Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Dartsi ei ole kovin puoleensavetävä harrastuksena esiteltynä vaikka se on vain ennakkoluulo eikä sillä lopulta ole väliä.. muita on fanaattinen peliriippuvuus myös valtaisa uhkapelaaminen tai kaikki riippuvuus kuten jos "harrastuksiin" kuuluu ryyppääminen joka menee enemmänkin riippuvuudeksi, kiljun keittäminen, moottoripyörät, legot, metsästys, lihansyönti, syöminen ja löhöily eikä halua koskaan tehdä mitään, väärät automerkit jos haluaa jollain kiinan munakellolla ajaa, mammanpojat sananvarsinaisessa merkityksessä jotka harrastaa pikkupoikina olemista äideilleen, henkilö joka katsoo koko ajan vain jotain pelejä siis KOKO AJAN, bodaus, huumeidenkäyttö, kalastus.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ja todennäköisesti lopputulos on se että olet pilannut terveytesi juuri tuolla tavlitteellasi saada naistrn päät kääntymään.. ja vielä lopputulrmana de läänyää enemmän miesten päitä.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä miten monelle salillakäynti on turnoff. Ehkä se sohvalla perse homeessa sohvalla mätäneminen on sitten parempi harrastus?
Normaali kuntosalitreeni on vain plussaa. Fitness/kehonrakennus on sitä kun kroppaa ja ruokavaliota muokataan ja mitataan sentin tarkasti, läträtään kaiken maailman lisäravinteilla ja ehkä jopa kovemmilla aineilla, bulkataan ja sitten laihdutetaan vuorotellen lihasten maksimoinniksi, osallistutaan niihin noloihin fitnesskisoihin joissa porukka pyllistelee överissä tekorusketuksessa.
Itsellä myös se ettei ole mitään harrastusta. Usein ovat olleet sitten muutenkin tylsiä. Ei halua lähteä minnekään käymään ei edes kävelylle. Ei ole muuta kuin tv:n, puhelimen tai tabletin katselua joka päivä.
Of, pinpin jakaminen kuvina jnee...voimaantuminen n31
Toisten somejuttujen kopioiminen..someinfluensserinä esiintyminen ..jatkuva maistelu/kokkivideoiden tekeminen..tissit tiskiin.metodilla..yksityisasioiden jakaminen tubessa ym.muu hörhöily ..jou jou..
Jatkuva remontoiminen. Ensin seinä siniseksi, sitten tapetti päälle, tapetti pois, seinä vihreäksi, pihalle kukkapenkki, kukkapenkki pois, terassi, parempi terassi, terassi pois jne.
Miehellä golf, lentäminen. Niihin menee rahat ja aika.
Sanotaan kaikki missä toisen harrastus rajoittaa omaa harrastamista ja siis jos on on vain harrastamisesta omaksi iloksi eikä ammattimaista ja tuloksenhakuista.
Hassua miten miehillä kaikki nuo perinteiset ns, miesharrastukset tuntuvat olevan automaattisesti turn-off naisten mielestä.
Mikä niistä sitten tekee sen turn-off jutun?
Jos harrastukset ovat kävely ja television katselu, eikä muuta töiden lisäksi juuri puuhaa. Itse miehenä haluan että naisella on jokin tavoitteellinen harrastus. Toki kävelykin sitä voi olla jollekin, mutta ei minulle sellaisenaan riitä. Tulee vaikutelma, että nainen on hieman passiivinen ja jämähtänyt arkeen.
Podcastien tekeminen, somettaminen, frisbeegolf ja kaikki keskiluokkainen ja keski-ikäinen harrastaminen jossa on kyse enemmän varustekilpailusta kun itse tekemisestä (usein esim. kalastus, moottoriurheilu, vaellus ja golf tuntuu olevan tälläisia). Myös keräilyharrastukset on vähän rasittavia jos kaikki rahat ja säilytystila menee niihin.
Moottoripyöräily. Itse en ole koskaan ollut edes kyydissä, niin minulle tuo maailma on ihan vieras. Mies vaan hengailisi kaikkien moottoripyöräilykavereidensa kanssa.
Golf, kaikki moottoriurheilu, keräily, metsästys, kehonrakennus, tanssi, tietokone- ym. pelit, laulutunnit, ratsastus.
Hyviä, normaaleja harrastuksia ovat lenkkeily, pyöräily, uinti, tennis ja kaikki höntsäpelaaminen (futis, lentis, koris, padel, sulkkis), hiihto, suunnistus, lukeminen, musiikki/keikoilla käyminen, matkustelu, opiskelu, salilla käyminen urheilua tukevana, ei hirveiden lihasten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vaikutat ällöttävältä, sori. Pulleat rintalihakset, kireät paidat, itsensä ihailu ja peilaaminen ovat iso turn off. Homahtavaa.
Karaoke, moottoripyörät, autojen rassaaminen, golf, kuntosalit, massaurheilut ja kaikki muotijutut...ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Koiran tai muun elukan pito. Ei ole ekoteko pitää lemmikkiä. Sitä paitsi ne haisevat, kuolaavat, vaativat huomiota ja ovat kalliita ylläpitää. Seurustelu tällaisen henkilön kanssa saattaa tarkoittaa että joutuu koiravahdiksi tms.
Tarkoittaako muu elukka miestä? Koska haiseva, kuolaava, huomiota vaativa ja kallis ylläpidettävä sopisivat täydellisesti muutamiin tapaamiini miehiin, jotka päätyivät valonopeudella luiskaan. Just sayin.
Autot ja kaikki pakkomielteinen. Yks harrasti triathlonia ja vaikkei lajissa vikaa, niin se vei elämästä kaiken rentouden kun kaikki pyöri oikean ruokavalion, unen ja kilpailuihin valmistautumisen kanssa. Miehelle se itse urheilu toi niin paljon mielihyvää että viis mun hyvinvoinnista. Lähin vetään suhteesta.
ja olen himoliikkuja itsekin ja kovakuntoinen mutta haluan kans joskus valvoa iltauutistenkin jälkeen ja juoda lasin viiniä.
Itse laittasin tohon rajaksi 12v ( jos yli 12v harrastaa keppihevosia niin kehityksessä on jotain pahasti pielessä) mutta tietysti kun kyse oli nyt deittailuista niin tuo 18 passaa..