Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteissa niin, että kokonaisuutena paremman näköinen

Vierailija
20.10.2023 |

on aina vähemmän rakastunut kumppaniinsa ja kokonaisuutena ulkoisesti huonompi enemmän rakastunut? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mistä sen voi tietää kumpi rakastaa toista enemmän?

Vierailija
2/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun rakkaus ei ole mikään päätös. Se on alitajuinen psykoosiin verrattavissa oleva tila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että se kumman kroppa on paremmassa kunnossa on se, jija ei rakasta tai ainakaan näytä rakkauttaan yhtä paljon kuin se, jonka kroppa lösömpi. 

Vierailija
4/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaatko nyt siihen tutkimukseen jossa havaittiin vaatimattoman oloisten naisten olleen monipuolisempia miesmakunsa suhteen? Tiesithän ettei tuloksessa puhuttu rakkaudesta,vaan miesmausta.

Vierailija
5/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän viehättävämpi osapuoli yrittää yleensä sitouttaa nopeasti sen viehättävämmän osapuolen.

Vierailija
6/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viittaa mihinkään jo tehtyyn tutkimukseen. Tämä on omaa empiiristä tutkimusta. 

Vierailija
7/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole ihmisessä ainoa vetovoimatekijä (minkä vuoksi viehättävämpi ei aina ole heistä se "parempi saalis"), ja toisaalta sillä enemmän viehättävällä voi olla sellaisia mieltymyksiä/preferenssejä, joiden vuoksi hän näkeekin sen vähemmän viehättävän hyvinkin vetovoimaisena. Joten ehkäpä nämä ovat aika tapauskohtaisia juttuja.

Vierailija
8/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Itse en rehellisesti edes tiedä, kumpi meistä on paremman näköinen.

Vierailija
9/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen huomannut, että se kumman kroppa on paremmassa kunnossa on se, jija ei rakasta tai ainakaan näytä rakkauttaan yhtä paljon kuin se, jonka kroppa lösömpi. 

T. Veeti 14v, empiirinen tutkimus

Vierailija
10/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin komea mies. Pitkä ,tumma, komea. Nuorempana teki mallin hommia. Otin, kun totesin hänet saavani. En ole erityisen tunteellinen ihminen- toki tässä vuosien aikana olen häneen kiintynyt.  Itse olen huomattavan ruma, mutta kyllä minä olen se hallitsevampi osapuoli tässä suhteessa. 

Vierailija
11/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä se plösö on se luovuttanut osapuoli.

Vierailija
12/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kokemuksen mukaan jokaisessa tapailussa/parisuhteessa pystyn sanomaan kumpi on matalatasoisempi ja kumpi tykkää enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän