka välittää. Kyseli kuulumisia ja oli aina niin empaattinen jos jotain ikävää oli tapahtunut. Vähitellen alkoi kuitenkin liikkumaan suvussa juttuja, tietysti lisää väritettynä suoranaisiksi valheiksi. Tarpeeksi kun asiaa penkoi, alkoi selviämään keneltä ne jutut levisivät. Nykyään ollaan vaan facebook-kavereita jonne päivitän vain kaunis ulkoiluilma tänään-tasoisia juttuja.

Vierailija
8/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suorat sanat ja pyydät anteeksipyyntöä! Sen olet ansainnut.
Tuo on todella törkeää, lapsen vanhempien arvojen laiminlyönti.
Älä jätä asiaa sikseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme