Helsinkiläiskauppa sai uuden nimen "Pikku-Kamppi" – kauppias ei huomannut kaksimielisyyttä
Minusta tuossa ei ole kyllä mitään kaksimielisyyttä. Jos se olisi ollut "Pikkainen" Kamppi, olisin ymmärtänyt.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/776c6cc8-2a7b-447f-b69c-eb5b8aeca65c
Kommentit (141)
Saakohan sieltä pikkaisen kahvin halvalla.
Kauppias taitaa olla Veli Pirinen
Että voi tällainenkin asia olla aikuisista ihmisistä hauskaa. Kuinkahan suuri osa väestöstä onkaan jäänyt sinne teini-ikäisen tasolle?
Onhan siellä jo Kampin Pippurikin.
Minäkään en nyt kyllä löydä tuosta mitään kaksimielistä. Tietysti kamppi -> kamppaus, mutta yleensä kai kaksimielisellä on tarkoitettu jotain seksiin liittyvää, eikä tuo ainakaan sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Että voi tällainenkin asia olla aikuisista ihmisistä hauskaa. Kuinkahan suuri osa väestöstä onkaan jäänyt sinne teini-ikäisen tasolle?
Minä ainakin olen! t. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minä M49
Onneksi miehistä ei tule vanhetessaan sitruunapimppejä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en nyt kyllä löydä tuosta mitään kaksimielistä. Tietysti kamppi -> kamppaus, mutta yleensä kai kaksimielisellä on tarkoitettu jotain seksiin liittyvää, eikä tuo ainakaan sitä ole.
Pikku-Kamppi - kakku-pim...
En kyllä huomannut minäkään. Edes näin jälkeenpäin ei moinen huomio paljoa nappaa.
Tämä nyt kuitenkin haiskahtaa vain "ovelalta" viraalikampanjalta, että saadaan vähän näkyvyyttä.
Entäs sitten tämä toimittaja Olli-Pekka Kursi? Mitä hänen vanhemmat on ajatelleet nimeä antaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: sananmuunnos.
Rautalankaversio: Pikku Kamppi – Kakku **mppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minä M49
Onneksi miehistä ei tule vanhetessaan sitruunapimppejä.
Ei niin. Mieslapsina pysytte vielä vanhoina ukonrähjinäkin, eikä se kyllä ole mikään naurun asia.
Toimituksen asiantuntemus näyttää riittävän just ja just näihin tärkeisiin huomioihin.
Kyllähän tuolla voisi käydä kakkutarjonnan tarkastamassa.