Pettymys että jouduin kokemaan avioeron näin nuorena (26)
En jaksaisi olla yksin ja sinkku mutta pakko koska mies rakastui toiseen
Kommentit (32)
No parempihan tuo nyt on, kuin kitua vaikka nelikymppiseksi ja tulla jätetyksi. Maailma on auki (kun korona hellittää), sen kun alat nauttia elämästä shokin helpotettua!
Vierailija kirjoitti:
No parempihan tuo nyt on, kuin kitua vaikka nelikymppiseksi ja tulla jätetyksi. Maailma on auki (kun korona hellittää), sen kun alat nauttia elämästä shokin helpotettua!
Onko pakko sanoa siviilisäädyksi eronnut 🍾🍾🍾
Joo no tuossa iässä ehtii vielä ja vaikka mitä. Rauhoitu, olet nuori. Moni ei tuohon ikään mennessä ole edes naimisiin vielä ehtinytkään.
No. En tiedä lohduttaako, jos sanon, että hyvä jos teillä ei ollut (vielä) yhteisiä lapsia e. mahd. muita joiden elämään eronne vaikuttaisi vääjäämättä. Mutta mitäpä minä enemäpää neuvomaan kun itse 26 vuotiaana oli hyvä, että olin ennättänyt pitää vastakkaista sukupuolta kädestä. Sinkkunan olen ollut enemmän ja vähemmän tahtomattani yli 10 vuotta. En valita hyvää elämää voi kokea ja tuntea myös sinkkuna mutta olisihan se enemmän kuin kiva löyää ja kohdata Hänet, jonka kanssa saattaisi jakaa elämänsä ja muodostaa parisuhde
Ei kukaan kunnollinen ihminen eronnutta kelpuuta, luuserit on luusereille, eli toisille eronneille.
Vierailija kirjoitti:
Nuori avioeron kokenut nainen on iso turn-off monelle miehelle 🤔
Jos ap vielä pelastaisi se ettei hänellä ole lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt vahingoittunutta tavaraa. Onnea!
Mitenniin
Avioero on pettymys ihan minkä ikäisenä tahansa. Sulla on vielä hyvin mahdollisuudet uuteen onneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo lapsia
Sitäkään et saanut aikaiseksi... 😳
Vierailija kirjoitti:
Nyt hukutat itsesi sipseihin, sidukkaan ja suklaaseen.
Kyllä, koska eronneena et ole vielä tarpeeksi epähaluttava niin kannattaa turvottaa itsensä vielä muodottomaksi palleroksi sen lisäksi!
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö. Olin tuossa iässä eronnut yh ja miehiä oli jonoksi saakka. Aika nopeasti vakiinnuin ja nyt olen ollut 14 vuotta naimisissa. Olen aika varma ettei nyt nelikymppisenä olisi miehiä jonossa😂
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle, oli sitten minkä ikäinen hyvänsä, taitaa moni muukin asia olla turn-off. Joten ei tuo nuorena koettu avioero ole kuin yksi monien joukossa. Ei mikään ihme että yksinäisyys lisääntyy.
ok