Millaisten miesten seurassa tunnet itsesi kauniiksi ja seksikkääksi??
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 20:34"]
Tämä yhdistelmä: älykäs, komea ja flirttaava mies
[/quote] millaisesta flirttailusta pidät?
Sellaisesta flirttailusta, jossa mies juttelee asiallisesti niitä näitä, mutta antaa kuitenkin eleillään ymmärtää, että on kiinnostunut. Katsoo kiinteästi silmiin ja hymyilee. Jos koskettaa, tekee sen todella hienovaraisesti. On herrasmiesmäinen käytökseltään. t.2
Sellaisten, jotka kohtelevat minua hyvin, huomioivat lämpimästi ja varmasti mutta eivät ole lipeviä.
Sellaisten 175-185 cm pitkien miesten seurassa. Pidempien seurassa tunnen oloni aivan pikkutytöksi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 20:58"]
Sellaisten, jotka kohtelevat minua hyvin, huomioivat lämpimästi ja varmasti mutta eivät ole lipeviä.
[/quote]millainen käytös on lipevää?
seksikkäiden, itsevarmojen, flirttailevien ja kohteliaiden
Minä sytyn kohteliaista mutta epävarmoista, söpöistä nörttimiehistä. Kuvittelen sillon jotenkin aina, että jos annan heille huomiota, he ovat siitä todella innoissaan. Että kaunis ja seksikäs nainen on muka kiinnostunut hänestä?!? Ehkä olen maailmanparantaja :)
Komeista, mutta ujsoti hymyilevistä, sitä jotain omaavista. Tiedän kaupungistani erään tuntemattoman naamatutun, joka saa eleillään tuntemaan itseni upeaksi. Grrrr.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 02:03"]
Komeista, mutta ujsoti hymyilevistä, sitä jotain omaavista. Tiedän kaupungistani erään tuntemattoman naamatutun, joka saa eleillään tuntemaan itseni upeaksi. Grrrr.
[/quote]miltä sinä näytät?
En koskaan ainakaan metroseksuaalien! Jos mies näyttää siltä, että huolittelee jokaisen asian ulkonäössään varman päälle, en todellakaan tunne oloani rennoksi ja riittävän kauniiksi :D Silloin miettii vain, että mitähän fiksattavaa tuo minussa huomaa :)
Äijiä minulle, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 09:32"]
en ole löytänyt sellaista miestä
[/quote]kylläåä
Tämä yhdistelmä: älykäs, komea ja flirttaava mies