Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
1741/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf on ehdottomasti isoin turn off sekä fitness ja kaikki typerät sometyrkyt..

Vierailija
1742/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barre, vuorivaellukset, krav maga, jooga.

Mun mies joogaa ja rakastaa vuoristoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mun nainen pelaa jäkistä ja käy yhteisuihkussa joukkueensa kanssa.

Vierailija
1744/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiaparannus

Tarot-kortit

Agility (se koirien esterata -juttu)

Hevoset

Vierailija
1745/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakennus ja koirat/eläimet

Vierailija
1746/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla: autot, moottoripyörät, festarit, soittimien pimputus, metsästys, nalkuttaminen, ryyppääminen, lemmikit, pihtaaminen, aktivismi. 

Vierailija
1747/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mun nainen pelaa jäkistä ja käy yhteisuihkussa joukkueensa kanssa.

Mikä yhteesattuma. Mun mies pelaa Kärpissä lätkää ja käy yhteisuihkuissa joukkueen kanssa. 

Vierailija
1748/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko naiset, että pyritte päättämään, mitä mies saa harrastaa? Sopiiko tämä myös toisinpäin? 

En päätä, mitä mies harrastaa, mutta pyrin löytämään sellaisen miehen, joka on kiinnostunut suurin piirtein samankaltaisista harrastuksista kuin minä. Itse tykkään seikkailulajeista, joten minulle sopivampi kumppani on sellainen mies, joka tykkää myös seikkailulajeista. Postimerkkeilyä harrastavalle miehelle sopisi todennäköisesti taas paremmin toisenlainen nainen.

Vierailija
1749/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko naiset, että pyritte päättämään, mitä mies saa harrastaa? Sopiiko tämä myös toisinpäin? 

En päätä, mitä mies harrastaa, mutta pyrin löytämään sellaisen miehen, joka on kiinnostunut suurin piirtein samankaltaisista harrastuksista kuin minä. Itse tykkään seikkailulajeista, joten minulle sopivampi kumppani on sellainen mies, joka tykkää myös seikkailulajeista. Postimerkkeilyä harrastavalle miehelle sopisi todennäköisesti taas paremmin toisenlainen nainen.

Minä taas en halua että kumppani harrastaa mitään saman suuntastakaan. Jos minä lähden harrastamaan niin haluan silloin irtautua normista eli mennä pois kotiympyröistä.

Vierailija
1750/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en halua että kumppani harrastaa mitään saman suuntastakaan. Jos minä lähden harrastamaan niin haluan silloin irtautua normista eli mennä pois kotiympyröistä.

Kukin tavallaan. Itse taas tykkään harrastaa miehen kanssa. 

Vierailija
1751/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

New age

Vierailija
1752/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti "deitin turnoff harrastukset" kuulostaa jonkun keskenkasvuisen pinnallisen ihmisen tarpeesta lokeroida ihmisiä. Jos on harrastuksena pelata Tinderiä ja käsitellä ihmisiä kappaletavarana, niin siitä vain. Tämä ketju ei vaikuta olevan henkilöille, jotka haluavat tutustua toiseen ihmiseen tasaveroisesti. Kärjistän tässä tottakai, mutta lyön vetoa sen puolesta, että osun maaliin vähintään 80 prosenttisesti.

Juuri näin. Tulee mieleen näistä lokeroinneista, nämä yläasteen lapselliset "pojat tutustukaa muhun, mut muista, naamaraja" jutut.

Hauskinta tässä on tätä lokerointia parisuhteen etsimisessä muka kutsutaan aikuisuuden osoitukseksi.

Minusta tuo tuo lokerointi jos mikä, on merkki lapsellisuudesta, sukupuoleen katsomatta. Ei todellakaan aikuisuudesta.

Vierailija
1753/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa notkuminen ja metsästys. Ralleissa juokseminen (viime vuonna just oli juttu ylellä, miten h u o r a t myy persettä perheenisille Jyväskylän ralleilla) ja autojen rassaaminen, kun olisi piha täynnä rumia ruosteläjiä.

Onko sekin turn off, jos käy kerran vuodessa katsomassa Jyväskylän rallia yhden-kahden erikoiskokeen verran, jättää käymättä huorissa ja palaa illaksi takaisin kotiinsa vaimonsa ja lastensa luokse. Samalla tulee tuettua paikallisia urheiluseuroja, jotka pitävät makkarakojua tms. siellä rallissa tai myyvät lippuja jne. Koko ralli jättää tutkimusten mukaan noin 25 miljoonaa euroa rahaa Keski-Suomeen. Eli, rallia katsomalla tulee tuettua myös suomalaista yhteiskuntaa ja laitettua rahaa kiertämään.

Vierailija
1754/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu 

Vierailija
1755/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?

On, mutta... Metsästys tarkoittaa, että ukko on kaikki syysviikonloput kavereiden kanssa päivät metsässä, ja illat metsästysmajalla kaljanjuonnissa. Kesälomista säästetään osa syksyyn, ja taas ollaan metsässä. Jos siis puoliso haluaa viettää kesällä aikaa yhdessä, niin ei onnistu. Vain jos molemmat metsästää, niin harrastus on ok.

Vierailija
1756/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonrakennus ja koirat/eläimet

Komppaan jälkimmäistä. Vaimo hommannut pihan täyteen Huskyja, ja muutaman kanan. Ensin maksan niiden ruuat, ja muut kulut, ja sitten ollaan kotona aina. Ei niille saa hoitajaa, joten vuosiin ei olla oltu pois kotoa yhtä yötä pidempään. 

Vierailija
1757/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänilevyjen keräily. Ällöttää ne kaikki äijät, jotka esim. kirpputoreilla hipailee lp-levyjä.

Vierailija
1758/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänilevyjen keräily. Ällöttää ne kaikki äijät, jotka esim. kirpputoreilla hipailee lp-levyjä.

Äijät? Mun teinitytöt keräilee lp levyjä.

Vierailija
1759/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijät? Mun teinitytöt keräilee lp levyjä.

Teinitytöt eivät olekaan potentiaalisia deittikumppaneitani. Mulle on siinä mielessä ihan sama, mitä ne teinitytöt tekee. Lp-levyjä hilpaavat äijät minua kuitenkin ällöttää ja se levyjen keräilyharrastus on turn-off. Tätä asiaa kai aloitusviestissä kysyttiin...vai kuinka?

Vierailija
1760/1882 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily, kaljoittelu, fanaattinen urheilun seurailu, flirttailu avoimesti muille seurassa ollessa. Juopottelu niin, että oma arviointikyky pettää. Naisiin pelkästään seksiobjektina suhtautuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä