Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te leikkaatte poikien tukat ihan syöpäpotilaan näköiseksi?

Vierailija
20.04.2013 |

Ihan kamalan näköistä! 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäpotilaan näköinen tukka. Siinä sitä on haastetta parturille, potilaat kun on kaikki ihan eri näköisiä.

Vierailija
2/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne pojat haluaa? Monet pojat tykkää ihan lyhyestä siilistä. Älä katso jos ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa aikuisista miehistä pitää nykyään kaljua ihan vapaaehtoisesti. En näe siinä mitään pahaa enkä ole koskaan ajatellut että olisivat sairaan näköisiä. En näe myöskään pienten poikien lyhyissä hiuksissa mitään sen ihmeellisempää. Jos poika on tyytyväinen tukkaansa, niin mikä siinä sitten muka on vikana? Naapureiltako sitä pitäisi kysyä millainen hiusmalli omalle lapselle on paras?

Vierailija
4/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se leikkaus on todella mauton niin lapsilla kuin aikuisillakin miehillä. Ei se nyt musta ihan sairaan näköistä ole, mutta aikuislla miehillä se on jotenkin sen näköistä että ne näyttää ihan tyhmiltä, jotenkin siltä et ne on jäänyt sille lapsuuden tasolle ja tykkään vaan edelleen traktoreista ja pikkuautoista....

Vierailija
5/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap ole nähnyt oikeita syöpäpotilaita.

Vierailija
6/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska poika haluaa itselleen moiset hiukset. Siksi.

Vierailija
7/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi aikuinen mies haluaa itselleen tuollaiset hiukset?!

Vierailija
8/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täh,, ei ne sentään sänkeä pois ajele siis ihan nahkaksi kuten sytostaattien jäljiltä, silloin tippuu myös kulmakarvat ja ripset... ettäs tiiät.

parempi lyhyt siisti kuin pitkä rasvainen takkutukka silmillä ja mummot kyselee kenenkäs tyttöjä sie oot XD eih vitsi vitsi..

Vierailija
9/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, avokki, joka pitää tukan tosi lyhyenä. Okei, olihan se söpö vähän pitemmällä mallilla, mutta nyt miehekkäämpi. En tykkää pitkätukkasista miehistä muutenkaan, en tarzaneista, ehkä vähän tähkästä :-) toi lyhyt on kesäisin kiva kun se pääkin ruskettuu, sänki pistää tuoreena mutta pehmenee siliteltäväksi aika pian kunnes taas ajaa. Parransängen kansa koko pää yhtä karkea. Shampoota se ei juurikaan kuluta, eikä tiputtele hiuksia, toisin kuin mä jolla puoliselkään :-) että puolensa on.

Vierailija
10/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sellainen kiiltävä ruskettunut kuuppa on ällöttävä. No toki punainen vielä karmeampi. mutta pitäis nyt edes jotain päähinettä.

Vierailija
11/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukat on ihan karmeita. Sekä pojilla, että miehillä.

Vierailija
12/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehellä on oikeastaan ympäri vuoden siilitukka ihan psoriaksen takia.

Vierailija
13/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on kuin tyypillinen ohut suomalainen hius.

Vierailija
14/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ajeltu pää. Sillä on tosi paksu ja jäykkä tukka. Joskus monta vuotta sitten pyysin ,että anna kasvaa. Sanoi kyllä ,että näyttää tosi tyhmältä,mutta minun mielikseni sitten antoi tukan kasvaa. Siinä vaiheessa kun tukka oli n.3-4cm pitkä ja sojotti täysin pystyssä, niin sanoin että ajaa sen pois. Näytti tosiaan tosiaan tosi tyhmältä :D.

Vierailija
15/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 20:50"]

Mun miehellä on ajeltu pää. Sillä on tosi paksu ja jäykkä tukka. Joskus monta vuotta sitten pyysin ,että anna kasvaa. Sanoi kyllä ,että näyttää tosi tyhmältä,mutta minun mielikseni sitten antoi tukan kasvaa. Siinä vaiheessa kun tukka oli n.3-4cm pitkä ja sojotti täysin pystyssä, niin sanoin että ajaa sen pois. Näytti tosiaan tosiaan tosi tyhmältä :D.

[/quote]

Sinäkö miehesi hiusten pituuden päätät?

Vierailija
16/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se aika vuodesta...

Vierailija
17/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks tassa nyt puhuttu lasten tukasta eika miesten??? mina olen siilitukkaa vastaan. asun lontoossa ja sen lisaksi etta se on ruma se taalla yhdistetaan vahvasti koyhiin huligaaneihin. luokkaerot kukoistavat ja siili on alaluokkaista... 

Vierailija
18/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 21:04"]

sen lisaksi etta se on ruma se taalla yhdistetaan vahvasti koyhiin huligaaneihin. luokkaerot kukoistavat ja siili on alaluokkaista... 

[/quote]

Niin tälläkin palstalla.

Vierailija
19/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiharrettu pitkätukka on niin ysäriä. Minun mies veti lyhyeksi kun tuuhea tukkansa alkoi tulla harmaaksi 30 vuoden iässä. Sanoo myös, että on liian kuuma jos ei ajele. Poikani taas ei halua ajella lyhyeksi, 15-vuotiaalla on omat muotinsa.

Vierailija
20/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa leikata muunlaista tukkaa pojilleni, joten ajelen koneella siistin siilin. Ihan rahakysymys tää meillä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan