Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välipalavinkkejä. Mitä laitat maustamattoman jugurtin sekaan?

Vierailija
02.07.2020 |

Niin että siitä tulee ihan superhyvää? Jos et laita mitään, sitä ei tarvitse kertoa :)

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siemensekoitusta.

Lidl lakkasi myymästä mun lempparia Crownfieldiä VIHREÄÄ pussia. Onko ehdotuksia tilalle?

Vierailija
102/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmia. Välillä lisäksi myös corn flakesesjä tai kaurahiutaleita.

Poika lämmittää mikrossa paloutellun banaanin ja sekoittaa jugurttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvoja.

Vierailija
104/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siemensekoitusta.

Lidl lakkasi myymästä mun lempparia Crownfieldiä VIHREÄÄ pussia. Onko ehdotuksia tilalle?

Siis haluaisin, että on pellavansiemeniä ja kurpitsansiemeniä. Eikä olis mikään salaattisekoitus.

Mutta ei myöskään kaikkea turhaa siinä lisää makua pilaamassa/hintaa sotkemassa.

Vierailija
105/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretta ananasta! Säilykeananaskin käy mutta tuore niin paljon parempaa.

Vierailija
106/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleenpuolikkaita.

Vierailija
107/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisia pakastevadelmia tai nyt jo saa tuoreitakin ja saksanpähkinöitä.

Vierailija
108/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen erään muslimikollegan tarina ysäriltä, Tää silloinen kollega oli muuttanut Iranista Ruotsiin opiskelemaan 70-luvulla ja päätti jäädä sit Ruotsiin asumaan kun Khomeini otti Shaahilta vallan 1979.  Sivukaneettina kyseinen kollega pyysi mua aina tuomaan tuliaisina hänelle Absolut Citronia tax freestä kun vierailin heidän konttorillaan. Siihen liittyykin viimein se tarina eli Iranissa ramadanin aikana useilla ei-fundamentalisti-muslimeilla oli tapana nauttia illan hämärissä vodkansa sekoitettuna jugurttiin jota maustettiin vielä suolakurkuilla ja nautittiin sitten lusikalla. Ehkä tämänkin voisi eräänlaiseksi jugurttiherkuksi kokea :) 

Terveisiä vaan Alille Täbyyn :)

Onko Alilla lempinimi, kenties V:llä alkava? Minkä ikäinen hän mahtaa olla? Alkoi kiinnostaa, josko on sama kuin itse tuntemani Ali Täbystä!

Vierailija
109/155 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krekujuku hunajalla <3

Ja siihen sekaan vielä mustikoita, mielellään tuoreita. On niin hyvää, että taju lähtee!

Vierailija
110/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään bulgarianjogurtista ja sen kanssa sopii viinirypäleet ja vesimelooni.

Vierailija
111/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmia, tummaa suklaata ja luomuhunajaa.

Vierailija
112/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurahiutaleita, ripaus kardemummaa (jostain syystä tuntuu 'makeuttavan'), ehkä muutama omenanpala / mustikoita tai muita marjoja, jos sattuu olemaan. Mutta noilla hiutaleilla ja kardemummalla yleensä siis. On hyvää eikä tuohon kyllästy.

113/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmän tai marjoja, muroja ja vähän siirappia makeutukseksi.

Vierailija
114/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan

Vierailija
115/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmia ja lakritsajauhetta. Joskus vedän jugurttia pelkällä lakujauheella ihan herkkuhimoa/ salmiakkihimoa tyydyttääkseni. Tykkään lakritsan mausta kaikissa muodoissa, mm jäätelössä.

Vierailija
116/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookoslastuja ja pellavansiemeniä

Vierailija
117/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonkukan- tai chiansiemeniä, kardemummaa ja pensasmustikoita. Jos teen smoothien, laitan jäisiä pakastemarjoja ja femisoyaplussaa.

Vierailija
118/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen erään muslimikollegan tarina ysäriltä, Tää silloinen kollega oli muuttanut Iranista Ruotsiin opiskelemaan 70-luvulla ja päätti jäädä sit Ruotsiin asumaan kun Khomeini otti Shaahilta vallan 1979.  Sivukaneettina kyseinen kollega pyysi mua aina tuomaan tuliaisina hänelle Absolut Citronia tax freestä kun vierailin heidän konttorillaan. Siihen liittyykin viimein se tarina eli Iranissa ramadanin aikana useilla ei-fundamentalisti-muslimeilla oli tapana nauttia illan hämärissä vodkansa sekoitettuna jugurttiin jota maustettiin vielä suolakurkuilla ja nautittiin sitten lusikalla. Ehkä tämänkin voisi eräänlaiseksi jugurttiherkuksi kokea :) 

Terveisiä vaan Alille Täbyyn :)

Onko Alilla lempinimi, kenties V:llä alkava? Minkä ikäinen hän mahtaa olla? Alkoi kiinnostaa, josko on sama kuin itse tuntemani Ali Täbystä!

Joo Vagina Alihan se. Huoltaa vodkapullosta jugurttipurkin kuntoon lämmöllä ja ammattitaidolla.

Vierailija
119/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortilla, salsaa, jotain lihaa ja salaatia.

Vierailija
120/155 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina syönyt maustamattoman jugurtin suolaisen ruuan kanssa, esim kikherneriisi ja kanaa minkä päälle oikeen iso köntti juggea om nom