Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa kauniin naisen retkahtamaan pulsuexääni??

Vierailija
21.04.2013 |

Mies on 33-vuotiaaksi todella kulahtanut viinanpöhöttämä, kaljamahainen, sosiaalisesti ja emotionaalisesti vammainen ja lapsensa hylännyt tyhjätasku.

Ihmettelen. Onko se se isi-status, mikä viehättää, vaikkei isin hommia hoidakaan?

Onko täällä ketään, joka osaisi vaikka omasta kokemuksesta kertoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfa

Vierailija
2/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet itse hänen kanssaan ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aiemmin ei ollut tuollainen, vaan nyt on.

Vierailija
4/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut yhden miehen totaalisesta pilaamisesta lienevät paikallaan.

* clap, clap, clap*

Vierailija
5/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tätä ongelmaa: olen haksahdellut tunnevammaisiin miehiin. Johtuu omista lapsuuden kokemuksista eli jostakin syystä kärsimys tuntuu tutulta. Nyt yritän siitä päästä eroon ja se tarkoittaa aika kovaa itsetutkiskelua. Ehkä näillä naisilla on samoja ongelmia?

Vierailija
7/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelevat usein, ettei heidän hylkäämästään miehestä ole enää mihinkään eikä kenellekään. Totuus on usein ihan toisenlainen. Eri olosuhteissa (eri naisen kanssa) mies saa taas paremmat puolensa esiin.

Poimin itsekin ojasta yhden hiomattoman timantin, joka oli vaimonsa rautaisessa otteessa rutistunut aivan surkeaksi vätykseksi. Pienellä itsetunnon buustauksella - josta rakastuminen yleensä pitää ihan automaattisesti huolen - hänestä tuli mitä mainioin aviomies ja isä. Ja ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta niin että ei ole mitään alkuhuumaa tämä.

Vierailija
8/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on järjen tasolla tieto pysyä rentuista erossa ja seurustelen kunnollisten miesten kanssa.rentut kuitenkin vetää puoleensa seksuaalisesti ja aina niissä jutuissa tulee kynsille. olen itse myös renttu-tyyppiä: uskollisuuden kanssa on vähän niin ja näin ja elelen aika boheemia elämää. luulen myös, että lapsuuden huonot kokemukset on tehneet musta tällaisen: luulen, että vaikea rakkaus on sitä todellista rakkautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä