Ville Niinistö sinkku?
Täällä kun tiedetään kaikesta kaikki, niin sattuisiko joku tietämään onko Ville Niinistö sinkku?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:23"]Taidan olla vähän väsynyt, kun kuvittelen täällä nyt V. Niinistön ja Haglundin fanilaumat hengailemassa eduskuntatalon backstagella :D
[/quote]
Hei tuohan on hyvä idea! :D
Minkähänlainen isä mahtaa Villellä olla?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:04"]Ainakin jokin aika sitten hänellä oli naisystävä, olivat käyneet jossain museossa. [/quote] Voihan se olla kuka tahansa. Itsekin olen käynyt miespuolisenmiespuolisetn ystävän kanssa museossa, syömässä ulkona tai muuten vaan hengaillut ulkona esim.
[/quote]
Kävelivät käsi kädessä
[/quote]
Damn, todella harmi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:04"]Ainakin jokin aika sitten hänellä oli naisystävä, olivat käyneet jossain museossa. [/quote] Voihan se olla kuka tahansa. Itsekin olen käynyt miespuolisenmiespuolisetn ystävän kanssa museossa, syömässä ulkona tai muuten vaan hengaillut ulkona esim.
[/quote]
Kävelivät käsi kädessä
[/quote]
Sydämeni särkyi.. Ville miksi teit tämän minulle? ;( Hyvästi julma maailma, minulla ei ole enää syytä elää.
[/quote]
Toivottavasti kirjoitit tämän pilke silmäkulmassa. :-D
Jostain muistan lukeneeni, että seurustelee.
Ei muuta kuin notkumaan eduskuntatalon kulmille ja pyytämään herraa treffeille... Eiköhän se nopeasti selviä!
Se näyttää vaan niin hupaselle ku iso pää ja ei ollenkaan hartioita. Niinku joku nukke.
Muakin alkoi kiinnostaa. Iskisin hänet heti, jos olisin sinkku.
Ei ole Antero naimisissa. Mutta miten mulla on sellainen fiilis, että vihreitten eduskuntaryhmässä on sama määrä homoja kuin ennenkin...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:25"]Ozanilla on pitkäaikainen tyttöystävä. Antero Vartiasta olen saanut sellaisen kuvan että on ehkä sinkku?
[/quote]
Olen luullut, että se A on naimisissa. En siis ole nähnyt mitään tai kuullut. Sekoitankohan hänet johki toiseen. :-D okei. vaikenen.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"]
[/quote]
Kävelivät käsi kädessä
[/quote]
No sitte :-D aika piilossa on pitänyt.
Onko sinkku vai vieläkö taluttaa tuota museotätiä? Eikö kukaan tiedä? Millaisista naisista tykkää?
Ville seukkaa.
Ja eduskuntatalo on muuten remontissa, siellä ei kannata notkua.
Ei voi mitenkään olla, sillä kaikki (hyvät) miehethän ovat varattuja. Parhaat viedään viimeistään kaksivitosena.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen isä mahtaa Villellä olla?
Sen isä on sellainen presidentin veli.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, enemmän kiinnostaa Ozan Yanar. Kellään tietoa hänestä?
Kihlasormus ilmestynyt sormeen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:25"]Ozanilla on pitkäaikainen tyttöystävä. Antero Vartiasta olen saanut sellaisen kuvan että on ehkä sinkku?
[/quote]
Oisko Antero sinkku? wohuu jos on. Ihan eri silmin lähden stadin yöhön ;-) :-D
[/quote]
Ole silti varovainen. Kansanedustajan yksityisyydensuoja on rajallisempi. :)