Käyn vain kerran päivässä paskalla
Kommentit (36)
vedät rajusti nuuskaa ja kahvia. Ainakin miehelläni oli aina pakki sekaisin tuolla yhdistelmällä eli paska lentää.
Mitä hitsiä. Olen koko elämäni käynyt kukulla vain kerran kahdessa - kolmessa päivässä. Luulin että kaikki muutkin tekevät niin...
kukulla? ei kai joku oikeasti noin hienostelevasti puhu
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 17:57"]
Mitä hitsiä. Olen koko elämäni käynyt kukulla vain kerran kahdessa - kolmessa päivässä. Luulin että kaikki muutkin tekevät niin...
[/quote]
Taidat olla aika läski sitten. t:ap
Alli-laihdutusvalmisteessapa "kivat" sivuvaikutukset on: http://www.laihduttaminen.com/alli-laihdutus-480
Tuo voisi olla ap:lle sopiva, tosin hän sanoi, ettei välttämättä haluais sitä ripulia. Noh, tavallisen ulosteen määrää lienee hiukan vaikea lisätä, mutta ripulin voi hommata aika helpolla, esim. ulostuslääkkeitä käyttämällä. Kannattaa hankkia myös norovirus, sitä on liikkeellä, tulee liukkaasti kaikki ulos sekä ylä- että alakautta.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 18:04"]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten nro 24 syö erittäin viisaasti. Minä olen hoikka mutta paskalla käyn vain parin päivän välein. En laita suusta paljon mitään sellaista alas, joka tulisi heti toisesta päästä ulos.
Voi, kumpa joku voisi tartuttaa laktoosi-intoleranssinsa sinulle. Sitten joisit joka aterialla litran maitoa. Kyllä paska lentäisi! Jopa siihen malliin että joutusit muuttamaan wc pöntölle asumaan. Talomn muut huoneet kävisivät turhiksi ja voisitkin vuokrata ne vaikka mustalaisille. Tienaisit siinä samalla maitorahoja. aittapuolena olisi sitten se suolistokaasun määrä tuolla madonjuonnilla, vuokralaiset saattaisivta valittaa saniteettitiloista leviävästä löyhkästä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 18:04"]
[/quote]
[/quote]
Onhan tässä nyt tiettyä logiikkaa. Miksi luulette, että muumit ovat niin lihavia? Aivan, ne eivät käy paskalla, kun niiltä puuttuu reikä pyllystä.
Peräruiske on hyvä! Sen voi tehdä kotona suihkuletkulla kätevästi itsekkin.
No ei minun perheessäni äiti ja isä sanoneet paska, ja kotoa nyt yleensä saa niitä vaikutteita...
Ja mitä tulee painooni. Koko sen elämäni ajan, jolta minulla on muistikuvia olen käynyt vessassa näin. Painoindeksi on ollut aikuisiällä 19,5 ja nyt kahden lapsen jälkeen 22.
Eli kakkaako paksut vähemmän. Entäs virtsaus. Minulle ok käydä viiden tunnin välein. Sitä vanhempanikin ihmettelivät ollessani lapsi. Miten muilla?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 20:38"]
No ei minun perheessäni äiti ja isä sanoneet paska, ja kotoa nyt yleensä saa niitä vaikutteita...
Ja mitä tulee painooni. Koko sen elämäni ajan, jolta minulla on muistikuvia olen käynyt vessassa näin. Painoindeksi on ollut aikuisiällä 19,5 ja nyt kahden lapsen jälkeen 22.
Eli kakkaako paksut vähemmän. Entäs virtsaus. Minulle ok käydä viiden tunnin välein. Sitä vanhempanikin ihmettelivät ollessani lapsi. Miten muilla?
[/quote]
Tämä siis minulta joka kakkaan vain pari kertaa viikossa. :D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:58"]
Miksi haluat paskoa useita kertoja päivässä? Addiktio paskaan?
Itse en edes mieti paska-asioita, käyn tekemässä tarpeeni silloin kun siihen on luontainen tarve eli tulee paskahätä.
[/quote]
Haluan käydä paskalla useammin, että laihtuisin tyhmä. t:ap
[/quote]
Ei siitä laihdu. Ellet hanki ripulia. Jos haluat laihtua niin syö vähemmän ja liiku enemmän
Vedä chiliä. Chliliä paljon ruokaan eikä mitään sääli jalapenoa vaan ihan nagaa tai ainakin habaneroa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 17:47"]
oletko kokeillut suolihuuhteluja? Muutama litra vettä suoleen niin johan pönttö soi!
[/quote]
Olen ajatellut kokeilla, jos en muuten saa itseeni paskomaan enemmän. t:ap