Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko käytät työpäivästäsi yleiseen hengailuun?

Vierailija
19.04.2013 |

Mietittää, olenko laiska vai ahkera työntekijä. Pälätän mielelläni työkavereiden kanssa työasioista ja aiheen vierestä. Työt hoidan aina ajallani, mutta ekstrat menee helposti muuhun. Olen pärjännyt ihan hyvin työuralla, mutta nyt mietityttää, pitäisikö alkaa tehdä tiukemmin hommia. Palonko teillä menee päivästä esim. nettisurffailuun? (jos sellainen työ, jota ei kytätä)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hengailen koko päivän....

Mut mä olenkin firmassa big boss, joka voi tehdä suurinpiirtein mitä huvittaa niin kauan kuin firma tuottaa sellaista tulosta kuin se nyt tuottaa.

Vierailija
2/3 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max tunti. En yleensä ehdi edes työporukan kanssa lounaalle, koska siinä menisi helposti 45 min ja eväitä syödessä vain 15 min. Juttelen työkavereiden kanssa keskimäärin kerran viikossa. Vaihtaessani  hommasta toiseen käväisen usein netissä, mutta vain muutaman minuutin kerrallaan. Muistan kyllä ajan, kun kaikki työt ehti tehdä työpäivän aikana ja ehti jopa olla kiva työkavereille, mutta nyt on ollut jo 3-4 vuotta tällaista, että on pakko sanoa ei välillä jopa esimiehelle eikä vain työkavereille, jotka pyytävät apua. Teen jo niin paljon palkattomia ylitöitä kuin jaksan, se ei tosin ole kovin paljon. 8 tuntiakin tätä vauhtia vie mehut. Periaatteessa ei aivotutkijoiden ja työhyvinvoinnin asiantuntijoiden mukaan pitäisi olla edes mahdollista tehdä tietotyötä näin paljon päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:34"]

Joskus hengailen koko päivän....

Mut mä olenkin firmassa big boss, joka voi tehdä suurinpiirtein mitä huvittaa niin kauan kuin firma tuottaa sellaista tulosta kuin se nyt tuottaa.

[/quote]

just joo, ihan varmasti joku toimitusjohtaja hengailee vauvapalstalla aivovaurioisten seassa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä