Välipalavinkkejä. Mitä laitat maustamattoman jugurtin sekaan?
Niin että siitä tulee ihan superhyvää? Jos et laita mitään, sitä ei tarvitse kertoa :)
Kommentit (155)
Vadelmia. Välillä lisäksi myös corn flakesesjä tai kaurahiutaleita.
Poika lämmittää mikrossa paloutellun banaanin ja sekoittaa jugurttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siemensekoitusta.
Lidl lakkasi myymästä mun lempparia Crownfieldiä VIHREÄÄ pussia. Onko ehdotuksia tilalle?
Siis haluaisin, että on pellavansiemeniä ja kurpitsansiemeniä. Eikä olis mikään salaattisekoitus.
Mutta ei myöskään kaikkea turhaa siinä lisää makua pilaamassa/hintaa sotkemassa.
Tuoretta ananasta! Säilykeananaskin käy mutta tuore niin paljon parempaa.
Kotimaisia pakastevadelmia tai nyt jo saa tuoreitakin ja saksanpähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen erään muslimikollegan tarina ysäriltä, Tää silloinen kollega oli muuttanut Iranista Ruotsiin opiskelemaan 70-luvulla ja päätti jäädä sit Ruotsiin asumaan kun Khomeini otti Shaahilta vallan 1979. Sivukaneettina kyseinen kollega pyysi mua aina tuomaan tuliaisina hänelle Absolut Citronia tax freestä kun vierailin heidän konttorillaan. Siihen liittyykin viimein se tarina eli Iranissa ramadanin aikana useilla ei-fundamentalisti-muslimeilla oli tapana nauttia illan hämärissä vodkansa sekoitettuna jugurttiin jota maustettiin vielä suolakurkuilla ja nautittiin sitten lusikalla. Ehkä tämänkin voisi eräänlaiseksi jugurttiherkuksi kokea :)
Terveisiä vaan Alille Täbyyn :)
Onko Alilla lempinimi, kenties V:llä alkava? Minkä ikäinen hän mahtaa olla? Alkoi kiinnostaa, josko on sama kuin itse tuntemani Ali Täbystä!
Vierailija kirjoitti:
Krekujuku hunajalla <3
Ja siihen sekaan vielä mustikoita, mielellään tuoreita. On niin hyvää, että taju lähtee!
Mä tykkään bulgarianjogurtista ja sen kanssa sopii viinirypäleet ja vesimelooni.
Vadelmia, tummaa suklaata ja luomuhunajaa.
Kaurahiutaleita, ripaus kardemummaa (jostain syystä tuntuu 'makeuttavan'), ehkä muutama omenanpala / mustikoita tai muita marjoja, jos sattuu olemaan. Mutta noilla hiutaleilla ja kardemummalla yleensä siis. On hyvää eikä tuohon kyllästy.
Hedelmän tai marjoja, muroja ja vähän siirappia makeutukseksi.
Vadelmia ja lakritsajauhetta. Joskus vedän jugurttia pelkällä lakujauheella ihan herkkuhimoa/ salmiakkihimoa tyydyttääkseni. Tykkään lakritsan mausta kaikissa muodoissa, mm jäätelössä.
Kookoslastuja ja pellavansiemeniä
Auringonkukan- tai chiansiemeniä, kardemummaa ja pensasmustikoita. Jos teen smoothien, laitan jäisiä pakastemarjoja ja femisoyaplussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen erään muslimikollegan tarina ysäriltä, Tää silloinen kollega oli muuttanut Iranista Ruotsiin opiskelemaan 70-luvulla ja päätti jäädä sit Ruotsiin asumaan kun Khomeini otti Shaahilta vallan 1979. Sivukaneettina kyseinen kollega pyysi mua aina tuomaan tuliaisina hänelle Absolut Citronia tax freestä kun vierailin heidän konttorillaan. Siihen liittyykin viimein se tarina eli Iranissa ramadanin aikana useilla ei-fundamentalisti-muslimeilla oli tapana nauttia illan hämärissä vodkansa sekoitettuna jugurttiin jota maustettiin vielä suolakurkuilla ja nautittiin sitten lusikalla. Ehkä tämänkin voisi eräänlaiseksi jugurttiherkuksi kokea :)
Terveisiä vaan Alille Täbyyn :)
Onko Alilla lempinimi, kenties V:llä alkava? Minkä ikäinen hän mahtaa olla? Alkoi kiinnostaa, josko on sama kuin itse tuntemani Ali Täbystä!
Joo Vagina Alihan se. Huoltaa vodkapullosta jugurttipurkin kuntoon lämmöllä ja ammattitaidolla.
Tortilla, salsaa, jotain lihaa ja salaatia.
Oon aina syönyt maustamattoman jugurtin suolaisen ruuan kanssa, esim kikherneriisi ja kanaa minkä päälle oikeen iso köntti juggea om nom
Lidl lakkasi myymästä mun lempparia Crownfieldiä VIHREÄÄ pussia. Onko ehdotuksia tilalle?