Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettymys että jouduin kokemaan avioeron näin nuorena (26)

Vierailija
03.07.2020 |

En jaksaisi olla yksin ja sinkku mutta pakko koska mies rakastui toiseen

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että se tapahtui jo tuossa iässä, kun vielä on elämä edessä ja alat olla parhaimmillasi parisuhdemarkkinoilla ajatellen kenties jopa lopun ikää kestävää suhdetta. Pahempi paikka vaikkapa 46-vuotiaana.

Vierailija
22/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämä vanhana piikana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori avioeron kokenut nainen on iso turn-off monelle miehelle 🤔

Mikä on hyvä asia sen eronneen kannalta, koska tuollaisista miehistä on syytä pysyä kaukana. Parempi, jos nämä pysyvät itse, ettei tarvitse seipäällä huitoa. 

Vierailija
24/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö. Olin tuossa iässä eronnut yh ja miehiä oli jonoksi saakka. Aika nopeasti vakiinnuin ja nyt olen ollut 14 vuotta naimisissa. Olen aika varma ettei nyt nelikymppisenä olisi miehiä jonossa😂

Jono varmaankin johtui markkinoiden halvimmasta hinnasta, johon oli muut syyt.

Vierailija
25/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kunnollinen ihminen eronnutta kelpuuta, luuserit on luusereille, eli toisille eronneille.

Erosin hieman ap:ta nuorempana. Minulla oli myös kaksi lasta. Mies kenet tapasin ei ollut ollut edes kihloissa, saati naimisissa. Hyvin tunnin kelpaavan, nyt 14 vuotta naimisissa. Onko sinulla jotain ongelmia eronneiden suhteen?

Vierailija
26/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö. Olin tuossa iässä eronnut yh ja miehiä oli jonoksi saakka. Aika nopeasti vakiinnuin ja nyt olen ollut 14 vuotta naimisissa. Olen aika varma ettei nyt nelikymppisenä olisi miehiä jonossa😂

Jos vihjaat siihen että seksiä olisi ollut tarjolla niin ikäväksesi joudun paljastamaan että nyt nelikymppisenä olen sitä harrastanut neljän miehen kanssa elämäni aikana. Veikkaan että keskiarvoisesti aika alakanttiin... Kylläpä ottaa koville joillekin että miehet ovat olleet kiinnostuneita. Onko se sinulta jotenkin pois?

Vierailija
27/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä teitä naisia. Mikä ihme statuksen mittari se mies on. Yksinäiset naiset pärjäävät elämässään paremmin kuin yksinäiset miehet noin keskimäärin. Ryhdistäytykää naiset ja eläkää itsenäistä elämää.

Vierailija
28/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kunnollinen ihminen eronnutta kelpuuta, luuserit on luusereille, eli toisille eronneille.

Tällaisen kommentin voi sanoa kyllä vain sellainen, joka itse on tavalla tai toisella aika moinen typerys ja luuseri. - Miksi se onkaan meidän ulkopuolisten niin helppoa ilkkua. 

Vierailija
29/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee parisuhdemarkkinateoreetikolla pahasti omat sukset ristiin. Tiedossani ei ole sellaista markkinateoriaa jossa tuotteen laaduttomuus lisäisi kysyntää. Hintahan taas on kysynnän mittari, eikä syy.

Vierailija
30/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä teitä naisia. Mikä ihme statuksen mittari se mies on. Yksinäiset naiset pärjäävät elämässään paremmin kuin yksinäiset miehet noin keskimäärin. Ryhdistäytykää naiset ja eläkää itsenäistä elämää.

Mitä ymmärämisä tuossa on? - Paisi oma väärinkäsityksesi; kyllä se on enempi miehet jotka usein kipeästi kokevat tarvitsevansa rinnalleen naista kuin toisinpäin.  

Vierailija
31/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotiaana ero avioliitosta ei ole varsinainen meriitti fiksujen miesten keskuudessa. Onneksi olet sentään lapseton.

Siksi ei kannata liian nuorena tehdä tuollaisia ratkaisuja (eli mennä parikymppisenä naimisiin). Fiksut ihmiset harkitsee vähän pidemmälle eivätkä kiirehdi.

Vierailija
32/32 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 vuotiaana ero avioliitosta ei ole varsinainen meriitti fiksujen miesten keskuudessa. Onneksi olet sentään lapseton.

Siksi ei kannata liian nuorena tehdä tuollaisia ratkaisuja (eli mennä parikymppisenä naimisiin). Fiksut ihmiset harkitsee vähän pidemmälle eivätkä kiirehdi.

Kommenttisi ei ilmennä minkäänlaista fiksuutta.

Fiksut ihmiset pariutuvat toisen ihmisen kanssa. Eivät tämän menneisyyden.