Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Frisbeegolf, padel, golf nyt ekana tuli mieleen.
Frisbeegolf ja golf, autojutut, vapaapaini yms muut tappelulajit, koiraharrastukset, videopelit niin että niitä pelaa päivittäin, ampuminen radalla ja vaatteet tai muu shoppailu/itsensä stailaus.
Kun lukee päivän lehtiä, voisi kuvitella että jokainen saa harrastaa mitä huvittaa sukupuoleen katsomatta eikä se vaikuta muuten kuin pelkästään myönteisesti vastakkaisen sukupuolen käsitykseen toisesta. Kun näitä täällä olevia kommentteja lukee, luulee että on tehnyt aikahypyn jonnekin 1980-luvulle, jolloin miehen kuului harrastaa vain tiettyjä kapealle sektorille mahtuvia harrastuksia, jos mieli edelleen olla varteenotettava mies naisten silmissä.
Metsästys on iso turn-off! "Jahtaan kauhistuneita eläimiä pitkin metsää ja tapan ne huvikseni."
Vierailija kirjoitti:
Naisella laskuvarjohyppy, koska minulla on huonoja kokemuksia sitä harrastavasta naisesta.
Niin minullakin.
Tietokonepelejä pelaavat lapselliset, läskit ja epäsosiaaliset. Kiitos kommentistasi. On se mukavaa,kun on rakastavia ihmisiä olemassa. Arvatenkin olet itse muotovalio?
Metsästys. Sen perusteella jo tietää, että on liian olennaisesti eriluonteinen ihminen tätä harrastavan kanssa.
On varmaan muitakin, mutta tämä nyt tuli ekana mieleen.
Tennis ja frisbeegolf ja minigolf
Kalastus, eritoten pilkkiminen, ja metsästys.
Vegaanius, woketus ja muu hörhöily
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkosella pakettiautolla ympäriinsä sutjailu
Voi hitsi, mun kaverilla on sitten asiat huonosti. On sähköyrittäjä ja ajelee valkosella pakettiautolla kohteesta toiseen. Täytyy ehdottaa, että hankkii eri värisen, kun pitää auto vaihtaa
Onko kaverisi sähköyrittäminen siis harrastus?
Ratsastus, koirat. Oikeastaan minkä tahansa lemmikkieläimen pitäminen. Muuta en keksi.
M29
Täysi harastamattomuus ja mielenkiinnon puute mihinkään muuhun kuin työhön ja iltaisin TV:n katseluun.
Ehdottomasti aktiivinen somettaminen. En ikinä voisi deittailla jotain instaajaa tai tubettajaa, jotka jakavat koko elämänsä kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Metsästys on iso turn-off! "Jahtaan kauhistuneita eläimiä pitkin metsää ja tapan ne huvikseni."
Riistaeläimille on onnenpotku tulla ammutuksi metsästäjän toimesta. Petoeläimet saalistavat paljon julmemmin kuin ihmiset.
Miehellä NoNo;
Frisbeegolf, golf, penkkiurheilu, pienoismallit ym kauko-ohjattavat lelut ja niillä puuhailu (poislukien Dronet).
Itse harrastan metsästystä, tarkka-ammuntaa, punttia, melontaa, retkeilyä, lukemista, yhdistystoimintaa jne
Ihan hyvin löytynyt seurustelukumppaneita sekä aviomies näillä rajauksilla
Metsästys, ihan ykkös-turn-off. Jääkiekko, painonnosto ja muut "äijälajit".
Tän keskustelun perustella olisin iso kävelevä red flag :D
-Tykkään pelata videopelejä (en tiedä mitään sosiaalisempaa tapaa viettää aikaa joskus jopa kavereiden kanssa suunnitellaan meet uppeja. Kavereita on tullut kerättyä jo ympäri mailmaa kiitos videopelien.
- Tykkään hevosista ja ratsastus sekä hevosten hoito on lähellä sydäntä.
- Tykkään liikkua luonnossa niin pyörällä,hevosella kuin veneellä joten maastopyöräily telttailu ja veneily on myös todella kivoja asioita mitä tykkään harrastaa.
- Airsoft ja larppaus molempia tulee aktiivisesti harrastettua ja tämänkin lajin kautta minulle on kertynyt iso kaveriporukka.
- Käsityöt tykkään jatkuvasti nikkaroida jotain oli se sitten kotiin liittyvää tai sitten jotain proppia (esinettä) video pelistä tai aseiden ropaamista (airsoft).
-Viherkasvit varmaan tuorein harrastukseni. Minulla on aina ollut kämpässäni kasveja enemmän tai vähemmän. Nytten olen löytänyt tuben ihmeellisestä mailmasta paljon mies hortonoomi tubettajia jotka tekee hyvää sisältöä kanaviinsa. Näiden innostamana olen innostunut viherkasveista enemmän ja voin varmaan pikkuhiljaa kutsua tätäkin jo harrastukseksi sillä tutkin melkein päivittäin jotain kasveihin liittyvää ja muutenkin hoidan kasvejani päivittäin.
Itselle ehkä suurin turn off harrastus jos sitä harrastukseksi voi kutsua niin jatkuva kaljan kittaaminen. Itse en käytä päihteitä lainkaan enkä pysty olemaan seurassa jossa porukka on kännissä kuin käki ja vetää kessua kuin viimeistä päivää.
M29