Miten paljon raskausarpia sinulle jäi?
Minulla maha jäi toisen lapsen jälkeen ryppyiseksi pussiksi. Rasvasin tosi paljon raskausaikana mutta silti vaan maha repeili tosi pahasti. Iholaatuni on kai normaalia enemmän herkempi arpeutumaan kun lapsuusajan naarmutkin polvissa näkyvät tosi selvästi. Muutoin olen kropaltani kiinteä, mutta maha on vaan semmoinen mummomainen kurttupussi. :/ Koska olen vasta vähän päälle parikymppinen niin tekisi mieli kesällä vetää bikinit päälle, mutta ei...ompi hyväksyttävä ihtensä mahoineen..
Kommentit (5)
Vatsalihaksiin vaan voi vaikuttaa, mutta päällisin puolin se iho on vaan aina samanlainen kurttupussi...Vatsalihakset onkin suht hyvässä kunnossa.
-ap
Sori, karkasi äsken...
Olen onnekas raskausarpien suhteen, sillä mulle ei tullut kummastakaan raskaudesta ainttakaan arpea (vaikka mahat oli kyllä toooodella isot) eikä muutakaan (peräpukamia, suonikohjuja tms.), mutta tisseistä en viitsi mainita mitään...
Kyllä muutaman arven kanssa vielä bikineitä pitää, mutta kun nahka roikkuu velttona bikineiden päällä nyt. :/ On tämä aika turhanpäiväsitä murehtia tämmöistä pinnallista seikkaa mutta miskäs sille mahtaa kun välillä kompleksi iskee..
Jos kyse on vain huonoista vatsalihaksista, silloin tilanne kyllä on korjattavissa.