Nolotti Sara mikä-lieneekään tämän päivän Arto Nybergissä..
Miten tuollainen tyhjäpää voi menestyä elämässä? Viimeistään repesin siinä vaiheessa, kun tuli se sanatesti: " Pihvi? Rappukäytävä (vai oliko se portaat, jompi kumpi).." :D Siis apua, voisiko olla nolompaa vastausta?
Kommentit (26)
Olen ap:n linjoilla täysin! Nolo. Armeijaa kävi mitä, 2 viikkoa?? Kauppatieteiden opinnot jossain Virossa kesken. Haluaa laulajaksi. On buddhalainen. Hoh, pientä itsensä hakemista... Ehkä kaikkea ei kannattaisi kertoa julkisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 08:03"]
Olen ap:n linjoilla täysin! Nolo. Armeijaa kävi mitä, 2 viikkoa?? Kauppatieteiden opinnot jossain Virossa kesken. Haluaa laulajaksi. On buddhalainen. Hoh, pientä itsensä hakemista... Ehkä kaikkea ei kannattaisi kertoa julkisuuteen.
[/quote]
No tuskin noista mitään tulee, mutta on onneksi nätti. Muuten ottaisi ohraleipä.
[/quote] Tuota armeija-asiaa mietin minäkin, kun jossain lehtijutussa mainittiin, että olisi intin käynyt ja haluaisi mahdollisesti edetä silläkin uralla. No, eilisessä haastiksessa sanoikin sitten jotenkin, että lopetti (tai joutui lopettamaan) ennen valaa. Luulin kuulleeni väärin, kun en ohjelmaa kunnolla seurannut, mutta näköjään en. No, onhan pari viikkoakin tavallaan intissä käymistä...
Sarasta tulee mieleen aika moni samanikäinen nuori nainen, joille on koko elämän ajan paukutettu päähän vain positiivisia asioita ja uskoteltu, että hän kykenee ihan mihin tahansa. Seurauksena on ihminen, jolla on suuret luulot kysyvyistään, muttei oikein mitään muuta. Hyvä esimerkki on myös esiintyminen Neljän tähden illallisissa, jossa neito ilmoitti haaveilevansa tv-kokin urasta, mutta ei ainakaan niillä tv-kokkailuillaan ( eli lähinnä tympeällä esiintymisellään) ollut lainkaan edukseen.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:55"]
Sen sentään ymmärrän, ettei Saralla ollut oikein sana hallussa.. Tuliko huono krapula-aamu mieleen, vai miksi pihvistä tuli mieleen heti joku rappusiin liittyvä?
ap
[/quote]
Tä? Mä en ymmärrä miten sulla taas tulee pihvistä mieleen krapula-aamu? Ja krapula-aamusta rappukäytävä?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 09:19"]
[/quote] Tuota armeija-asiaa mietin minäkin, kun jossain lehtijutussa mainittiin, että olisi intin käynyt ja haluaisi mahdollisesti edetä silläkin uralla. No, eilisessä haastiksessa sanoikin sitten jotenkin, että lopetti (tai joutui lopettamaan) ennen valaa. Luulin kuulleeni väärin, kun en ohjelmaa kunnolla seurannut, mutta näköjään en. No, onhan pari viikkoakin tavallaan intissä käymistä...
Sarasta tulee mieleen aika moni samanikäinen nuori nainen, joille on koko elämän ajan paukutettu päähän vain positiivisia asioita ja uskoteltu, että hän kykenee ihan mihin tahansa. Seurauksena on ihminen, jolla on suuret luulot kysyvyistään, muttei oikein mitään muuta. Hyvä esimerkki on myös esiintyminen Neljän tähden illallisissa, jossa neito ilmoitti haaveilevansa tv-kokin urasta, mutta ei ainakaan niillä tv-kokkailuillaan ( eli lähinnä tympeällä esiintymisellään) ollut lainkaan edukseen.
[/quote]
No jotenkin näin. Olisiko myös niin, että kauniit naiset jotenkin kuvittelevat että ovat monessa asiassa todella hyviä vaikka se suosio tai kehut perustuu lähihnä ulkonäköön kun miehet haluavat heiltä seksiä?
Sara oli haastattelussa ihan fiksu. Minusta vain löi leikiksi sen koko sana-assosiaatio-osion, hän ei selvästikään pitänyt siitä.