Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen hipaisee ”vahingossa”

Vierailija
04.05.2026 |

Välillä mietin että koskettaako eräs hyvä ystäväni tahallaan käsiäni/sormiani jos ojennan hänelle jotain tai hän ojentaa minulle jotain ? Tätä tapahtuu melko usein, ja tuntuisi että ne eivät olisi vahinkoja. 

Oma kokemus on että ihmiset ei nyt vaan ole niin kömpelöitä, että vastaanvanlaisissa tilanteissa tulee ”kosketus”. 

Toimiiko kiinnostunut tai ihastunut nainen koskettamalla ”salaa” ?

Meillä on erittäin hyvät mutta platoniset välit, ja voisin olla jopa hänestä kiinnostunut. Sen kertominen hänelle kuitenkin vaatisi aika paljon, koska ystävyytemme on saanut alkunsa eksäni kautta ja olisi noloa jos mitään kiinnostusta minun suuntaani ei olisi…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää nainen.  tälläistä miesvihaa on siellä täällä ja mee tuu tulee jos  mitään teet

Vierailija
2/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan. Eli olisi vain vahinko ja en hiplaa muiden käsiä. Kertoisin suoraan kiinnostaako ja mikä, jos toinen kysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopää nainen.  tälläistä miesvihaa on siellä täällä ja mee tuu tulee jos  mitään teet

Edelleenkään, mitään "mies vihaa" ei ole olemassakaan. Ei, vaikka kuinka te nartut haluaisittekin uhriutua.

Vierailija
4/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oman logiikan mukaan tämä hipaiseva nainen syyllistyy seksuaaliseen ahdisteluun kun ei ole etukäteen varmistanut että on lupa koskea 

Vierailija
5/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Meitä on erilaisia

Vierailija
6/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja mene hoitoon

Vierailija
7/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja mene hoitoon

Eri. Miksi? EI koskettaminen tuolla tavalla ole mitenkään harvinaista. Paitsi tietysti jos viettää aikansa eristäytyneenä muista palstaa selaten.

Vierailija
8/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olisin taipuvainen uskomaan, että toistuvat kosketukset eivät ole vahinko. En ikinä koske miestä, jota en pidä seksuaalisesti viehättävänä, ellei pakollisia kättelyitä lasketa. En todellakaan halua koskea edes kaveria, jos tämä on mies. Lisäksi toinen hyvä syy olla koskematta on se, että yleensä ei halua ottaa mitään riskiä, että mies innostuu.

Jos olet kiinnostunut, ihanteellinen tapa päästä asiasta tarkemmin perille, olisi tilaisuus päästä parin lasillisen jälkeen tanssimaan paritanssia tai hitaita. Sen jälkeen homma on selvä, sitä ei voi salata. 

Vierailija
9/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja mene hoitoon

Eri. Miksi? EI koskettaminen tuolla tavalla ole mitenkään harvinaista. Paitsi tietysti jos viettää aikansa eristäytyneenä muista palstaa selaten.

Onpa. En edes muista, milloin minulle olisi käynyt niin, että käteni olisi hipaissut toisen kättä noin vain vahingossa. Olen opettaja ja ojentelen päivät pitkät oppilaille kirjoja, kyniä, kumeja ja papereita, eivätkä kätemme IKINÄ koske. Tämä kertoo siitä, että kosketus hyvin harvoin on vahinko. Minä ja oppilaani emme halua kosketella toisiamme, siksi niin ei käy. Jos kädet kohtaavat usein, se ei ole tahatonta ja johtuu siitä, että haluaa koskea.

Vierailija
10/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"miesviha" 😂 selkeästi teitä ei vihata tarpeeksi.

Vierailija
11/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja mene hoitoon

Onpa. En edes muista, milloin minulle olisi käynyt niin, että käteni olisi hipaissut toisen kättä noin vain vahingossa. Olen opettaja ja ojentelen päivät pitkät oppilaille kirjoja, kyniä, kumeja ja papereita, eivätkä kätemme IKINÄ koske. Tämä kertoo siitä, että kosketus hyvin harvoin on vahinko. Minä ja oppilaani emme halua kosketella toisiamme, siksi niin ei käy. Jos kädet kohtaavat usein, se ei ole tahatonta ja johtuu siitä, että haluaa koskea.

Kirjoja? Kyniä? Jne. Ei noita enää ole kouluissa.

Vierailija
12/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja mene hoitoon

Kirjoja? Kyniä? Jne. Ei noita enää ole kouluissa.

No totta kai on. Ja tulee jatkossa olemaan entistä enemmän, koska kaikki uusi tutkimustieto todistaa, että ihminen oppii paremmin fyysisestä kirjasta ja kynällä kirjoittamalla. En ole koskaan juuri koneista innostunut ja nyt vielä vähemmän. Esimerkiksi digitaaliset tehtävä tehdään aina huonommin kuin kynällä tehtävät. Klik klik vaan, eikä mitään ajatusta. Todellakin käytämme kyniä ja paperia.

Vierailija
13/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten oman logiikan mukaan tämä hipaiseva nainen syyllistyy seksuaaliseen ahdisteluun kun ei ole etukäteen varmistanut että on lupa koskea 

Tai sitten sinä ja muut munaelukat ette hyväksy sitä että teillä ei ole oikeutta koskea tuntemattomia naisia. 

Ja ollaanpa rehellisiä, yksikään nainen ei teitä susirumia luusereita huvikseen kosketa, sekin vahinko jos joutuu teihin koskemaan niin kuvottaa🤮

Vierailija
14/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
15/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, "salainen" tai näennäisen vahingollinen kosketus on yksi tyypillisimmistä tavoista osoittaa kiinnostusta.

Nainen voi kokeilla rajoja ja hakea yhteyttä tavoilla, jotka on helppo kuitata sattumina, jos vastakaikua ei tule.

Tyypillisiä "salaisia" kosketuksia

Hipaisut: Käsi hipaisee "vahingossa" kättäsi tai olkapäätäsi ohi mennessä.

Vaatteiden korjailu: Hän poistaa hiuksen tai nukkaa paidaltasi, vaikkei siinä mitään olisikaan.

Vierekkäin istuminen: Jalat tai polvet koskettavat pöydän alla, eikä hän vedä niitä heti pois.

Nauraessa koskettaminen: Hän laskee kätensä hetkeksi käsivarrellesi tai reidellesi nauraessaan vitsillesi.

Ahtaat tilat: Hän hakeutuu lähellesi niin, että kyljet tai olkapäät osuvat toisiinsa, vaikka tilaa olisi muuallakin.

Mistä tiedät, onko se kiinnostusta?

📍 Toistuvuus: Yksi kerta voi olla vahinko, mutta kolme kertaa on jo viesti.
📍 Viipyminen: Jos kosketus kestää sekunnin murto-osan sijaan hieman pidempään, se on tietoista.
📍 Muu kehonkieli: Katsooko hän sinua silmiin tai hymyileekö hän kosketuksen aikana tai heti sen jälkeen?
📍 Vastakaiku: Jos kosketat takaisin (esim. kevyesti olkapäälle) ja hän ei vetäydy, kiinnostus on lähes varmaa.

Vierailija
16/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä ja muut munaelukat ette hyväksy sitä että teillä ei ole oikeutta koskea tuntemattomia naisia. 

Ja ollaanpa rehellisiä, yksikään nainen ei teitä susirumia luusereita huvikseen kosketa, sekin vahinko jos joutuu teihin koskemaan niin kuvottaa🤮

Olen melko varma ettei sinun kohdallasi enää mikään terapia+lääkitys riitä vaan parempi laittaa suoraan osastolle.

Vierailija
17/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni ojentanut kenellekään mitään tai saanut joltakulta ojennettuna jotain tavaraa siten, etteivät kätemme olisi koskettaneet toisiaan. Eipä ole tullut mieleenikään miettiä tästä, onko näissä tapauksissa ollut jotain erikoista.

Vierailija
18/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kumma että vastaavanlaisia kosketuksia ei tule muiden ihmisten kanssa samoissa tilanteissa. AP

Vierailija
19/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen käsi koskettaa sormiani ja temmi nousee kohti kattoa.

Vierailija
20/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä. Toivottavasti en samalle osastolle kanssasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi