Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikkeellä jotain vatsatautia, joka ilmenee vain ripulina???

Vierailija
20.04.2013 |

Vatsa on ollut löysänä jo kolme-neljä päivää, vain ripulia tulee. Ei siis okseta, eikä enää edes väännä vatsaa kauheasti. Vähän nipistää välissä, alussa oli ylävatsakipua. Enää ei. Mutta ripuli luistaa. Inhottavaa (ja vähän huolestuttavaakin pikkuhiljaa). 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli helmikuussa tuollainen tauti. Kesti 4-5 päivää, eikä tarttunut perheenjäseniin. Kumma tauti. Ei tosiaan juuri kipuja, hirvee ripuli vaan. 

Vierailija
2/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä Pirkanmaan suunnalla ainakin ollut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi vkoa sitten pääkaupunkiseudulla. Lääkäri sanoi olevan liikkeellä ja kestää normisti 4-5 pv.

Vierailija
4/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime viikolla sama. Ylävatsakipua alkuksi ja sitten ripuli. Helsingissä.

Vierailija
5/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Ekana yönä oksensin kerran, mutta muuten ripulia nyt komatta päivää. Sais pikkuhilja mennä jo ohi, tosi ärsyttävää tämä. Ei mitenkään huono olo edes ole (syödä tosin ei tee mieli), mahaasa vaan mouruaa ja ripuli lentää!

Vierailija
6/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tutulta kuulostaa, muista juoda ja ottaa jotain suolasta... ihminen kuivuu huomaamatta kovassa ripulissa

Vierailija
7/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu enemmänkin omasta fysiologiasta, että kummasta päästä se tavara tulee ulos. Ei niinkään viruksestä.

Vierailija
8/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kiitos kokemusten jakamisesta. Mulla on aina ennen oksennuksena tullut vatsataudissa tavara, loppuajasta sitten ripulina. Nyt en ole oksentanut tasan kertaakaan. Ehdin jo epäillä, että mulla joku hirveä krooninen tauti. (Ei saisi googlailla.) Ja kyllä, pidän huolen suoloista ja nesteistä. Kiitos :)

ap

Vierailija
9/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojalla 1,5 viikkoa sitten oli tuollaista. Oksensi kerran ja sen jälkeen vatsa kuralla 3-4 päivää. Ei kyllä mitään mahdotonta ripulia, mutta ruikulilla kävi 2 kertaa päivässä. Ruokahalu aivan pois 5 päivää. Näin Helsingissä.

Vierailija
10/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 19:56"]

Meillä pojalla 1,5 viikkoa sitten oli tuollaista. Oksensi kerran ja sen jälkeen vatsa kuralla 3-4 päivää. Ei kyllä mitään mahdotonta ripulia, mutta ruikulilla kävi 2 kertaa päivässä. Ruokahalu aivan pois 5 päivää. Näin Helsingissä.

[/quote]

Minä käyn/kävin ehkä neljä-viisi kertaa päivässä. Se on ainakin tän päivän tänhetkinen saldo. Rasittavaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan