Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te leikkaatte poikien tukat ihan syöpäpotilaan näköiseksi?

Vierailija
20.04.2013 |

Ihan kamalan näköistä! 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 20:50"]

Mun miehellä on ajeltu pää. Sillä on tosi paksu ja jäykkä tukka. Joskus monta vuotta sitten pyysin ,että anna kasvaa. Sanoi kyllä ,että näyttää tosi tyhmältä,mutta minun mielikseni sitten antoi tukan kasvaa. Siinä vaiheessa kun tukka oli n.3-4cm pitkä ja sojotti täysin pystyssä, niin sanoin että ajaa sen pois. Näytti tosiaan tosiaan tosi tyhmältä :D.

[/quote]

Sinäkö miehesi hiusten pituuden päätät?

[/quote]

Ei hitto! Tämä oli kyllä taas niin av mamma vasataus ettei tosikaan :D. Ei en päätä mieheni hiuksista, vaan ihan niin kuin kirjoitin mies halusi/haluaa pitää ajellun päänsä. Minä vaan ratkutin niin kauan siitä ,että haluan nähdä miltä mies näyttäisi hiukset päässä. Ja koska hiusten kasvattamienn ei ole kovinkaan suuri uhraus niin mies antoi niiden kasvaa, jotta pystyi todistamaan olevansa oikeassa. Eli ,että näyttää tyhmältä sen pystytukan kanssa. Eipähän tarvitse kuunnella minun ratkutusta enää. En tiedä kuinka pitkäksi miehen hiusten pitäisi kasvaa, että se edes vähän lasekutuisi, tuollaisena 3-4cm pituisena sen pää näytti kuitenkin ihan katuharjalta ja se oli paljon pahempi kuin se ajeltu pää, joka miehelle käy oikein hyvin.

Vierailija
22/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lyhyt on helppo leikata itse ja poika haluaa mieluummin, että kotona leikataan kuin parturissa. Keväällä leikataan ja seuraavan kerran koulun alkaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili eli buzz cut on tällä hetkellä trendikkäin miesten hiustyyli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän