Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoliitossa ja ihastunut palavasti toiseen mieheen

Vierailija
21.04.2013 |

Ongelmani on "perinteinen". Olen avoliitossa ja seurustellut mieheni kanssa jo 3 vuotta. Nyt kummiskin on ilmestynyt kuvioon vanhempi mies joka on sulattanut minun sydämen. Vielä mutkikkaaman tilanteesta tekee se että ko. mies on naimisissa. 

Olimme ko. miehen kanssa samoissa juhlissa viime viikonloppuna ja hän yritti suudella minua ja houkutella mukaansa. 

Nyt pääni on ihan sekaisin kaikesta ja tarvitsen apuja..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoratako vai eikö huorata? That's the question!

Vierailija
2/5 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitto ei tunnetusti ole mikään oikea liitto, joten voi panna ketä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette miehesi kanssa just siinä vaiheessa että arki on alkanut astua kuvioon ja huuma on häipynyt. tän pitäis olla ihan no brainer.

Vierailija
4/5 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seksiä sen toisen kanssa, niin pystyt päättämään että kannattaako jäädä vai jatkaa matkaa.

Vierailija
5/5 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhallisesti. Noita ihastumisia tulee ja menee, ei niiden takia kannata ainakaan hyvää suhdetta kannata lopettaa.

Jos jossakin juhlissa mies yrittää suudella / suutelee, niin ei se mitään tarkoia. Miehet tekee semmoista vaikka eivät mitään sillä tarkoittaisikaan. Olen lähes koko työurani ollut miesvaltaisella alalla, ja nähnyt ja kuullut monenlaista juttua.

Miehet on mukavia, ja ihastuminen on kivaa niin kauan kuin sen pitää pelkkänä ihastumisena. Yksi suukko tai mukaan vonkaaminen ei todellakaan tarkoita että mies haluaisi erota vaimostaan, tai edes hauluaisi suhdetta.

Sitten jos on sinkku niin tietysti voi lähteä vaikka mihin juttuihin mukaan ;) Jos siihen peliin haluat ap takaisin, niin eroa ensin nykyisestä kumppanista ja lähde vasta sitten ihastus-peleihin mukaan. Silloinkin kannattaa muistaa pysytellä erossa varatuista miehistä, ainakin jos ei halua itselleen isompia sydänsuruja ihan ehdoin tahdoin hankkia. Useimmat naimissa olevat miehet haluavat pysyä naimisissä puolisonsa kanssa, vaikka joskus tahtoisivatkin pitää hauskaa jonkun muun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän